Ik word altijd vals als ik zenuwachtig benquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe lang zijn jullie nu gelukkig samen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef APK het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hetero-man die in dit subforum post
Ll was er ook soms hoewel...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt ook nog... nou ja vorig jaar was er Dirk, maar die is verdwenen. En nog wel anderen.
En daarna kreeg je zijn mailadresquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon doenIk twijfelde toen in de poolbar ook ontzettend (hij zat wel een beetje aan me zeg maar en keek lief en lachte steeds, maar hij zoende maar niet
![]()
) dus toen dacht ik; schijt! Ik probeer het gewoon, ik merk het wel
En dat werkte
Oh jee.. a la servio?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd vals als ik zenuwachtig ben.
Oh, dat was niet die ene die al een vrouw had?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben het daarna erg lang erg leuk gehad, daar gaat het om toch?
Ja, maak mij maar aan het huilen op deze eenzame zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd vals als ik zenuwachtig ben.
Ja is ook zo. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet te hard naar een toekomst moet kijken, maar gewoon van het moment moet genieten en maar moet zien waar het schip strandt. Als ik me nu al zorgen ga maken over iets wat eventueel misschien ooit gaat gebeuren of niet gebeuren dan ga je voorbij aan wat er nu te doen valt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben het daarna erg lang erg leuk gehad, daar gaat het om toch?
Nee dat was een anderquote:
Niet die met dat kind neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat was niet die ene die al een vrouw had?
Ik wil ook het liefst trouwen en kindjes krijgen hoor, dus ik snap je welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet te hard naar een toekomst moet kijken, maar gewoon van het moment moet genieten en maar moet zien waar het schip strandt. Als ik me nu al zorgen ga maken over iets wat eventueel misschien ooit gaat gebeuren of niet gebeuren dan ga je voorbij aan wat er nu te doen valt.
Dirk is toch ook van de piemels?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt ook nog... nou ja vorig jaar was er Dirk, maar die is verdwenen. En nog wel anderen.
Alleen die van hemzelf hoorquote:
quote:
Share the momentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet te hard naar een toekomst moet kijken, maar gewoon van het moment moet genieten en maar moet zien waar het schip strandt. Als ik me nu al zorgen ga maken over iets wat eventueel misschien ooit gaat gebeuren of niet gebeuren dan ga je voorbij aan wat er nu te doen valt.
quote:
vs jij, theVulture, JJHquote:
Ik snap je nietquote:
JJH?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |