Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb hier alleen appelsapquote:
* RockNijntje geeft pak appelsap aanquote:
Hoezo? Kan gerust hoor. Ik heb ooit op een FOK!-meet in Utrecht om 10 uur 's avonds nog een kop thee besteldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu de thee? jij bent lekker op tijd
eensquote:
Dan ga ik toch voor wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Kan gerust hoor. Ik heb ooit op een FOK!-meet in Utrecht om 10 uur 's avonds nog een kop thee besteld.
quote:
Vergeet de slagroom nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Warme Chocomel ook al eens gedaan rond die tijd, ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleintjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik net n half uurtjeben dood en moet nog naar vriendje treinen, blegh
Komt hij je niet ophalen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik net n half uurtjeben dood en moet nog naar vriendje treinen, blegh
He, die vrouwen wilden emancipatie!quote:
geen autoquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:01 schreef friemelaar het volgende:
@GF
start ---> rechtermuisklik op deze computer ----> eigenschappen ----> geavanceerd -----> opstart en herstelinstellingen
Geen auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen autoen treinen kan ik ook alleen
tja studentjes he..quote:
Oh dat hielp echt ja?quote:
op deze pc had ik het nog niet zo ingesteldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hielp echt ja?Soms is het leven zo simpel
Je gaat Secret Story volgen en wilt niet opstaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kipkluifjes zijn bijna klaar
6 kilo gebakken voor morgen
Daar vroeg hij toch omquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hielp echt ja?Soms is het leven zo simpel
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat Secret Story volgen en wilt niet opstaan?
een wattesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar vroeg hij toch om![]()
Het probleem is daarmee niet opgelost hoor, nu krijgt hij bij een vastloper een BSOD
Hmmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar vroeg hij toch om![]()
Het probleem is daarmee niet opgelost hoor, nu krijgt hij bij een vastloper een BSOD
Is GF die enige kijker van dat programma?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat Secret Story volgen en wilt niet opstaan?
Kipkluifjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kipkluifjes zijn bijna klaar
6 kilo gebakken voor morgen
Nah. Ik heb het alleen nog geheel niet gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is GF die enige kijker van dat programma?
Ah zo'n ding van de presentatie van millenium?quote:
quote:
Blauw scherm met witte letters dat zegt dat je zelf opnieuw moet opstartenquote:
Dat was gewoonweg een geniale PR-stuntquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah zo'n ding van de presentatie van millenium?
Ik heb er ook nog geen seconde van gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah. Ik heb het alleen nog geheel niet gezien
Geen idee, op msn is hij er nog welquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met een hoop tekst die je niet kunt ontcijferen, maar ook niet kunt opslaan om later te kijken wat er nou bedoeld werdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Blauw scherm met witte letters dat zegt dat je zelf opnieuw moet opstarten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In de tajine gehadquote:
Ik voel me spontaan oudquote:
Ik wil NUquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet je morgen ook naar GF komen![]()
Nee, die niet. gaat ie zo van zweten.quote:
Nou, mijn honger is meteen weg, dankjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die niet. gaat ie zo van zweten.
Zo gek ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien is er wel een snackbar open die ze heeft
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijn honger is meteen weg, dankje
ik ookquote:
Hoe heter, hoe beter!quote:
quote:
Dat krijg je het daar vanzelfquote:
Anders had hij ze niet vandaag gebakkenquote:
Is het er zo warm ja?quote:
Je kunt ze toch ook opwarmenquote:Anders had hij ze niet vandaag gebakken
Kan toch ook zijn dat hij morgen geen tijd heeft en zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat krijg je het daar vanzelf
[..]
Anders had hij ze niet vandaag gebakken
Ik zou ze toch wel opwarmen, hoor, morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat krijg je het daar vanzelf
[..]
Anders had hij ze niet vandaag gebakken
Naar bedje toe!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
Pfoeh, ik heb het warm en ben slaperig
Ja altijd lekker warm daarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het er zo warm ja?
[..]
Je kunt ze toch ook opwarmen
Ik ook beidequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
Pfoeh, ik heb het warm en ben slaperig
Hmhm, ik ben dol op hartigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die niet. gaat ie zo van zweten.
Niet per se hoor, want wat niet is....quote:
Pro actief, heel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet per se hoor, want wat niet is....
wat heb je in de aanbieding dan?quote:
Geen specificaties, nooit zo op gelet. Maar de recensies zijn goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb je in de aanbieding dan?
Mag ik die even lezen dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen specificaties, nooit zo op gelet. Maar de recensies zijn goed
Om een of andere reden komen ze nooit op papier, raar he?quote:
Heel vreemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Om een of andere reden komen ze nooit op papier, raar he?
Hier in de KSC?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel vreemd.
Dan probeer ik het wel en zal ik wel wat opschrijven, goed?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier in de KSC?
Dat durf je niet![]()
Pfff.. dat bedoel ik toch nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar dit is geen papier
quote:
quote:
En je denkt dat je nu indruk maakt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pfff.. dat bedoel ik toch niet![]()
Wacht maar, wijsneus. Ik zal je leren
En ik hoor hier bij de jongere mensenquote:
quote:
quote:
Nee, dat komt laterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu indruk maakt?
Ouwequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En ik hoor hier bij de jongere mensenMeeste mannen hier lopen al tegen of na de 30
Niets mis met 30quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En ik hoor hier bij de jongere mensenMeeste mannen hier lopen al tegen of na de 30
quote:
Ga nou maar nijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben best moe, maar ik echt eeeeeecht geen zin om naar bed te gaan![]()
(naar bed gaan in de onschuldige betekenis ja)
Wedden dat ik beter ben dan 30quote:
Pitten jijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben best moe, maar ik echt eeeeeecht geen zin om naar bed te gaan![]()
(naar bed gaan in de onschuldige betekenis ja)
waarom denk ik nou aan Alfred J. Kwak?quote:
precies. Beetje dimmen dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Whehequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom denk ik nou aan Alfred J. Kwak?
Waarin?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wedden dat ik beter ben dan 30
Waarom ik aan Herman van Veen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom denk ik nou aan Alfred J. Kwak?
om haar oor bindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet jij dan met een stropdas?.
Sowieso... stropdassen![]()
.
Helemaal niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet jij dan met een stropdas?.
Sowieso... stropdassen![]()
.
Dat, en meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarin?
Kostbare drank knoeien?
bed in, NU.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Helemaal niksMaar nutteloze apps
Truste Trevquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Goed ben ik he, heb je gelijk geen zin meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom ik aan Herman van Veen?
Of huiswerkapp!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had toch meer gehad aan de afwasapp.
Hoeist nou?quote:
Ik heb geen Miniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over de leeftijd, niet over de maximale snelheid van je Mini.
Gazelle dan.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed ben ik he, heb je gelijk geen zin meer
quote:
Wrts appquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoeist nou?
Lig al uur in bed maar slaap nog steeds niet. Morgen weer werkenwordt hem niet zo vrees ik.
Dat zou wel heeeel handig zijnquote:
Wie nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nou, gekkie. Je mist die zachte warmte he?
Ojaa, die zal ik ook eens gaan downloadenquote:
Ik weet niet wat ik mis. Voel me sowieso beetje blegh sinds de cardio het had over een kabelbreuk bij mijn ICD ( duurdere pacemaker)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nou, gekkie. Je mist die zachte warmte he?
Jij sowieso aan je sms'jes te zien. Wist niet eens dat je mijn nummer had.quote:
Heb ik ook niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij sowieso aan je sms'jes te zien. Wist niet eens dat je mijn nummer had.
oh liefje toch, dan slaap je inderdaad niet zomaar neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik mis. Voel me sowieso beetje blegh sinds de cardio het had over een kabelbreuk bij mijn ICD ( duurdere pacemaker)
Kreeg een sms'je met afzender Mart over iets gaan drinken.....quote:
Ik dacht dat je dan ja zou zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kreeg een sms'je met afzender Mart over iets gaan drinken.....
LL kreeg ook al een sms'je waar Mart onder stond... alleen ik heb niemand wat gestuurd, dus iemand loopt te kutten via een sms-site blijkbaar!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kreeg een sms'je met afzender Mart over iets gaan drinken.....
Ze gaan alle scans enzo nakijken. Maar er zit een breuk en 15/17 en 21 feb was er sowieso amper contact tussen hart en ICD.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh liefje toch, dan slaap je inderdaad niet zomaar nee![]()
maar hij had het er over, dat moet nog worden onderzocht?
vaag, maar als je dorst hebt ben je welkom. En anders ook wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL kreeg ook al een sms'je waar Mart onder stond... alleen ik heb niemand wat gestuurd, dus iemand loopt te kutten via een sms-site blijkbaar!
Daar lijkt het dan wel op ja, kut zeg!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Toekito het volgende:
Ze gaan alle scans enzo nakijken. Maar er zit een breuk en 15/17 en 21 feb was er sowieso amper contact tussen hart en ICD.
Nou moet ik 15 juni terug maar uitkomst kan maar 1 ding zijn. Kabels vervangen. En als ik iets niet tof vindt......is het een ziekenhuis. En deze onzekerheid!
Jaaa, die heb ik ookquote:
Klinkt meer als een pitstopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze gaan alle scans enzo nakijken. Maar er zit een breuk en 15/17 en 21 feb was er sowieso amper contact tussen hart en ICD.
Nou moet ik 15 juni terug maar uitkomst kan maar 1 ding zijn. Kabels vervangen. En als ik iets niet tof vindt......is het een ziekenhuis. En deze onzekerheid!
Heb gelijk bij jou 2 persoonskamer geboekt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan ja zou zeggen
Logisch dat je dan niet lekker slaapt. Maar het lijkt me ook niet dat artsen 3 maanden wachten met verdere acties als er accuut gevaar dreigt voor jouw gezondheid!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor ons?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb gelijk bij jou 2 persoonskamer geboekt!
Duidelijk en snelquote:
Geen idee, ze zei dat ze toch wel tijd nodig hadden. Maar 3 maanden is imo wel erg lang. En met mijn angst schiet dat al helemaal niet op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar lijkt het dan wel op ja, kut zeg!
En 15 juni, waarom kan dat niet eerder?
Dat is ook weer zo Maarja...... Mijn hoofd wil dat niet begrijpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch dat je dan niet lekker slaapt. Maar het lijkt me ook niet dat artsen 3 maanden wachten met verdere acties als er accuut gevaar dreigt voor jouw gezondheid!
Ook daar kan er actie plaatsvindenquote:
Stralks niet meerquote:
Maar dat moeten ze dan nu toch ook wel weten, dat je eerder meer zekerheid wilt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei dat ze toch wel tijd nodig hadden. Maar 3 maanden is imo wel erg lang. En met mijn angst schiet dat al helemaal niet op.
Ja weten ze ook wel. Maar er zijn procedures zeggen ze.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze dan nu toch ook wel weten, dat je eerder meer zekerheid wilt?
Is het niet gewoon door te meten en te constateren dan?
Meer afwisseling is welkom hoorquote:
Dan moet je gf een mailtje sturen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer afwisseling is welkom hoor
Omdat ik anders mijn bed niet in kanquote:
Maarmaarmaar...wat kut dat ze dat niet meteen helemaal grondig onderzoeken danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja weten ze ook wel. Maar er zijn procedures zeggen ze.
Die breuk is er maar hoe gevaarlijk die is en waar die zit kunnen ze met die test niet zien.
quote:
Ja, is goed. Welterusten allemaalquote:
Ja, maar morgen alweeeeeeeeeeeer op tijd op enzoquote:
Jups, snap het ook niet. Zeker nu ik er langer over gedacht heb vind ik het raar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maarmaarmaar...wat kut dat ze dat niet meteen helemaal grondig onderzoeken dan
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar morgen alweeeeeeeeeeeer op tijd op enzo
ging jij niet anderhalf uur geleden al slapen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
Opera Mini heeft de oude mobiele lay-out nog...
Heb je ook een uitknopje voor de denk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Toekito het volgende:
Jups, snap het ook niet. Zeker nu ik er langer over gedacht heb vind ik het raar.
Maar ga toch weer proberen te slapen. Het is al bijna 7 uur.![]()
Thnx ST
Uh nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ging jij niet anderhalf uur geleden al slapen?
Nee, vraag Muck maar een keer naar Belgiëquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezaux, is Muckie ook in Belgenland
Baasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond die video altijd zo leuk, kwam er pas na 2 jaar achter dat het zijn "uitvaart" isquote:
Gaaf he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Baas
Is met een ukelele gespeeld.
Mag ik uit jouw subtiele toespeling afleiden dat Muck en België niet zo'n goede combinatie is ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vraag Muck maar een keer naar België.
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mag ik uit jouw subtiele toespeling afleiden dat Muck en België niet zo'n goede combinatie is ?
Oww, dan zal ik er eens naar vragenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomt.
IK WEET HETquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomt.
Hoezo 'we'?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nijn, zullen we ook maar gaan slapen dan?
das geen anekdote maar een professiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK WEET HET![]()
In België wordt, NA de Apocalyps, ALSNOG een regering gevormd.
Niemand behalve wij, weet hoe dat kan
Ik zit even zo:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef pgrferrari het volgende:
Wtf is iedereen?
Normaal is het keidruk savonds
Zijn ze zo dramatischquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit even zo:naar de dagcijfers te kijken
.
Laat ik het zo zeggen: in 2008 heb ik een keer 320 posts op een dag gehaald... gisteren alleen in de KSC al meerquote:
Het was erg lang geleden dat ik bovenaan de KSC-cijfers heb gestaanquote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 352 DaMart
02. 305 RockNijntje
03. 270 suikertaartje
04. 256 Trevland
05. 220 pgrferrari
06. 175 Dr_Flash
07. 162 summer2bird
08. 162 Crazy-M
09. 148 Muck
10. 138 Symphonic
11. 137 JJH
12. 129 Toekito
13. 128 Koen66
14. 126 LovelyLady
15. 117 wel.o.k
16. 109 Barreltje
17. 091 PriemGirl
18. 087 KapiteinGasthof
19. 087 MaleDuck
20. 084 Stuart
Reeks-statistieken!
Oh nu al?quote:
Met al die nieuwe gezichten sta ik er al twee weken niet in oid, ik heb nooit meer dan 50 postsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
Ik zal GF wat werk besparen en ze een keertje zelf posten:
[..]
Het was erg lang geleden dat ik bovenaan de KSC-cijfers heb gestaan.
Truste lief Nijntjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nu al?
Weltruste lief ootootje![]()
Geen zorgen hoor, ik sta er ook maar zelden inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met al die nieuwe gezichten sta ik er al twee weken niet in oid, ik heb nooit meer dan 50 posts
De laatste tijd gaat het weer hard, inderdaad. En dat komt niet eens zozeer doordat er mensen zijn die alleen al heel veel posten, maar doordat er ineens heel veel posters zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met al die nieuwe gezichten sta ik er al twee weken niet in oid, ik heb nooit meer dan 50 posts
En dat de top 4 boven de netspanning uitkomt helpt ook wel een beetje denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het weer hard, inderdaad. En dat komt niet eens zozeer doordat er mensen zijn die alleen al heel veel posten, maar doordat er ineens heel veel posters zijn.
Ja, ook dat... ik had ook niet in de gaten hoe hard het gisteren ging... zal voorlopig ook wel niet meer aan zulke aantallen komenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En dat de top 4 boven de netspanning uitkomt helpt ook wel een beetje denk ik
Moet je wat uitdoen hequote:
Waar ga je opaf fles ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er zo ook eens mee kappen. Morgen zware dag, 1132 km op het programma
Zo, da's een heel eindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er zo ook eens mee kappen. Morgen zware dag, 1132 km op het programma
Doe de toren maar de groeten van onsquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe de toren maar de groeten van ons![]()
T' is idd. een hele trip.
Moet je in die richting nog bordjes scoren ?
Nicequote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UiteraardEn een geëmigreerde vriend opzoeken
Dát is nou net het probleem, ze blijken bijna allemaal wél een leven te hebbenquote:
Jaaaaa, gezelligheid kent geen tijdquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:18 schreef friemelaar het volgende:
...... maar ik ga nu ook slapenlatersss
Verschrikkelijk rustig jaquote:
Op heel FOK!, nacktbaquer is nog maar net bij deel tweequote:
Wat missen we?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Op heel FOK!, nacktbaquer is nog maar net bij deel twee
Vervroegd nieuwjaar?quote:
Ik denk hetquote:
Voeg mij toe danquote:
Doe ik wel een keer als ik @ pc benquote:
Okokquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer als ik @ pc ben
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 352 DaMart
02. 305 RockNijntje
03. 270 suikertaartje
04. 256 Trevland
05. 220 pgrferrari
06. 175 Dr_Flash
07. 162 summer2bird
08. 162 Crazy-M
09. 148 Muck
10. 138 Symphonic
11. 137 JJH