Heb je ook een uitknopje voor de denk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Toekito het volgende:
Jups, snap het ook niet. Zeker nu ik er langer over gedacht heb vind ik het raar.
Maar ga toch weer proberen te slapen. Het is al bijna 7 uur.![]()
Thnx ST
Uh nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ging jij niet anderhalf uur geleden al slapen?
Nee, vraag Muck maar een keer naar Belgiëquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezaux, is Muckie ook in Belgenland
Baasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond die video altijd zo leuk, kwam er pas na 2 jaar achter dat het zijn "uitvaart" isquote:
Gaaf he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Baas
Is met een ukelele gespeeld.
Mag ik uit jouw subtiele toespeling afleiden dat Muck en België niet zo'n goede combinatie is ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vraag Muck maar een keer naar België.
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mag ik uit jouw subtiele toespeling afleiden dat Muck en België niet zo'n goede combinatie is ?
Oww, dan zal ik er eens naar vragenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomt.
IK WEET HETquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomt.
Hoezo 'we'?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nijn, zullen we ook maar gaan slapen dan?
das geen anekdote maar een professiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK WEET HET![]()
In België wordt, NA de Apocalyps, ALSNOG een regering gevormd.
Niemand behalve wij, weet hoe dat kan
Ik zit even zo:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef pgrferrari het volgende:
Wtf is iedereen?
Normaal is het keidruk savonds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |