Dan moet je gf een mailtje sturen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer afwisseling is welkom hoor
Omdat ik anders mijn bed niet in kanquote:
Maarmaarmaar...wat kut dat ze dat niet meteen helemaal grondig onderzoeken danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja weten ze ook wel. Maar er zijn procedures zeggen ze.
Die breuk is er maar hoe gevaarlijk die is en waar die zit kunnen ze met die test niet zien.
quote:
Ja, is goed. Welterusten allemaalquote:
Ja, maar morgen alweeeeeeeeeeeer op tijd op enzoquote:
Jups, snap het ook niet. Zeker nu ik er langer over gedacht heb vind ik het raar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maarmaarmaar...wat kut dat ze dat niet meteen helemaal grondig onderzoeken dan
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar morgen alweeeeeeeeeeeer op tijd op enzo
ging jij niet anderhalf uur geleden al slapen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
Opera Mini heeft de oude mobiele lay-out nog...
Heb je ook een uitknopje voor de denk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Toekito het volgende:
Jups, snap het ook niet. Zeker nu ik er langer over gedacht heb vind ik het raar.
Maar ga toch weer proberen te slapen. Het is al bijna 7 uur.![]()
Thnx ST
Uh nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ging jij niet anderhalf uur geleden al slapen?
Nee, vraag Muck maar een keer naar Belgiëquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezaux, is Muckie ook in Belgenland
Baasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond die video altijd zo leuk, kwam er pas na 2 jaar achter dat het zijn "uitvaart" isquote:
Gaaf he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Baas
Is met een ukelele gespeeld.
Mag ik uit jouw subtiele toespeling afleiden dat Muck en België niet zo'n goede combinatie is ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vraag Muck maar een keer naar België.
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mag ik uit jouw subtiele toespeling afleiden dat Muck en België niet zo'n goede combinatie is ?
Oww, dan zal ik er eens naar vragenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomt.
IK WEET HETquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je mag eruit afleiden dat Muck een leuke anekdote heeft waar België in voorkomt.
Hoezo 'we'?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nijn, zullen we ook maar gaan slapen dan?
das geen anekdote maar een professiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK WEET HET![]()
In België wordt, NA de Apocalyps, ALSNOG een regering gevormd.
Niemand behalve wij, weet hoe dat kan
Ik zit even zo:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef pgrferrari het volgende:
Wtf is iedereen?
Normaal is het keidruk savonds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |