quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleintjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik net n half uurtjeben dood en moet nog naar vriendje treinen, blegh
Komt hij je niet ophalen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik net n half uurtjeben dood en moet nog naar vriendje treinen, blegh
He, die vrouwen wilden emancipatie!quote:
geen autoquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:01 schreef friemelaar het volgende:
@GF
start ---> rechtermuisklik op deze computer ----> eigenschappen ----> geavanceerd -----> opstart en herstelinstellingen
Geen auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen autoen treinen kan ik ook alleen
tja studentjes he..quote:
Oh dat hielp echt ja?quote:
op deze pc had ik het nog niet zo ingesteldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hielp echt ja?Soms is het leven zo simpel
Je gaat Secret Story volgen en wilt niet opstaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kipkluifjes zijn bijna klaar
6 kilo gebakken voor morgen
Daar vroeg hij toch omquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hielp echt ja?Soms is het leven zo simpel
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat Secret Story volgen en wilt niet opstaan?
een wattesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar vroeg hij toch om![]()
Het probleem is daarmee niet opgelost hoor, nu krijgt hij bij een vastloper een BSOD
Hmmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar vroeg hij toch om![]()
Het probleem is daarmee niet opgelost hoor, nu krijgt hij bij een vastloper een BSOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |