Ik dacht dat je dan ja zou zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kreeg een sms'je met afzender Mart over iets gaan drinken.....
LL kreeg ook al een sms'je waar Mart onder stond... alleen ik heb niemand wat gestuurd, dus iemand loopt te kutten via een sms-site blijkbaar!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kreeg een sms'je met afzender Mart over iets gaan drinken.....
Ze gaan alle scans enzo nakijken. Maar er zit een breuk en 15/17 en 21 feb was er sowieso amper contact tussen hart en ICD.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh liefje toch, dan slaap je inderdaad niet zomaar nee![]()
maar hij had het er over, dat moet nog worden onderzocht?
vaag, maar als je dorst hebt ben je welkom. En anders ook wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL kreeg ook al een sms'je waar Mart onder stond... alleen ik heb niemand wat gestuurd, dus iemand loopt te kutten via een sms-site blijkbaar!
Daar lijkt het dan wel op ja, kut zeg!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Toekito het volgende:
Ze gaan alle scans enzo nakijken. Maar er zit een breuk en 15/17 en 21 feb was er sowieso amper contact tussen hart en ICD.
Nou moet ik 15 juni terug maar uitkomst kan maar 1 ding zijn. Kabels vervangen. En als ik iets niet tof vindt......is het een ziekenhuis. En deze onzekerheid!
Jaaa, die heb ik ookquote:
Klinkt meer als een pitstopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze gaan alle scans enzo nakijken. Maar er zit een breuk en 15/17 en 21 feb was er sowieso amper contact tussen hart en ICD.
Nou moet ik 15 juni terug maar uitkomst kan maar 1 ding zijn. Kabels vervangen. En als ik iets niet tof vindt......is het een ziekenhuis. En deze onzekerheid!
Heb gelijk bij jou 2 persoonskamer geboekt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan ja zou zeggen
Logisch dat je dan niet lekker slaapt. Maar het lijkt me ook niet dat artsen 3 maanden wachten met verdere acties als er accuut gevaar dreigt voor jouw gezondheid!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor ons?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb gelijk bij jou 2 persoonskamer geboekt!
Duidelijk en snelquote:
Geen idee, ze zei dat ze toch wel tijd nodig hadden. Maar 3 maanden is imo wel erg lang. En met mijn angst schiet dat al helemaal niet op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar lijkt het dan wel op ja, kut zeg!
En 15 juni, waarom kan dat niet eerder?
Dat is ook weer zo Maarja...... Mijn hoofd wil dat niet begrijpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch dat je dan niet lekker slaapt. Maar het lijkt me ook niet dat artsen 3 maanden wachten met verdere acties als er accuut gevaar dreigt voor jouw gezondheid!
Ook daar kan er actie plaatsvindenquote:
Stralks niet meerquote:
Maar dat moeten ze dan nu toch ook wel weten, dat je eerder meer zekerheid wilt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei dat ze toch wel tijd nodig hadden. Maar 3 maanden is imo wel erg lang. En met mijn angst schiet dat al helemaal niet op.
Ja weten ze ook wel. Maar er zijn procedures zeggen ze.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze dan nu toch ook wel weten, dat je eerder meer zekerheid wilt?
Is het niet gewoon door te meten en te constateren dan?
Meer afwisseling is welkom hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |