bed in, NU.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Helemaal niksMaar nutteloze apps
Truste Trevquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Goed ben ik he, heb je gelijk geen zin meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom ik aan Herman van Veen?
Of huiswerkapp!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had toch meer gehad aan de afwasapp.
Hoeist nou?quote:
Ik heb geen Miniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over de leeftijd, niet over de maximale snelheid van je Mini.
Gazelle dan.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed ben ik he, heb je gelijk geen zin meer
quote:
Wrts appquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoeist nou?
Lig al uur in bed maar slaap nog steeds niet. Morgen weer werkenwordt hem niet zo vrees ik.
Dat zou wel heeeel handig zijnquote:
Wie nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nou, gekkie. Je mist die zachte warmte he?
Ojaa, die zal ik ook eens gaan downloadenquote:
Ik weet niet wat ik mis. Voel me sowieso beetje blegh sinds de cardio het had over een kabelbreuk bij mijn ICD ( duurdere pacemaker)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nou, gekkie. Je mist die zachte warmte he?
Jij sowieso aan je sms'jes te zien. Wist niet eens dat je mijn nummer had.quote:
Heb ik ook niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij sowieso aan je sms'jes te zien. Wist niet eens dat je mijn nummer had.
oh liefje toch, dan slaap je inderdaad niet zomaar neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik mis. Voel me sowieso beetje blegh sinds de cardio het had over een kabelbreuk bij mijn ICD ( duurdere pacemaker)
Kreeg een sms'je met afzender Mart over iets gaan drinken.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |