Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daar had ik zelfs nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alle speelgoedjes aan een touwtje vastbinden
Klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb wel eenmaar ze heeft nog wat problemen die ze eerst wil oplossen voordat ze me wil ontmoeten
Hoe vaak moet je bukken voor ongeleide projectielen van Thijs in de auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik aan het begin van de rit ook altijd
Ik hoop zo dat dit echt waar is voor je....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb wel eenmaar ze heeft nog wat problemen die ze eerst wil oplossen voordat ze me wil ontmoeten
ja of 1 of andere mafkees die een grapje uit wilde halenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in kanslozen gesprekken over bier, seks en tieten
Hallo!quote:
Nee johquote:
In de fruitbuurtquote:
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik graag snel naar haar toe wil om bij haar te zijn
Nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je bukken voor ongeleide projectielen van Thijs in de auto?
quote:
De vruchtenbuurtquote:
Daar kan ik niks helaas over te zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Wanneer denk je dat dat gaat gebeuren?
zal ik dadelijk doenquote:
Omdat je het niet weet of omdat je het hier niet kwijt wilt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik niks helaas over te zeggen
zuchtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik niks helaas over te zeggen
Oh, ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vruchtenbuurt
Kom je hier een bakkie doen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij ouder is en harder kan gooien.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ook goed![]()
Is dat bij jou om de hoek?
ach, jij zult het wel beter wetenquote:
Omdat ik nog geen datum weet, zodra dat is dan merk je het welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je het niet weet of omdat je het hier niet kwijt wilt?
Dan post he niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen datum weet, zodra dat is dan merk je het wel
tuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, jij zult het wel beter weten
woon jij ook in een vruchtstraat?quote:
donequote:
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijkdon't mess with the Fles
![]()
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woon jij ook in een vruchtstraat?
Trustequote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, jij zult het wel beter weten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope
Welke straat moet je zijn?Mag ok via pm ivm privacy
Ja, daarom, heb ik weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja echt wel. Ik weet ALLES van vrouwen en zwangerschappen en zo
![]()
Is het al weer afgelopen?quote:
Doe nog maar rustig, de aflevering nu is een ouwequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug naar de laptop, kan ik zo Top Gear kijken en KSC'en tegelijk.
Ik zie het. Maar dan zit ik alvast klaar in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe nog maar rustig, de aflevering nu is een ouwe
quote:
oeh das raar 2 laptoppende vrouwen in bedquote:
Het kan beterquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
oeh das raar 2 laptoppende vrouwen in bed
[..]
Het kan beterMaar heb veel gejankt vandaag... dat lucht op
![]()
* DaMart geeft LL een knuffelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het kan beterMaar heb veel gejankt vandaag... dat lucht op
![]()
combi van factoren en dan loopt het gewoon niet zoals gehooptquote:
thnx jullie zijn liefquote:
poezewoezelsquote:
Dat is wel vervelend, Knuffquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
combi van factoren en dan loopt het gewoon niet zoals gehoopt
[..]
thnx jullie zijn lief
Kreeg vanmiddag ook al veel knuffels
[..]
poezewoezelsCUTE
Het komt goed, ik heb alle vertrouwen in jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als dat examen achter de rug is... klote spanning
neee, gekkie..jij laptopt, ik kriebelkroelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
ja, spanningquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sluit me volledig aan bij Trevquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt goed, ik heb alle vertrouwen in je
ja kriebelkroel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, gekkie..jij laptopt, ik kriebelkroel![]()
en dan nu echt
lief maar die spanning zit niet in de spieren maar echt verschrikkelijk onderbuikzenuwenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, spanning![]()
![]()
![]()
* suikertaartje pakt massage-olie
het is echt lief dat jullie het zeggen.. maar het helpt niet... beter is dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben....quote:
dank jequote:
Hoe klein kan de wereld zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar Den Haag, enorreme stad, zit je om de hoek bij iemand uit de KSC
dan kriebelkroel ik gewoon doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
ja kriebelkroel...nou dan schuif ik die laptop wel aan de kant en dan is het binnen 5 sec... *SNURK*
dan krijg je een onderbuikmassagequote:lief maar die spanning zit niet in de spieren maar echt verschrikkelijk onderbuikzenuwen
En ik kan het niet uitzetten.
Hoe wereldveroverend kan KSC zijn bedoel jequote:
Ewquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ook ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe wereldveroverend kan KSC zijn bedoel je
Is dus al net zo iets dat je het hele land door gaat en je vrienden 15 km verder op zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar Den Haag, enorreme stad, zit je om de hoek bij iemand uit de KSC
en dan naast mij in slaap vallenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kriebelkroel ik gewoon door
uh... blubberbuikmassase *wiebelwobbel*quote:dan krijg je een onderbuikmassage
jaquote:
ik doe dat heel voorzichtigquote:uh... blubberbuikmassase *wiebelwobbel*
Spanning voor een examen is heel normaal, daar heeft iedereen last van hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
het is echt lief dat jullie het zeggen.. maar het helpt niet... beter is dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben....
Veel stres 'n' die dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je!
Hoe is het met jou? Tijd niet gezien
Nee man, dan moet je overgeven in je mond en bibber je met alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spanning voor een examen is heel normaal, daar heeft iedereen last van hoor.
En als je dan eenmaal aan het examen begint, valt die spanning grotendeels weg, en komt het allemaal goed!
Of naar een huisje van Centerparcs gaan, en dan blijkt een collega een paar huisjes verderop te zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dus al net zo iets dat je het hele land door gaat en je vrienden 15 km verder op zitten
Nou spanning.. beter noem je het dikke FAAL-angst, zodra iemand zegt of vraagt of ik bang ben om fouten te maken word ik een heel klein meisje en boooeeeehoooeeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spanning voor een examen is heel normaal, daar heeft iedereen last van hoor.
En als je dan eenmaal aan het examen begint, valt die spanning grotendeels weg, en komt het allemaal goed!
Mja, dat kan niemand je aanpraten helaasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
het is echt lief dat jullie het zeggen.. maar het helpt niet... beter is dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben....
Stomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Nou spanning.. beter noem je het dikke FAAL-angst, zodra iemand zegt of vraagt of ik bang ben om fouten te maken word ik een heel klein meisje en boooeeeehoooeee
Kan ik zo bij een dramaklasje
Jaaa weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Veel stres 'n' die dingen![]()
Weekend is het magische middel
Of je krijgt acuut de schijterijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, dan moet je overgeven in je mond en bibber je met alles wat los en vast zit
Dat kan dus ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of naar een huisje van Centerparcs gaan, en dan blijkt een collega een paar huisjes verderop te zitten.
Geeft je een stevige knuffquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou spanning.. beter noem je het dikke FAAL-angst, zodra iemand zegt of vraagt of ik bang ben om fouten te maken word ik een heel klein meisje en boooeeeehoooeee
TV kijken helpt bij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fouten maken mag he tot op zekere hoogte danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grote bek klein hartje he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat kan niemand je aanpraten helaas
is het ookquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
een examen is het moment om te oogsten![]()
Van al die investeringen die je in het studeren gestoken hebt![]()
EN als je dit goed doet, HOEF JE HET NOOIT MEER TE DOEN![]()
Hup, knallen met je donder
Dat mag niet onder het autorijdenquote:
Oh ja? Ook met MIJN gewicht erachter?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
ook al zo vaak een schop onder mijn hol gekregen ... van zo'n beetje iedereen
Oh, maar daarvoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grote bek klein hartje he?
[..]
is het ook
[..]
ook al zo vaak een schop onder mijn hol gekregen ... van zo'n beetje iedereen
[..]
Dat mag niet onder het autorijden
Zullen we de examinator schoppen als LL niet slaagt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ook met MIJN gewicht erachter?
Ik doe meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we de examinator schoppen als LL niet slaagt?.
Hehehquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.. kom eens?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ook met MIJN gewicht erachter?
Volgens mij in het algemeen maar als nog kan je wel een vrouwelijk hebben en misschien werkt het wel dan in je voordeelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn er weinig hier in Hoorn heb ik begrepen
Wat nou "als ze niet slaagt"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het wel... op dat moment is het toch weer anders, en gelukkig is het nog niet zover dus ik zal aankomende week ook nog wel een schop onder mijn hol krijgen van mijn instructeur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij in het algemeen maar als nog kan je wel een vrouwelijk hebben en misschien werkt het wel dan in je voordeel
Daar ben ik ook van overtuigdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat nou "als ze niet slaagt"![]()
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk slaagt ze!
Ze slaagt gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd.
En in de ondenkbare situatie dat dat niet gebeurt, ligt het volledig aan de examinator, die dan dus een schop onder de kont verdient.
Hoor ik vaker ja. Levert ook geen seks op.quote:
quote:
Ja meneer Flesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor ik vaker ja. Levert ook geen seks op.
Ga jij nou maar dat examen halen in plaats van over ons te lullen
Dat is iets voor grote mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is iets voor grote mensen
weet je hoe groot ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik NOG groter worden of zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is iets voor grote mensen
Even doorgroeien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je hoe groot ik ben?Moet ik NOG groter worden of zo
Ik ben ook 1,85quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben gewoon vertrouwen in je en je verdient en kan het ook bestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het wel... op dat moment is het toch weer anders, en gelukkig is het nog niet zover dus ik zal aankomende week ook nog wel een schop onder mijn hol krijgen van mijn instructeur.
Jullie zijn echt zooo lief
Als het over lengte gaat dan mag ik nooitquote:
Whehequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het over lengte gaat dan mag ik nooit![]()
![]()
Lijkt me een goed idee, alleen morgen nog wel wat dingen kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en het weer schijnt ook mee te zitten dus hopelijk gaan we daar mooi even van genieten
Duinwandelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en het weer schijnt ook mee te zitten dus hopelijk gaan we daar mooi even van genieten
Dat blijkt, die instructeur zal me niet zomaar laten afrijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
We hebben gewoon vertrouwen in je en je verdient en kan het ook best
Daarom en als je instructeur vraagt of hij mee zou gaan of niet wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijkt, die instructeur zal me niet zomaar laten afrijden
Doe eens multi-tasken danquote:
quote:
Klopt. Als de instructeur ook maar enige twijfel heeft of je klaar bent voor je examen, dan laat hij je echt geen examen afleggen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijkt, die instructeur zal me niet zomaar laten afrijden
hij gaat nooit mee en dat is ook wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom en als je instructeur vraagt of hij mee zou gaan of niet wat zeg je dan?
Bij mij toen wel en ik vond het fijn ook, gewoon voor het idee wat afleidingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij gaat nooit mee en dat is ook wel begrijpelijk
hij vind het niet nodigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij toen wel en ik vond het fijn ook, gewoon voor het idee wat afleiding
Meneer taart moet in de auto blijven zitten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je na Den Haag even uitwaaien met Thijs?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij jullie "Under a Blood Red Sky gaan opnemen, JAquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart moet in de auto blijven zitten?
Die mag ook uitwaaien hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart moet in de auto blijven zitten?
Oke, dat is jullie keuze en het zou ook duidelijk per persoon verschillenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij vind het niet nodig
en ik eigenlijk ook niet
zijn keuze.. hij gaat nooit mee met examensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, dat is jullie keuze en het zou ook duidelijk per persoon verschillen
Goed bezig gijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
en mijn nas is ook schoon![]()
wat duurt het lang om die te scannen
maxi wok had een spelletje gedownload en daardoor had ik een rootkit te pakken en nog wat bonus dingetjes...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed bezig gijMaar what the h... had je binnen gehaald dan
spywarewok
Als die het strand ziet dan gaat hij graven en dan kan je hem een paar uur later op dezelfde plek weer ophalen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de meeste tijd achter Thijs aan het lopen zijn
Alleen een paar meter dieper?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als die het strand ziet dan gaat hij graven en dan kan je hem een paar uur later op dezelfde plek weer ophalen hoor
iets dieper alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als die het strand ziet dan gaat hij graven en dan kan je hem een paar uur later op dezelfde plek weer ophalen hoor
Welke van de aantal die je tegen komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
maar eigenlijk gaan we vanuit Den Haag gewoon door naar Ikea hoor
In Haarlem?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
maar eigenlijk gaan we vanuit Den Haag gewoon door naar Ikea hoor
Amersfoort, op de terugweg..denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke van de aantal die je tegen komt?
Die weet ik wel te vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amersfoort, op de terugweg..denk ik
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen snoetje, we moeten maar snel weer knuffelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn rug gaat nu helemaal in protest... ik denk dat ik eens lekker op tijd ga slapen na deze enerverende dag
slaap lekker lieverds en tot snel
Joh, het staat er op en hij staat naast de snelwegquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen snoetje, we moeten maar snel weer knuffelen![]()
Welterusten LieflijkeDamequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn rug gaat nu helemaal in protest... ik denk dat ik eens lekker op tijd ga slapen na deze enerverende dag
met de mannetjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog een treinkaartje dus ik kan zo een keer jouw kant op komen
Hij is me nog niet opgevallen die keren dat ik naar Zwolle ben geredenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, het staat er op en hij staat naast de snelweg
Slaap Lekker LLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Waar zit je nu dan te kijken?quote:
Nou moequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is me nog niet opgevallen die keren dat ik naar Zwolle ben gereden.
jajajaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh ja dat doe ik wel een keer als ik mijn rijbewijs heb
Het is nog niet zo ver hoor alleen met lessen lijkt het wel of er ineens HEEEL veel fout gaat.. en dat komt alleen door die klote spanning...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten LieflijkeDame.
En vergeet niet: het komt allemaal goed met het examen.
H&M...jurkjesquote:
ik heb geen creditcardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon je creditcard in bewaring geven.
Je moet eens niet zo veel aandacht besteden aan externe factoren en wat die allemaal voor invloed hebben. Je hebt ZELF ook wat te melden over wat er met je gebeurt. Een beslissende stem zelfs. Maar als je die niet gebruikt, dan ben je inderdaad een willoze speelbal ja, dat kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Heb het anders net zo als bij mij, ik ben 3 keer op geweest, de 2 keer dat ik zakte ging de laatste les voor het examen goed en bij de 3 de keer toen ik ben geslaagd ging de laatste les heel slechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nog niet zo ver hoor alleen met lessen lijkt het wel of er ineens HEEEL veel fout gaat.. en dat komt alleen door die klote spanning...
Ja, maar dan mag het fout gaan, en daar leer je alleen maar van voor het examen, zodat het dan goed gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nog niet zo ver hoor alleen met lessen lijkt het wel of er ineens HEEEL veel fout gaat.. en dat komt alleen door die klote spanning...
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo veel aandacht besteden aan externe factoren en wat die allemaal voor invloed hebben. Je hebt ZELF ook wat te melden over wat er met je gebeurt. Een beslissende stem zelfs. Maar als je die niet gebruikt, dan ben je inderdaad een willoze speelbal ja, dat klopt
Ik ken mezelf helaas niet zo goedquote:
dat LAAT je gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het
alleen neemt mijn gevoel de overhand
Ik ga er nog wel eens eentje aanvragen maar ja wil ook wel eens een keer op vakantie buiten europaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken mezelf helaas niet zo goed
Misschien maar goed dat mijn cc dit jaar verloopt (en ik dan ook echt geen nieuwe meer zal vragen)
slimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken mezelf helaas niet zo goed
Misschien maar goed dat mijn cc dit jaar vervalt (en ik dan ook echt geen nieuwe meer zal vragen)
en soms mag je ook gewoon heel erg instortenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
weet ik...
maar ik weet niet hoe ik dat niet kan laten gebeuren
maar niet op het moment als je gaat afrijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en soms mag je ook gewoon heel erg instorten
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag volgens mij geeneens een creditcard (leef van de bijstand)
Of mag dat wel?
Ik stond er wel van te kijkenquote:
Mja, dat weet ik ook niet. Misschien eens heel goed in de spiegel kijken en dingen tegen jezelf zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik...
maar ik weet niet hoe ik dat niet kan laten gebeuren
Slaap Lekker LLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens nu echt![]()
truste schatjes![]()
Zelfs al zou het mogen, weet iedereen dat het niet verstandig isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag volgens mij geeneens een creditcard (leef van de bijstand)
Of mag dat wel?
Vrijdagavondnieuws of dat van Djeez?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
Typisch vrijdagavondnieuws.
Trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens nu echt![]()
truste schatjes![]()
Ik denk als je veel buiten Europa bent dat je dan niet zonder kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het mogen, weet iedereen dat het niet verstandig is
Beidequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijdagavondnieuws of dat van Djeez?
Ik had er wel bijna eentje gehad toen ik wel betaald werk had.Werd gebeld n.a.v. een enquete, maar dat moest telefonisch gebeuren moest meteen ja zeggen en kreeg geen schriftelijke informatie. DUs toen dacht en zei ik mooi niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het mogen, weet iedereen dat het niet verstandig is
In de winkel, lompe knoestenkop. Koop iets goeds en kap met jankenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kut windows![]()
bij een fatal error sluit ie de pc af![]()
dadelijk eens gaan zoeken waar ik dat kan veranderen
no offence, maar het lijkt me redelijk onmogelijk om vaak buiten Europa te komen als je moet rondkomen van een bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk als je veel buiten Europa bent dat je dan niet zonder kan
Dat is waar en als je dan toch eens buiten de EU komt dan is het waarschijnlijk wel met iemand die het makkelijk kan veroorlovenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
no offence, maar het lijkt me redelijk onmogelijk om vaak buiten Europa te komen als je moet rondkomen van een bijstandsuitkering
Ik heb er ook geen, zie het nut er niet van inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk als je veel buiten Europa bent dat je dan niet zonder kan
Alles is mogelijk, als je maar ruim genoeg denkt. Er zijn zoveel lui die gaan backpacken in Australiė en ter pleke een paar weken gaan werken om hun reis voort te kunnen zetten. Mensen moeten niet zo snel denken dat dingen "niet kunnen".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
no offence, maar het lijkt me redelijk onmogelijk om vaak buiten Europa te komen als je moet rondkomen van een bijstandsuitkering
Ik zei ook redelijk onmogelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar ruim genoeg denkt. Er zijn zoveel lui die gaan backpacken in Australiė en ter pleke een paar weken gaan werken om hun reis voort te kunnen zetten. Mensen moeten niet zo snel denken dat dingen "niet kunnen".
ik weet niet eens wat dat is, platinum of black..ja, in cc-termen dan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar en als je dan toch eens buiten de EU komt dan is het waarschijnlijk wel met iemand die het makkelijk kan veroorloven
Maar Fles had het ook over iedereen en dan ligt het iets anders en als ik een platinum of black kan krijgen zeg ik zeker geen nee
Laten we zeggen dat je dan niet meer nadenkt van als je iets ziet of je het wel kan kopen maar je koopt het gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat is, platinum of black..ja, in cc-termen dan he
Nee ik kan me wel voorstellen waar het vandaan komt hoor, maar dan moet het iets van 3 weken geleden zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel verkeer geintepeteert hebben
dat is een instelling in XP die je kan veranderen strontkopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de winkel, lompe knoestenkop. Koop iets goeds en kap met janken![]()
Whehehe dat voelt goed om te zeggenDat gevoel moet Laaflie ook krijgen en dan komt het goed
![]()
Nope van netquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kan me wel voorstellen waar het vandaan komt hoor, maar dan moet het iets van 3 weken geleden zijn
Is dat zo?
Waarom zou je dan nog een creditcard nemen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je dan niet meer nadenkt van als je iets ziet of je het wel kan kopen maar je koopt het gewooneen gevalletje geld te veel
huh?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
Wel typisch trouwens... ik post een nieuwsbericht over penissen en direct daarna reageert de batsbaas.
Nou, een gevalletje van de SCHIJN van geld teveel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je dan niet meer nadenkt van als je iets ziet of je het wel kan kopen maar je koopt het gewooneen gevalletje geld te veel
Omdat het kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog een creditcard nemen?
Nee dat lijkt me dan een interpretatiefoutjequote:
Jij bent de batskoning, dat is wat anders dan de batsbaasquote:
Dan heb ik het van black dus fout maar ik weet wel dat je bij een platinum heel veel geld op je rekening moet hebben staan wil je die krijgen want ik meende dat die krediet loos is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, een gevalletje van de SCHIJN van geld teveel ja![]()
Maar een platinum krijg je niet zomaar ook hoor dacht ik. Ik heb gewoon een black, en dus 2500 extra bestedingsruimte per maand
maar ja, betaald moet het toch![]()
Met hotels en internationale tickets is het wel handig, maar verder gebruik ik m eigenlijk nooit
Als ik zo veel geld zou hebben, zou ik een mannetje regelen die mijn geldzaken zou regelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat het kan
Ik denk dat het te maken heeft met hoeveel krediet je in eens mag afschrijven
DIt:quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
Typisch vrijdagavondnieuws.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kut windows![]()
bij een fatal error sluit ie de pc af![]()
dadelijk eens gaan zoeken waar ik dat kan veranderen
kredietloos?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb ik het van black dus fout maar ik weet wel dat je bij een platinum heel veel geld op je rekening moet hebben staan wil je die krijgen want ik meende dat die krediet loos is.
Als dat telraam van jou XP draait ja, poepharsesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een instelling in XP die je kan veranderen strontkop
Kan ook, maar als jij een paar miljard op je rekening hebt denk ik niet dat ze heel moeilijk gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kredietloos?
het gaat er niet zo zeer om hoeveel geld je op enig moment op je rekening HEBT, het gaat erom hoeveel er regelmatig BIJ komt
Nee okeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook, maar als jij een paar miljard op je rekening hebt denk ik niet dat ze heel moeilijk gaan doen
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Ik hoorde wat raars achter me, is mijn zeehond van de bank gedoken.
mijn telraam gebruikt idd XPquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat telraam van jou XP draait ja, poepharses
Of wel, als dat je dagelijks verdiende rente isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee![]()
![]()
Maar als je een paar miljard "op een rekening hebt staan" doe je echt iets niet goed. Maar dat terzijde
hij wil uitgelaten wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Ik hoorde wat raars achter me, is mijn zeehond van de bank gedoken.
slaap ze bosquote:
Om zoals ik vandaag te merken dat je deze maand al over je limiet bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog een creditcard nemen?
Vrouwlief aan het shoppen geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om zoals ik vandaag te merken dat je deze maand al over je limiet bent
Dat weet ik zo ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om zoals ik vandaag te merken dat je deze maand al over je limiet bent
Ja, en daarna ik. Maar goed, dat is nu opgelost.quote:
Moet nog een nieuwe zomerjas(de oude is op)quote:
Daar kan ik al helemaal een KLB-topic over openen, dus doe maar nietquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik al helemaal een KLB-topic over openen, dus doe maar niet
Er stond alleen geen bak met water voor hemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehe.
Is het toch nog gelukt
Trusten PGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. TG voorbij. Naar bedje toe. Truste !
En zo snel ging het niet eens meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, even wat apps downloaden en je mist een half topic
multitasken jij!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, even wat apps downloaden en je mist een half topic
Ik heb ook heel wat gedownload (en het werkt niet eens allemaalquote:
Huh?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook heel wat gedownload (en het werkt niet eens allemaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |