Lijkt me een goed idee, alleen morgen nog wel wat dingen kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en het weer schijnt ook mee te zitten dus hopelijk gaan we daar mooi even van genieten
Duinwandelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en het weer schijnt ook mee te zitten dus hopelijk gaan we daar mooi even van genieten
Dat blijkt, die instructeur zal me niet zomaar laten afrijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
We hebben gewoon vertrouwen in je en je verdient en kan het ook best
Daarom en als je instructeur vraagt of hij mee zou gaan of niet wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijkt, die instructeur zal me niet zomaar laten afrijden
Doe eens multi-tasken danquote:
quote:
Klopt. Als de instructeur ook maar enige twijfel heeft of je klaar bent voor je examen, dan laat hij je echt geen examen afleggen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijkt, die instructeur zal me niet zomaar laten afrijden
hij gaat nooit mee en dat is ook wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom en als je instructeur vraagt of hij mee zou gaan of niet wat zeg je dan?
Bij mij toen wel en ik vond het fijn ook, gewoon voor het idee wat afleidingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij gaat nooit mee en dat is ook wel begrijpelijk
hij vind het niet nodigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij toen wel en ik vond het fijn ook, gewoon voor het idee wat afleiding
Meneer taart moet in de auto blijven zitten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je na Den Haag even uitwaaien met Thijs?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je hoe groot ik ben?Moet ik NOG groter worden of zo
Tenzij jullie "Under a Blood Red Sky gaan opnemen, JAquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart moet in de auto blijven zitten?
Die mag ook uitwaaien hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart moet in de auto blijven zitten?
Oke, dat is jullie keuze en het zou ook duidelijk per persoon verschillenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij vind het niet nodig
en ik eigenlijk ook niet
zijn keuze.. hij gaat nooit mee met examensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, dat is jullie keuze en het zou ook duidelijk per persoon verschillen
Goed bezig gijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
en mijn nas is ook schoon![]()
wat duurt het lang om die te scannen
maxi wok had een spelletje gedownload en daardoor had ik een rootkit te pakken en nog wat bonus dingetjes...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed bezig gijMaar what the h... had je binnen gehaald dan
spywarewok
Als die het strand ziet dan gaat hij graven en dan kan je hem een paar uur later op dezelfde plek weer ophalen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de meeste tijd achter Thijs aan het lopen zijn
Alleen een paar meter dieper?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als die het strand ziet dan gaat hij graven en dan kan je hem een paar uur later op dezelfde plek weer ophalen hoor
iets dieper alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als die het strand ziet dan gaat hij graven en dan kan je hem een paar uur later op dezelfde plek weer ophalen hoor
Welke van de aantal die je tegen komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
maar eigenlijk gaan we vanuit Den Haag gewoon door naar Ikea hoor
In Haarlem?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
maar eigenlijk gaan we vanuit Den Haag gewoon door naar Ikea hoor
Amersfoort, op de terugweg..denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke van de aantal die je tegen komt?
Die weet ik wel te vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amersfoort, op de terugweg..denk ik
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen snoetje, we moeten maar snel weer knuffelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn rug gaat nu helemaal in protest... ik denk dat ik eens lekker op tijd ga slapen na deze enerverende dag
slaap lekker lieverds en tot snel
Joh, het staat er op en hij staat naast de snelwegquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen snoetje, we moeten maar snel weer knuffelen![]()
Welterusten LieflijkeDamequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn rug gaat nu helemaal in protest... ik denk dat ik eens lekker op tijd ga slapen na deze enerverende dag
met de mannetjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog een treinkaartje dus ik kan zo een keer jouw kant op komen
Hij is me nog niet opgevallen die keren dat ik naar Zwolle ben geredenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, het staat er op en hij staat naast de snelweg
Slaap Lekker LLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Waar zit je nu dan te kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |