Laten we zeggen dat je dan niet meer nadenkt van als je iets ziet of je het wel kan kopen maar je koopt het gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat is, platinum of black..ja, in cc-termen dan he
Nee ik kan me wel voorstellen waar het vandaan komt hoor, maar dan moet het iets van 3 weken geleden zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel verkeer geintepeteert hebben
dat is een instelling in XP die je kan veranderen strontkopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de winkel, lompe knoestenkop. Koop iets goeds en kap met janken![]()
Whehehe dat voelt goed om te zeggenDat gevoel moet Laaflie ook krijgen en dan komt het goed
![]()
Nope van netquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kan me wel voorstellen waar het vandaan komt hoor, maar dan moet het iets van 3 weken geleden zijn
Is dat zo?
Waarom zou je dan nog een creditcard nemen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je dan niet meer nadenkt van als je iets ziet of je het wel kan kopen maar je koopt het gewooneen gevalletje geld te veel
huh?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
Wel typisch trouwens... ik post een nieuwsbericht over penissen en direct daarna reageert de batsbaas.
Nou, een gevalletje van de SCHIJN van geld teveel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je dan niet meer nadenkt van als je iets ziet of je het wel kan kopen maar je koopt het gewooneen gevalletje geld te veel
Omdat het kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog een creditcard nemen?
Nee dat lijkt me dan een interpretatiefoutjequote:
Jij bent de batskoning, dat is wat anders dan de batsbaasquote:
Dan heb ik het van black dus fout maar ik weet wel dat je bij een platinum heel veel geld op je rekening moet hebben staan wil je die krijgen want ik meende dat die krediet loos is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, een gevalletje van de SCHIJN van geld teveel ja![]()
Maar een platinum krijg je niet zomaar ook hoor dacht ik. Ik heb gewoon een black, en dus 2500 extra bestedingsruimte per maand
maar ja, betaald moet het toch![]()
Met hotels en internationale tickets is het wel handig, maar verder gebruik ik m eigenlijk nooit
Als ik zo veel geld zou hebben, zou ik een mannetje regelen die mijn geldzaken zou regelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat het kan
Ik denk dat het te maken heeft met hoeveel krediet je in eens mag afschrijven
DIt:quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
Typisch vrijdagavondnieuws.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kut windows![]()
bij een fatal error sluit ie de pc af![]()
dadelijk eens gaan zoeken waar ik dat kan veranderen
kredietloos?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb ik het van black dus fout maar ik weet wel dat je bij een platinum heel veel geld op je rekening moet hebben staan wil je die krijgen want ik meende dat die krediet loos is.
Als dat telraam van jou XP draait ja, poepharsesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een instelling in XP die je kan veranderen strontkop
Kan ook, maar als jij een paar miljard op je rekening hebt denk ik niet dat ze heel moeilijk gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kredietloos?
het gaat er niet zo zeer om hoeveel geld je op enig moment op je rekening HEBT, het gaat erom hoeveel er regelmatig BIJ komt
Nee okeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook, maar als jij een paar miljard op je rekening hebt denk ik niet dat ze heel moeilijk gaan doen
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Ik hoorde wat raars achter me, is mijn zeehond van de bank gedoken.
mijn telraam gebruikt idd XPquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat telraam van jou XP draait ja, poepharses
Of wel, als dat je dagelijks verdiende rente isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee![]()
![]()
Maar als je een paar miljard "op een rekening hebt staan" doe je echt iets niet goed. Maar dat terzijde
hij wil uitgelaten wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Ik hoorde wat raars achter me, is mijn zeehond van de bank gedoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |