Nou moequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is me nog niet opgevallen die keren dat ik naar Zwolle ben gereden.
jajajaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh ja dat doe ik wel een keer als ik mijn rijbewijs heb
Het is nog niet zo ver hoor alleen met lessen lijkt het wel of er ineens HEEEL veel fout gaat.. en dat komt alleen door die klote spanning...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten LieflijkeDame.
En vergeet niet: het komt allemaal goed met het examen.
H&M...jurkjesquote:
ik heb geen creditcardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon je creditcard in bewaring geven.
Je moet eens niet zo veel aandacht besteden aan externe factoren en wat die allemaal voor invloed hebben. Je hebt ZELF ook wat te melden over wat er met je gebeurt. Een beslissende stem zelfs. Maar als je die niet gebruikt, dan ben je inderdaad een willoze speelbal ja, dat kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn rug gaat nu helemaal in protest... ik denk dat ik eens lekker op tijd ga slapen na deze enerverende dag
slaap lekker lieverds en tot snel
Heb het anders net zo als bij mij, ik ben 3 keer op geweest, de 2 keer dat ik zakte ging de laatste les voor het examen goed en bij de 3 de keer toen ik ben geslaagd ging de laatste les heel slechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nog niet zo ver hoor alleen met lessen lijkt het wel of er ineens HEEEL veel fout gaat.. en dat komt alleen door die klote spanning...
Ja, maar dan mag het fout gaan, en daar leer je alleen maar van voor het examen, zodat het dan goed gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nog niet zo ver hoor alleen met lessen lijkt het wel of er ineens HEEEL veel fout gaat.. en dat komt alleen door die klote spanning...
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo veel aandacht besteden aan externe factoren en wat die allemaal voor invloed hebben. Je hebt ZELF ook wat te melden over wat er met je gebeurt. Een beslissende stem zelfs. Maar als je die niet gebruikt, dan ben je inderdaad een willoze speelbal ja, dat klopt
Ik ken mezelf helaas niet zo goedquote:
dat LAAT je gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het
alleen neemt mijn gevoel de overhand
Ik ga er nog wel eens eentje aanvragen maar ja wil ook wel eens een keer op vakantie buiten europaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken mezelf helaas niet zo goed
Misschien maar goed dat mijn cc dit jaar verloopt (en ik dan ook echt geen nieuwe meer zal vragen)
slimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken mezelf helaas niet zo goed
Misschien maar goed dat mijn cc dit jaar vervalt (en ik dan ook echt geen nieuwe meer zal vragen)
en soms mag je ook gewoon heel erg instortenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
weet ik...
maar ik weet niet hoe ik dat niet kan laten gebeuren
maar niet op het moment als je gaat afrijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en soms mag je ook gewoon heel erg instorten
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag volgens mij geeneens een creditcard (leef van de bijstand)
Of mag dat wel?
Ik stond er wel van te kijkenquote:
Mja, dat weet ik ook niet. Misschien eens heel goed in de spiegel kijken en dingen tegen jezelf zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik...
maar ik weet niet hoe ik dat niet kan laten gebeuren
Slaap Lekker LLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens nu echt![]()
truste schatjes![]()
Zelfs al zou het mogen, weet iedereen dat het niet verstandig isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag volgens mij geeneens een creditcard (leef van de bijstand)
Of mag dat wel?
Vrijdagavondnieuws of dat van Djeez?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
Typisch vrijdagavondnieuws.
Trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens nu echt![]()
truste schatjes![]()
Ik denk als je veel buiten Europa bent dat je dan niet zonder kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het mogen, weet iedereen dat het niet verstandig is
Beidequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijdagavondnieuws of dat van Djeez?
Ik had er wel bijna eentje gehad toen ik wel betaald werk had.Werd gebeld n.a.v. een enquete, maar dat moest telefonisch gebeuren moest meteen ja zeggen en kreeg geen schriftelijke informatie. DUs toen dacht en zei ik mooi niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het mogen, weet iedereen dat het niet verstandig is
In de winkel, lompe knoestenkop. Koop iets goeds en kap met jankenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kut windows![]()
bij een fatal error sluit ie de pc af![]()
dadelijk eens gaan zoeken waar ik dat kan veranderen
no offence, maar het lijkt me redelijk onmogelijk om vaak buiten Europa te komen als je moet rondkomen van een bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk als je veel buiten Europa bent dat je dan niet zonder kan
Dat is waar en als je dan toch eens buiten de EU komt dan is het waarschijnlijk wel met iemand die het makkelijk kan veroorlovenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
no offence, maar het lijkt me redelijk onmogelijk om vaak buiten Europa te komen als je moet rondkomen van een bijstandsuitkering
Ik heb er ook geen, zie het nut er niet van inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk als je veel buiten Europa bent dat je dan niet zonder kan
Alles is mogelijk, als je maar ruim genoeg denkt. Er zijn zoveel lui die gaan backpacken in Australië en ter pleke een paar weken gaan werken om hun reis voort te kunnen zetten. Mensen moeten niet zo snel denken dat dingen "niet kunnen".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
no offence, maar het lijkt me redelijk onmogelijk om vaak buiten Europa te komen als je moet rondkomen van een bijstandsuitkering
Ik zei ook redelijk onmogelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar ruim genoeg denkt. Er zijn zoveel lui die gaan backpacken in Australië en ter pleke een paar weken gaan werken om hun reis voort te kunnen zetten. Mensen moeten niet zo snel denken dat dingen "niet kunnen".
ik weet niet eens wat dat is, platinum of black..ja, in cc-termen dan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar en als je dan toch eens buiten de EU komt dan is het waarschijnlijk wel met iemand die het makkelijk kan veroorloven
Maar Fles had het ook over iedereen en dan ligt het iets anders en als ik een platinum of black kan krijgen zeg ik zeker geen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |