Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hee kijk, ik ben een IT-erquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poppetje??![]()
Zoals deze?![]()
![]()
Nou dat doe je door de betreffende code voor het betreffende poppetje te typen op het moment dat de cursor zich op de betreffende plaats bevindt
ik heb geen adres dus stuurt zo lastigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die was een beetje teleurgesteld, alleen MZ en ST hebben een lief mailtje gestuurd
hij staat daar =============>>quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De paarse krokodilDat zo'n stomme reclame zoveel teweeg kan brengen
Heeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee kijk, ik ben een IT-er![]()
Ik geef een volkomen correct antwoord waar niemand ene sikkepit wijzer van wordt![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee kijk, ik ben een IT-er![]()
Ik geef een volkomen correct antwoord waar niemand ene sikkepit wijzer van wordt![]()
Ik nu wel. Dit weekend eens een mailtje sturen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb geen adres dus stuurt zo lastig
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef sararaats het volgende:
Ik wilde reageren op een post, knalt de verbinding eruit. Dan vloek ik toch wel.
Is er geen kliniek voor Fok!verslaafden?
Ja, dat heet R&Pquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef sararaats het volgende:
Ik wilde reageren op een post, knalt de verbinding eruit. Dan vloek ik toch wel.
Wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef sararaats het volgende:
Geen woorden maar daden dan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nu wel. Dit weekend eens een mailtje sturen!
GMTAquote:
ik nog steeds niet..............quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nu wel. Dit weekend eens een mailtje sturen!
O, is ze ook voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Geen woorden maar daden dan he
Ja, als jij dan even kunt uitloggen? Dan kan ik weer in de directory database rompakket. He? Nee maar daar moeten jullie vanaf blijven! De checksum 4.2 daar hebben jullie niks te zoeken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn uitlegs zijn altijd goed verstaanbaar
En zo niet; dan ben ik er een lulverhaal van aan het maken
quote:
Nu ben ik blindquote:
Mag niet van Muck, sorryquote:
Zie jij Muck ergens?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu ben ik blind
[..]
Mag niet van Muck, sorry
Ik zou niet over voetbal beginnen, dan kun je het gelijk vergetenquote:
heeft nic ook al gedaan voor mequote:
Ik wel, jij nietquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want je kijkt zo over Muck heen!
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou niet over voetbal beginnen, dan kun je het gelijk vergeten
hij heeft het over feyennoord dus niet over voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou niet over voetbal beginnen, dan kun je het gelijk vergeten
ook niet over treinenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip!
Maar dat was ik ook niet van plan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, als jij dan even kunt uitloggen? Dan kan ik weer in de directory database rompakket. He? Nee maar daar moeten jullie vanaf blijven! De checksum 4.2 daar hebben jullie niks te zoeken!
Iedereen kan lerenquote:
hej sexbaas doe is lief tegen mart en mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft het over feyennoord dus niet over voetbal
jij hebt een leuke avatarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl aait Fles over z'n bolletje
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl aait Fles over z'n bolletje
laters zomertjequote:
Thank you very muchiesquote:
Euh nee; aangezien ik vanmorgen ook al een discussie met crazy had over it-zaken (en we dan werden verwezen naar DIGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?
jullie houden alletwee niet van voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej sexbaas doe is lief tegen mart en mij
OMG, zijn er meer dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?
Hoe erg houd jij van jouw ballen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie houden alletwee niet van voetbal
There can be only onequote:
Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
nou wordt ik bangquote:
Klant: Mijn internetverbinding doet het niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
ff eten pakken
quote:
Ja kom maar met die grapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgenballen zijn maar de helft waard he
quote:
Wat...quote:
kan ik niet kijken vandaagquote:
Hij batst niet (onder kantooruren)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Goldfinger!!!! Nog gebatst?
Just kidding!
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mocht
ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Just kidding!
Ik word bang van jouw Foboquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Just kidding!
bij sommige mensen heb ik die neiging idd welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klant: Mijn internetverbinding doet het niet...
Toek: Momentje mevrouw!
*Toek staat op, loopt naar de kantine, gaat uitgebreid genieten van een kop koffie en een pak stroopwafels en een half uur later komt hij terug...
Toek: Oké daar ben ik weer. Wat was uw... nou ja zeg, opgehangen!
Hij heeft er twee, dus dat is twee keer de helft, dus betaal je maar een kwart!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgenballen zijn maar de helft waard he
Pehehe.. Ik loldequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ok de persoon onder me doet de afwas
Vrouwen kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Fles, maar die smijt die afwas vast graag tegen de muur voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh bedoelde hij dat ermee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles, maar die smijt die afwas vast graag tegen de muur voor je.
hiiihihihihihihhhihihihiihihiiiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik meld mij voor wat meekletsactie. Mag dat?
is niet ergquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles, maar die smijt die afwas vast graag tegen de muur voor je.
ja hoor, wees welkomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik meld mij voor wat meekletsactie. Mag dat?
Dat maakt niet zoveel uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm was aan het kijken of ik nog ergens een foto heb die ik in het fotoboek kan gooien; maar ik sta echt nergens serieus op
*duikt in haar archief*
serieus hoeft ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm was aan het kijken of ik nog ergens een foto heb die ik in het fotoboek kan gooien; maar ik sta echt nergens serieus op
*duikt in haar archief*
Ik laat me niet kennen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is niet erg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup bezig flash![]()
quote:
Pics van mijn zusje... Ik ben aan het uploaden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, wees welkom![]()
Pics van je zusje?
Friet of Patat?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat me niet kennen hoor
[ afbeelding ]
net een robotquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hippe fotoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
wat heb je tegen frietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Pics van mijn zusje... Ik ben aan het uploaden.
Mensen die friet.
kloptquote:
rond 20:00 ben ik bij je ok?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat staan het eten voor morgen alvast voorbereiden
Friet Titulaer?quote:
dan heb je nog nooit de goeie gehadquote:
whehehequote:
Want dat is Patatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit de goeie gehad
[..]
[ afbeelding ]
laat dan maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, want dan is het al lang op en ben ik naar Guido Weijers
Hughquote:
ga jij maar lekker ergens anders meekletsenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, mensen die friet.
[ afbeelding ]
friemelquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, mensen die friet.
[ afbeelding ]
geef mij maar gewoon friet uit brabantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hugh
Wat vind jij van Vlaamse fritten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Er is een topic voor jou
Wamoje?quote:
Hey MSXquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hugh
Wat vind jij van Vlaamse fritten?
Deze:quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon friet uit brabant
ONZ heet datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij maar lekker ergens anders meekletsen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MSX![]()
[..]
Deze:
Mannen met baarden
Ein Pitschen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zie spriegen aug stajnkaulendoitsj?
Doe mij maar van avikoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ligt in Vlaanderenquote:
geen dames zich gemeld voor hulp? Valt me tegen van vooral Nijntje.quote:
Mijn computer hapert inderdaadquote:
Ingewikkeldquote:
Dat meen je hopelijk niet?quote:
Ja, die jeugd van tegenwoordig....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen dames zich gemeld voor hulp? Valt me tegen van vooral Nijntje.
de mijne ook maar internet doet ie weerquote:
Meer dan genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de mijne ook maar internet doet ie weer![]()
met wat ander netwerk verkeer dus ik gooi het maar weer plat![]()
hoeveel virussen kun je binnen halen op een dag
Zie je me nu pas?quote:
Je hebt jezelf gehackt nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Met mayonaisequote:
Jij bent schattigquote:
Allemaal door de kindertjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Meestal vraag ik pindasaus voor frietje oorlogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met mayonaise![]()
Niet die zoete troep die ze hier fritessaus noemen natuurlijk. Mayonaise
heb je de schoonmaak handleiding nodig? want onderhand moet ik hem zovaak intikken dat ik hem besluit online ergens neer te gooienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op transport die gasten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die jeugd van tegenwoordig.....
Toch wel met uitjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Meestal vraag ik pindasaus voor frietje oorlog
Daar hebben ze het helemaal nog niet over mijn baardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MSX![]()
[..]
Deze:
Mannen met baarden
Het gaat nog niet over weerwolven?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze het helemaal nog niet over mijn baard
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, laat ze maar eens maatschappelijk werk of een andere taakstraf verrichten.
Daarom een topic voor jouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze het helemaal nog niet over mijn baard
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk ze
[..]
Dat blijkt want het is een patatje oorlog
Ik ben hier de wijze dus mond dichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
pas je nou eens aan aan de beschaafde wereld, vlerk
Zo te zien is het gelukt met je profielquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
Overgenomen van Wikipedia:
In België is een "Friet oorlog" friet met stoofvleessaus, mayonaise en ketchup
Maar kan ook met pindasaus.
Klik gewoon op haar hyvesquote:
Aha, een patatje oorlog is dus: mayo, satesaus en uitjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
Overgenomen van Wikipedia:
Alsof ik dat nog niet gedaan hebquote:
Al gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef Fraulein het volgende:
[..]
dan heb ik wel erges een link staan ofzo
friemelquote:
Speciaalsaus is er ook nog op en dat is mayonaise, ketchup en uitjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, een patatje oorlog is dus: mayo, satesaus en uitjes
Liever met curryquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Speciaalsaus is er ook nog op en dat is mayonaise, ketchup en uitjes.
Zie je naast invoeren een smiley staan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Fraulein het volgende:
crap, jullie hebben allemaal smileys die hier niet tussen staan, hoe zit da?
waar is hier?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Fraulein het volgende:
Nope, ligt al klaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
vergeet jij morgen dat kabeltje niet
Klik maar op diequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Fraulein het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan heb ik vanaf morgen ook geluid op de pc boven![]()
![]()
![]()
KSC radio luisteren![]()
![]()
ik hier altijd nederlandse curryquote:
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Fraulein het volgende:
[..]
van tmf chat vroegah was dat het clowntje
Dan klik jij ook even op het linkjequote:
Alsof ik dat niet al gedaan hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan klik jij ook even op het linkje
En wat is een "Friet kabinetsformatie"?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
Eentje waar je heel lang op moet wachten, gok ik!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat is een "Friet kabinetsformatie"?
In wat meer zin dan er over te pratenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in kanslozen gesprekken over bier, seks en tieten
Slaap Lekker Zomersvogeltje en werk ze morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
En daar ga ik weer, RN, Trevland, Fraulein, GF, DaMart, sararaats, suikertaartje en mensen die ik vergeten ben.
Allemaal een ge-wel-dige nacht gewenst.
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
En daar ga ik weer, RN, Trevland, Fraulein, GF, DaMart, sararaats, suikertaartje en mensen die ik vergeten ben.
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik dan weer te lui voor op het momentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
In wat meer zin dan er over te praten
[..]
Slaap Lekker Zomersvogeltje en werk ze morgen![]()
Oh nou, laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eentje waar je heel lang op moet wachten, gok ik!
slaap zequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben na zijn ruim 2,5 uur slaap lekker gebadderd en daarna leefde hij een paar uur op, haalde alles in aan kattenkwaad wat hij vanochtend had gemist en toen stortte hij weer inquote:
Het punt is vooral dat ik geen bier drinkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te lui voor op het moment
Truste alvastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar de Wallen danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat ik geen bier drink
ben ook druk bezigquote:
Wat drink je dan wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat ik geen bier drink
Thijs en kattekwaad? Dat kan toch niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben na zijn ruim 2,5 uur slaap lekker gebadderd en daarna leefde hij een paar uur op, haalde alles in aan kattenkwaad wat hij vanochtend had gemist en toen stortte hij weer in![]()
Nu slaapt 'ie
Je wilt je stoel verkopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen even in V&A een topic openen
binnenpretje..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoe ver vanaf hier, laat staan dat ik nog moet dokken
[..]
Wat is er grappig?
Moet wel, want we gaan naar Den Haagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thijs en kattekwaad? Dat kan toch niet!.
Maar slapen is goed, als hij sipziekig is, dan is hij morgen vast weer wat beter.
die heten niet voor niets binnenpretje hoorquote:
Familiebezoek? En spannend, zo'n lange rit met Thijsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet wel, want we gaan naar Den Haag
En doe je wel aan seks of dat ook niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Cola, Monster, Warme cocolademelk, Apfelkorn, Jagermeister en nog wel wat meer dingen
Den Haagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet wel, want we gaan naar Den Haag
Heb jij mij een sms gestuurd? Via een telefooncentrale?quote:
Vriendinnetjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
Familiebezoek? En spannend, zo'n lange rit met Thijs.
Nee, ik stuur nooit dat soort sms'jes... als ik een berichtje stuur, dan zie je dat ik het ben, en ik heb vandaag niemand gesms'tquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij mij een sms gestuurd? Via een telefooncentrale?
Of was het een andere mafkees die denkt leuk te zijn
Dat wel alleen de laatste tijd nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En doe je wel aan seks of dat ook niet?
Omdat vriendinnetjequote:
Vrouwenhandel is verboden aan onze kant van de grens he dat weet jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen even in V&A een topic openen
>> Singles?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel alleen de laatste tijd niet
mja er stond Mart als afzenderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik stuur nooit dat soort sms'jes... als ik ze stuur, dan zie je dat ik het ben, en ik heb vandaag niemand gesms't.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vriendinnetje![]()
![]()
![]()
En nee joh, doen we vaker![]()
Zingt hij de hele weg liedjes en gooit hij met koekjes door de auto en wil hij precies dat speelgoedje waar ik net niet bij kan enzo
38 wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat vriendinnetje![]()
Ze is nu 38 weken zwanger en gaat kleertjes van mijn zoon lenen![]()
Die ga ik morgen brengen
Gezellig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vriendinnetje![]()
![]()
![]()
En nee joh, doen we vaker![]()
Zingt hij de hele weg liedjes en gooit hij met koekjes door de auto en wil hij precies dat speelgoedje waar ik net niet bij kan enzo
Spannendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat vriendinnetje![]()
Ze is nu 38 weken zwanger en gaat kleertjes van mijn zoon lenen![]()
Die ga ik morgen brengen
alle speelgoedjes aan een touwtje vastbindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
, dus zorgen dat je bij alle speelgoedjes kan
Dat kan ik aan het begin van de rit ook altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
, dus zorgen dat je bij alle speelgoedjes kan
Heb wel eenquote:
spoofingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja er stond Mart als afzender
en het gekke was, ik kan dus niet beantwoorden![]()
echt zooo vaag
Dan is er denk ik echt een lolbroek beziggeweest, want ik heb echt niks gestuurd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja er stond Mart als afzender
en het gekke was, ik kan dus niet beantwoorden![]()
echt zooo vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |