In wat meer zin dan er over te pratenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in kanslozen gesprekken over bier, seks en tieten
Slaap Lekker Zomersvogeltje en werk ze morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
En daar ga ik weer, RN, Trevland, Fraulein, GF, DaMart, sararaats, suikertaartje en mensen die ik vergeten ben.
Allemaal een ge-wel-dige nacht gewenst.
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
En daar ga ik weer, RN, Trevland, Fraulein, GF, DaMart, sararaats, suikertaartje en mensen die ik vergeten ben.
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik dan weer te lui voor op het momentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
In wat meer zin dan er over te praten
[..]
Slaap Lekker Zomersvogeltje en werk ze morgen![]()
Oh nou, laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eentje waar je heel lang op moet wachten, gok ik!
slaap zequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben na zijn ruim 2,5 uur slaap lekker gebadderd en daarna leefde hij een paar uur op, haalde alles in aan kattenkwaad wat hij vanochtend had gemist en toen stortte hij weer inquote:
Het punt is vooral dat ik geen bier drinkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te lui voor op het moment
Truste alvastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef summer2bird het volgende:
Allemaal lekker slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar de Wallen danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat ik geen bier drink
ben ook druk bezigquote:
Wat drink je dan wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat ik geen bier drink
Thijs en kattekwaad? Dat kan toch niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben na zijn ruim 2,5 uur slaap lekker gebadderd en daarna leefde hij een paar uur op, haalde alles in aan kattenkwaad wat hij vanochtend had gemist en toen stortte hij weer in![]()
Nu slaapt 'ie
Je wilt je stoel verkopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen even in V&A een topic openen
binnenpretje..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoe ver vanaf hier, laat staan dat ik nog moet dokken
[..]
Wat is er grappig?
Moet wel, want we gaan naar Den Haagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thijs en kattekwaad? Dat kan toch niet!.
Maar slapen is goed, als hij sipziekig is, dan is hij morgen vast weer wat beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |