Ja, dat heet R&Pquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef sararaats het volgende:
Ik wilde reageren op een post, knalt de verbinding eruit. Dan vloek ik toch wel.
Is er geen kliniek voor Fok!verslaafden?
Wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef sararaats het volgende:
Ik wilde reageren op een post, knalt de verbinding eruit. Dan vloek ik toch wel.
Is er geen kliniek voor Fok!verslaafden?
Geen woorden maar daden dan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nu wel. Dit weekend eens een mailtje sturen!
GMTAquote:
ik nog steeds niet..............quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nu wel. Dit weekend eens een mailtje sturen!
O, is ze ook voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Geen woorden maar daden dan he
Ja, als jij dan even kunt uitloggen? Dan kan ik weer in de directory database rompakket. He? Nee maar daar moeten jullie vanaf blijven! De checksum 4.2 daar hebben jullie niks te zoeken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn uitlegs zijn altijd goed verstaanbaar
En zo niet; dan ben ik er een lulverhaal van aan het maken
quote:
Nu ben ik blindquote:
Mag niet van Muck, sorryquote:
Zie jij Muck ergens?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu ben ik blind
[..]
Mag niet van Muck, sorry
Ik zou niet over voetbal beginnen, dan kun je het gelijk vergetenquote:
heeft nic ook al gedaan voor mequote:
Ik wel, jij nietquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want je kijkt zo over Muck heen!
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou niet over voetbal beginnen, dan kun je het gelijk vergeten
hij heeft het over feyennoord dus niet over voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou niet over voetbal beginnen, dan kun je het gelijk vergeten
ook niet over treinenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip!
Maar dat was ik ook niet van plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |