quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, als jij dan even kunt uitloggen? Dan kan ik weer in de directory database rompakket. He? Nee maar daar moeten jullie vanaf blijven! De checksum 4.2 daar hebben jullie niks te zoeken!
Iedereen kan lerenquote:
hej sexbaas doe is lief tegen mart en mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft het over feyennoord dus niet over voetbal
jij hebt een leuke avatarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl aait Fles over z'n bolletje
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl aait Fles over z'n bolletje
laters zomertjequote:
Thank you very muchiesquote:
Euh nee; aangezien ik vanmorgen ook al een discussie met crazy had over it-zaken (en we dan werden verwezen naar DIGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?
jullie houden alletwee niet van voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej sexbaas doe is lief tegen mart en mij
OMG, zijn er meer dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat je de enige IT'er was hier of zo?
Hoe erg houd jij van jouw ballen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie houden alletwee niet van voetbal
There can be only onequote:
Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
nou wordt ik bangquote:
Klant: Mijn internetverbinding doet het niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vooral niet aanspreekbaar op het werk
ff eten pakken
quote:
Ja kom maar met die grapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgenballen zijn maar de helft waard he
quote:
Wat...quote:
kan ik niet kijken vandaagquote:
Hij batst niet (onder kantooruren)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Goldfinger!!!! Nog gebatst?
Just kidding!
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon onder werktijd naar de cardio terwijl we gezegd hadden dat dat niet mocht
ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Just kidding!
Ik word bang van jouw Foboquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef sararaats het volgende:
Just kidding!
bij sommige mensen heb ik die neiging idd welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klant: Mijn internetverbinding doet het niet...
Toek: Momentje mevrouw!
*Toek staat op, loopt naar de kantine, gaat uitgebreid genieten van een kop koffie en een pak stroopwafels en een half uur later komt hij terug...
Toek: Oké daar ben ik weer. Wat was uw... nou ja zeg, opgehangen!
Hij heeft er twee, dus dat is twee keer de helft, dus betaal je maar een kwart!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgenballen zijn maar de helft waard he
Pehehe.. Ik loldequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ok de persoon onder me doet de afwas
Vrouwen kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Fles, maar die smijt die afwas vast graag tegen de muur voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh bedoelde hij dat ermee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles, maar die smijt die afwas vast graag tegen de muur voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |