Volgens mij in het algemeen maar als nog kan je wel een vrouwelijk hebben en misschien werkt het wel dan in je voordeelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn er weinig hier in Hoorn heb ik begrepen
Wat nou "als ze niet slaagt"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we de examinator schoppen als LL niet slaagt?.
Ik zie het wel... op dat moment is het toch weer anders, en gelukkig is het nog niet zover dus ik zal aankomende week ook nog wel een schop onder mijn hol krijgen van mijn instructeur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij in het algemeen maar als nog kan je wel een vrouwelijk hebben en misschien werkt het wel dan in je voordeel
Daar ben ik ook van overtuigdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat nou "als ze niet slaagt"![]()
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk slaagt ze!
Ze slaagt gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd.
En in de ondenkbare situatie dat dat niet gebeurt, ligt het volledig aan de examinator, die dan dus een schop onder de kont verdient.
Hoor ik vaker ja. Levert ook geen seks op.quote:
quote:
Ja meneer Flesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor ik vaker ja. Levert ook geen seks op.
Ga jij nou maar dat examen halen in plaats van over ons te lullen
Dat is iets voor grote mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is iets voor grote mensen
weet je hoe groot ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik NOG groter worden of zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is iets voor grote mensen
Even doorgroeien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je hoe groot ik ben?Moet ik NOG groter worden of zo
Ik ben ook 1,85quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je hoe groot ik ben?Moet ik NOG groter worden of zo
We hebben gewoon vertrouwen in je en je verdient en kan het ook bestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het wel... op dat moment is het toch weer anders, en gelukkig is het nog niet zover dus ik zal aankomende week ook nog wel een schop onder mijn hol krijgen van mijn instructeur.
Jullie zijn echt zooo lief
Als het over lengte gaat dan mag ik nooitquote:
Whehequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het over lengte gaat dan mag ik nooit![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |