Is het al weer afgelopen?quote:
Doe nog maar rustig, de aflevering nu is een ouwequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug naar de laptop, kan ik zo Top Gear kijken en KSC'en tegelijk.
Ik zie het. Maar dan zit ik alvast klaar in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe nog maar rustig, de aflevering nu is een ouwe
quote:
oeh das raar 2 laptoppende vrouwen in bedquote:
Het kan beterquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
oeh das raar 2 laptoppende vrouwen in bed
[..]
Het kan beterMaar heb veel gejankt vandaag... dat lucht op
![]()
* DaMart geeft LL een knuffelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het kan beterMaar heb veel gejankt vandaag... dat lucht op
![]()
combi van factoren en dan loopt het gewoon niet zoals gehooptquote:
thnx jullie zijn liefquote:
poezewoezelsquote:
Dat is wel vervelend, Knuffquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
combi van factoren en dan loopt het gewoon niet zoals gehoopt
[..]
thnx jullie zijn lief
Kreeg vanmiddag ook al veel knuffels
[..]
poezewoezelsCUTE
Het komt goed, ik heb alle vertrouwen in jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als dat examen achter de rug is... klote spanning
neee, gekkie..jij laptopt, ik kriebelkroelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
ja, spanningquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sluit me volledig aan bij Trevquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt goed, ik heb alle vertrouwen in je
ja kriebelkroel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, gekkie..jij laptopt, ik kriebelkroel![]()
en dan nu echt
lief maar die spanning zit niet in de spieren maar echt verschrikkelijk onderbuikzenuwenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, spanning![]()
![]()
![]()
* suikertaartje pakt massage-olie
het is echt lief dat jullie het zeggen.. maar het helpt niet... beter is dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben....quote:
dank jequote:
Hoe klein kan de wereld zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar Den Haag, enorreme stad, zit je om de hoek bij iemand uit de KSC
dan kriebelkroel ik gewoon doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
ja kriebelkroel...nou dan schuif ik die laptop wel aan de kant en dan is het binnen 5 sec... *SNURK*
dan krijg je een onderbuikmassagequote:lief maar die spanning zit niet in de spieren maar echt verschrikkelijk onderbuikzenuwen
En ik kan het niet uitzetten.
Hoe wereldveroverend kan KSC zijn bedoel jequote:
Ewquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ook ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe wereldveroverend kan KSC zijn bedoel je
Is dus al net zo iets dat je het hele land door gaat en je vrienden 15 km verder op zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar Den Haag, enorreme stad, zit je om de hoek bij iemand uit de KSC
en dan naast mij in slaap vallenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kriebelkroel ik gewoon door
uh... blubberbuikmassase *wiebelwobbel*quote:dan krijg je een onderbuikmassage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |