jaquote:
ik doe dat heel voorzichtigquote:uh... blubberbuikmassase *wiebelwobbel*
Spanning voor een examen is heel normaal, daar heeft iedereen last van hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
het is echt lief dat jullie het zeggen.. maar het helpt niet... beter is dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben....
Veel stres 'n' die dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je!
Hoe is het met jou? Tijd niet gezien
Nee man, dan moet je overgeven in je mond en bibber je met alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spanning voor een examen is heel normaal, daar heeft iedereen last van hoor.
En als je dan eenmaal aan het examen begint, valt die spanning grotendeels weg, en komt het allemaal goed!
Of naar een huisje van Centerparcs gaan, en dan blijkt een collega een paar huisjes verderop te zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dus al net zo iets dat je het hele land door gaat en je vrienden 15 km verder op zitten
Nou spanning.. beter noem je het dikke FAAL-angst, zodra iemand zegt of vraagt of ik bang ben om fouten te maken word ik een heel klein meisje en boooeeeehoooeeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spanning voor een examen is heel normaal, daar heeft iedereen last van hoor.
En als je dan eenmaal aan het examen begint, valt die spanning grotendeels weg, en komt het allemaal goed!
Mja, dat kan niemand je aanpraten helaasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
het is echt lief dat jullie het zeggen.. maar het helpt niet... beter is dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben....
Stomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Nou spanning.. beter noem je het dikke FAAL-angst, zodra iemand zegt of vraagt of ik bang ben om fouten te maken word ik een heel klein meisje en boooeeeehoooeee
Kan ik zo bij een dramaklasje
Jaaa weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Veel stres 'n' die dingen![]()
Weekend is het magische middel
Of je krijgt acuut de schijterijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, dan moet je overgeven in je mond en bibber je met alles wat los en vast zit
Dat kan dus ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of naar een huisje van Centerparcs gaan, en dan blijkt een collega een paar huisjes verderop te zitten.
Geeft je een stevige knuffquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou spanning.. beter noem je het dikke FAAL-angst, zodra iemand zegt of vraagt of ik bang ben om fouten te maken word ik een heel klein meisje en boooeeeehoooeee
TV kijken helpt bij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fouten maken mag he tot op zekere hoogte danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grote bek klein hartje he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat kan niemand je aanpraten helaas
is het ookquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
een examen is het moment om te oogsten![]()
Van al die investeringen die je in het studeren gestoken hebt![]()
EN als je dit goed doet, HOEF JE HET NOOIT MEER TE DOEN![]()
Hup, knallen met je donder
Dat mag niet onder het autorijdenquote:
Oh ja? Ook met MIJN gewicht erachter?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
ook al zo vaak een schop onder mijn hol gekregen ... van zo'n beetje iedereen
Oh, maar daarvoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grote bek klein hartje he?
[..]
is het ook
[..]
ook al zo vaak een schop onder mijn hol gekregen ... van zo'n beetje iedereen
[..]
Dat mag niet onder het autorijden
Zullen we de examinator schoppen als LL niet slaagt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ook met MIJN gewicht erachter?
Ik doe meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we de examinator schoppen als LL niet slaagt?.
Hehehquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we de examinator schoppen als LL niet slaagt?.
Nee.. kom eens?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ook met MIJN gewicht erachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |