SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Seven. het volgende:
Sorry skippy maar knots belt me net. 'Kijk eens uit het raam' en daar was hij. Hij gaat nu parkeren dus ik zal het ownen moeten laten voor wat het is.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Northside het volgende:
Ik tvp toch even, voor het geval knots een snelspuiter is en er nog een late-night relletje volgt.
Vind je dat nou niet een beetje triest? Iedere week alleen aan de bar hangen?quote:
Ja remi alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind je dat nou niet een beetje triest? Iedere week alleen aan de bar hangen?
Dit was toch een topic over tips voor datingsites?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Geweldig dit...![]()
Pikken versus Vagina's! Ola!
Ja graag, ik ben even uit de running, maar lezen over al dan niet gefaalde dates is leuker dan dat gekibbel hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Thornado het volgende:
Kan het weer eens ontopic gaan over het daten ipv dat zinloze heen en weer geneuzel?
Daar is namelijk de PM voor
Een vergadering op zaterdagochtend, sterkte alvastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Seven. het volgende:
Right, die vraag is snel opgelost. Vergadering begint om 10.00. Fuck man. Ik ga daardoor dus een uitstekend feestje missen.
En waarom zou dat precies zwak zijn? Je bent moe en je voelt je niet goed, één van je beste vrienden zou je misschien ook wel afbellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef -Engel- het volgende:
Geen date... ik zou vandaag met iemand van Paiq naar de film gaan... gewoon voor de leuk... maar gezien het feit dat ik de afgelopen 2 nachten niet kon slapen en mijn neus prachtig rood is... heb ik die arme jongen maar afgebeld (ik vind het persoonlijk een beetje zwak van mijzelf, maar ookal is het gewoon iets ondernemen dan nog wil ik een vreemd iemand niet ziek maken)
Kreeg trouwens wel een lief smsje van hem.... zo van... voel je je al weer wat beter...attent en dat van zo'n lief jonkie
Ik wil dat feestje eigenlijk niet missen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vergadering op zaterdagochtend, sterkte alvast
OK, mijn beste maatje zijn zetel is as usual beschikbaar. Topkerel. Zodirect maar eens omkleden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
Hmm. Die party, toch eens proberen slaapplek te reserveren.
Ik vind de heren nogal terughoudend eigenlijk... Wel eens een grapje over afspreken maar niemand die me gewoon ronduit op date vraagt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Na enkele dagen op Paiq moet ik bekennen snap er geen snars van... is het gebruikelijk om al na twee gesprekken een afspraak te maken ofzo? Anders moet ik helaas concluderen dat ik of oerlelijk ben of zo saai ben dat niemand met me wil praten.
Mannen spreken de vrouwen jullie wel eens aan of komt al het contact van jullie zijde?
Die lezen hier mee denkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind de heren nogal terughoudend eigenlijk... Wel eens een grapje over afspreken maar niemand die me gewoon ronduit op date vraagt.
Ja. klopt... mijn beste vriendin zou ik ook afgebeld hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waarom zou dat precies zwak zijn? Je bent moe en je voelt je niet goed, één van je beste vrienden zou je misschien ook wel afbellen.
Dat Paiq daar snapte ik ook nooit wat van, ik vond het maar vreemd gedoe. En sommigen gingen gewoon onzin typen want als je meer typte dan kwam de foto tevoorschijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Na enkele dagen op Paiq moet ik bekennen snap er geen snars van... is het gebruikelijk om al na twee gesprekken een afspraak te maken ofzo? Anders moet ik helaas concluderen dat ik of oerlelijk ben of zo saai ben dat niemand met me wil praten.
Mannen spreken de vrouwen jullie wel eens aan of komt al het contact van jullie zijde?
Mijn record is 15 minuten chatten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef Thornado het volgende:
Tot nu toe heb ik iedere date via Paiq binnen twee weken gehad (hoogtepunt was deze week, twee dagen na eerste echte gesprek)
En toch vind ik dat beter. Je ziet mogelijkheden, dus op naar de kroeg en zien of het klikt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn record is 15 minuten chatten.Toen zat ik 45 minuten nadat we begonnen te chatten met haar in de kroeg. Was overigens geen succes, maar toch.
Haar mening doet er toe. Ondanks dat je hem waardeert, heeft hij nog nooit echt iets voor je betekend. Zijn mening is onbelangrijk. Blijf dat herhalen en maak een nieuwe afspraak als je daar nog zin in hebt (en dan niet uit medelijden want je weet zelf ook wel dat hij je leuk vindt en jij hem dus nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. klopt... mijn beste vriendin zou ik ook afgebeld hebben.
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn record is 15 minuten chatten.Toen zat ik 45 minuten nadat we begonnen te chatten met haar in de kroeg. Was overigens geen succes, maar toch.
edit: ohja, ik weet weer waarom ik haar al raar vond. Ze gaf een hánd, ter kennismaking. Had ik echt nog nooit meegemaakt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Paiq daar snapte ik ook nooit wat van, ik vond het maar vreemd gedoe. En sommigen gingen gewoon onzin typen want als je meer typte dan kwam de foto tevoorschijn
Ik persoonlijk vind de 3 kussen zo idioot. Walen en Brusselaars zijn daar OK in. 1 kus. Geen raar gedoe over aan welke kant beginnen enzo. En in Nederland zijn de 3 zoenen niet zó wijd verspreid heur. In de Achterhoek willen ze er niet echt aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Silenus het volgende:
Je kust elkaar toch gewoon drie keer. Een hand geef je op een sollicitatiegesprek.
Als Achterhoeker zoen ik een date toch echt 3xquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
In de Achterhoek willen ze er niet echt aan.
Nee. Ik maak ten opzichte van iedereen die afweging, 'is jouw mening van belang voor mij?'. Zo nee, dan doe ik waar ik zin in heb, binnen de algemeen geldende beleefdheidsvormen. Komt er op neer dat ik me voor heel weinig excuseer of me bezwaard voel. En ik doe vooral geen dingen waar ik geen zin in heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Thornado het volgende:
[..]
Zijn mannen voor jou soms alleen speelgoed?
Ik heb nog nooit getwijfeld over welke kant ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de 3 kussen zo idioot. Walen en Brusselaars zijn daar OK in. 1 kus. Geen raar gedoe over aan welke kant beginnen enzo. En in Nederland zijn de 3 zoenen niet zó wijd verspreid heur. In de Achterhoek willen ze er niet echt aan.
Have fun!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getwijfeld over welke kant ik moet beginnen.![]()
Maargoed, ik ga cafésnollen hosselen in de kroeg. Ajus!
Ja, hier ook partytime. Have fun!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getwijfeld over welke kant ik moet beginnen.![]()
Maargoed, ik ga cafésnollen hosselen in de kroeg. Ajus!
En nu stalkt ze jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
edit: ohja, ik weet weer waarom ik haar al raar vond. Ze gaf een hánd, ter kennismaking. Had ik echt nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:48 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme wat ben ik een laffe faler. Mij kan je over 15 jaar nog wel in het Singles topic treffen.
Was al met een edit bezig want hier kan niemand wat mee natuurlijk.quote:
Boek een hotel in een vreemde stad waar niemand je kent en loop daar een kroeg in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Was al met een edit bezig want hier kan niemand wat mee natuurlijk.
Maar weer eens een avondje van geen daadkracht tonen op de juiste momenten.... moment voorbij zien gaan en maar lafjes naar huis. En dat bij voldoende aanknopingspunten. Ok het was sowieso niet echt mn avond, was niet helemaal scherp, maar hoe moeilijk is t om als je al tijdje met iemand aan het praten bent ergens, om even te vragen of ze nog wat wilt gaan drinken nadat de boel daar sluit. Nee boel sluit en lafjes laatste bus ipv voorstellen dus om drankje te doen tot nachtbus rijdt.
En waarom? omdat toch nog altijd de onzekerheid heb dat de ander er niet op zit te wachten.
Terwijl ik verder echt geen onzeker persoon ben. Genoeg shit overwonnen en genoeg zelfvertrouwen.... zolang het niet verder gaat dan wat oppervlakkige contactjes
Nee je zou je eens kwetsbaar opstellen zeg sjonge jonge jonge
Ben wat dit betreft nog te laf voor online daten. Nu trekt het me deels ook niet omdat ik toch geloof dat in persoon ontmoeten beter/natuurlijker is... maar deels ook omdat ik denk dat als ik wat zou afspreken diegene niet op mij zit te wachten.
Naja klopt, heb wel geleerd in die jaren dat dingen doen, daadkracht, actie ondernemen een soort van ritme is. Hoe minder je doet hoe moeilijker het word iets te doen. In isolatie worden de meest alledaagse dingen al een probleem om te ondernemen. Daartegenover staat dat als je hele drukke dag hebt gehad je diezelfde dag zo nog 10 dingen doet dat je bv al de hele week vermeden had.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:39 schreef Dizorn het volgende:
Maar wat je zelf ook al zegt, gebrek aan ervaring. Ga die gewoon opdoen dan! Snap dat het niet makkelijk is hoor, maar als je 't niet doet zal je 't ook nooit goed leren. Ze zeggen niet voor niets vallen en opstaan. En hoe langer je uitstelt om iets te doen, hoe lastiger het wordt. Insert meer motivational speech hier.
Hoogstwaarschijnlijk fotobewonderaars. Zij kunnen dan voor een aantal credits een onliner versturen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:01 schreef macondo het volgende:
Paiq heb ik nog niet afgemeld, maar dat maakte ook niet uit want het is immers geen "profielenbestand" waarin je dan staat. Maar nu het gekke ; sinds een week krijg ik van die oneliners. En nog van leuke vrouwen ook. Uitgerekend als je niet meer op zoek bent krijg je de ene na de andere leuke mogelijkheden
Haha ja, dat herken ik ook wel. Ik heb zelf ook natuurlijk praatjes voor tien, maar zodra ik na een paar uur kletsen zeg dat ik het toch wel heel leuk vind en ik 'misschien eventueel als de tijd rijp is en jij dat ook leuk zou vinden dan eehhhhh een keertje wat te drinken' gaan ze me helemaal vertederd aankijken en zeggen ze 'aaawwwwwww'.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:31 schreef Chawi het volgende:
Maar ik heb wel een aantal keer gemerkt, dat wanneer ik het voorstel deed, de heren blij verrast waren en dat ze inderdaad niet goed durfde het voorstel zelf te doen. De schatjes, ik vind het wel wat hebben, zo'n stoere man die zit te wiebeltenen
Elke man heeft in die situatie gezeten, we feel your pain. We zijn allemaal als onzekere stamelend schooljongetje geboren dat met een rood hoofd een erectie kreeg bij de aanblik van licht ontluikende pronte borstjes van je sexy klasgenootje uit Atheneum 3.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef VacaLoca het volgende:
Maja het gaat me niet zo erg om deze dame in het bijzonder. Meer balen van gebrek aan controle nemen over de situatie en dan maar naar huis aftaaien.
Kreeg ook al het idee dat dit het beste is, het lijkt wel of de meeste vrouwen pissig worden als je na drie gesprekken nog niet om een date vraagt.quote:Ik vraag op Paiq snel om een date. Als chatten klikt, hop! Daten maar.
Kap in ieder geval (ook voor jezelf) een keer met dat verleden thingie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:28 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. Dat ik er op wat latere leeftijd nog mee zit komt door eerder genoemde verleden en gemiste jaren. Op bepaalde gebieden ben ik mentaal ouder dan ik ben maar op sommige gebieden jonger. Meeste leeftijdsgenoten hebben gewoon standaard leventje gehad dus dan is begrip vaak ver te zoeken. Heb momenteel niet meest bruisende sociale leven door alles bij elkaar en dat voegt ook weer toe aan de onzekerheid over of iemand interesse heeft; heb altijd wel het gevoel dat je dat wel moet hebben wil een vrouw je zien als date/relatie materiaal.
Maar bij bespreken van dit onderwerp is het wel relevant om te noemen omdat hoe ik nu ben natuurlijk wel een voortvloeing van het verleden is. En dat ik bepaalde dingen dus nog moet overkomen.quote:Maar wil geen slachtoffer van mn verleden spelen dus ik houd het nog op lafheid
Vanuit mijn oogpunt.... als ik lekker met een man aan het praten ben en mijn glas is toch leeg... dan mag hij mij best wat aanbieden (als ik het zelf al niet gedaan heb, want meestal wil ik niet dat hij denkt dat als hij mij wat geeft dat ie dan kan scoren ofzowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:43 schreef VacaLoca het volgende:
Maar als je op een vriendschappelijk niveau aan het ouwehoeren bent dan denk ik dat als je als man een vrouw vraagt of ze nog een drankje wilt doen dat het dan meteen is van dat vrouw in kwestie enkel denkt van 'oh hij wil wat van me en daar zit ik niet op te wachten'.
Mweh, ik ben in mijn leven toch regelmatig verhuisd waarna ik van scratch een sociaal leven op moest bouwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik gebruik het ook niet als excuus. Zie ook eerdere zin van mij:
[..]
Maar bij bespreken van dit onderwerp is het wel relevant om te noemen omdat hoe ik nu ben natuurlijk wel een voortvloeing van het verleden is. En dat ik bepaalde dingen dus nog moet overkomen.
En nee ik breng het dan ook niet zomaar ter sprake. Alleen dat je geen al te geweldig sociaal leven hebt is iets van het heden en moeilijk te verbergen (ook weinig zin om te gaan doen alsof) En dat spreekt nou eenmaal niet echt in je voordeel.
Volgens mij kan jij in ieder geval onwijs goed stappenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, ik ben in mijn leven toch regelmatig verhuisd waarna ik van scratch een sociaal leven op moest bouwen.
Zonder gehinderd te zijn door een verleden is het dan slechts een kwestie van de eerste de beste aanspreken met "Hey, waar is hier in zoal iets te beleven?"
Op die manier wordt je vanzelf meegesleept naar allerlei plekken waar je weer nieuwe mensen leert kennen en zodra je die sociale kring saai vindt worden, spreek je gewoon weer iemand anders aan met dezelfde "Zuipen, afterparty, waar?"-vraag.
Op die manier ben je binnen 2 jaar een redelijk bekende verschijning met even zoveel sociale contacten.
En dan ben ík nog een vrij assertief mannetje met sociale omgangsvormen die mensen eerder afschrikt dan aantrekt, dus bij ieder ander zal het zelfs nog wat vlotter gaan.
All I'm trying to say is; zolang jij niet leeft naar je verleden, zullen anderen het ook niet doen en is het appeltje eitje.
Naja, tenzij je een lamme aap bent zonder sociale omgangsvormen, maar zo schat ik je niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij in ieder geval onwijs goed stappen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:21 schreef kastanova het volgende:
[..]Mijn vriendin uit Dordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook prima stappen zonder haar.... maar dan zit je gelijk weer in the no-alcohol zone of fijn met OV/taxi![]()
Dude, ik woon op dit moment hoofdzakelijk in fucking Gróesbeek, dat is zeg maar ook niet echt "the place to be."quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb wat domme keuzes gemaakt waardoor het ook niet echt bevorderd werd. Bv middle of nowhere gaan wonen terwijl je dus je netwerk net kwijt bent geraakt. Niet meteen dagbesteding waarbij je veel in contact komt etc. Studeerde ook tijdje niet etc. Daar waar ik omgang had verliep die ook prima en leuk. Alleen was te weinig.
Eerste jaren na verhuizing zat ik ook nog te diep in de shit en daarna toch wat te weinig ondernomen ook.
Zoals ik zei werkt groei van een netwerk exponentieel... dus als 1e vriendschap wat lang uitblijft dan heb je ook geen aanknopingspunten. Dan ga je bv al samen stappen etc, vrienden van vrienden, meer mensen leren kennen etc.
Dan twijfel je ook wel over je sociale skills maar in mn vakanties, waar je toch ff anders er in staat, bleek keer op keer dat dat wel snor zit.... tot op het punt zelfs dat anderen daar naar me opkeken dat ik zo makkelijk contacten legde... de ironie.
Eigen fout zit er vooral in dat ik niet zelf genoeg forceer om me in de levende wereld te bevinden in NL. Als het op me af komt dan ga ik daar makkelijk in mee maar het zelf opzoeken/forceren ben ik wel gebrekig in geweest.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:57 schreef Thornado het volgende:
lol...speeddaten..eens, maar nooit meer
Tjah, dat zegt elke vrouw maar moet zeggen krijg soms toch een andere indruk. Het gaat van vaak sms'en en je meteen aanspreken wanneer je online komt op Paiq tot de cold shoulder. Doe je de suggestie om af te spreken dan is de situatie opeens weer compleet omgedraait.quote:
Dat is waar... ben echter niet op zoek naar een relatie of zo maar gewoon fun terwijl het wel lijkt dat iedere dame op zoek is naar een relatie. Kortom vanuit hun oogpunt als er niet snel gedate wordt dan is het al gauw 'fuck u'.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef Chawi het volgende:
Maar ik was wel van het snelle daten. Alleen IRL weet je wat je daadwerkelijk voor vlees in de kuip hebt. En laat nu best vaak zijn voorgekomen dat de foto's niet echt leken op het werkelijke plaatje...
Dus snel daten, better safe than sorry
Ben ik niet met je eens, Groesbeek is zeker wel de place to be. Nu ben ik er ook geboren en gedeelte van mijn leven getogen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik woon op dit moment hoofdzakelijk in fucking Gróesbeek, dat is zeg maar ook niet echt "the place to be."
En m'n laatste avond "sociale contacten" op doen bestond uit een frustrerende discussie met een Afrikaanse studente die met me wilde "partyen" over de Engelse vertaling van uier en het (succesvol) overtuigen van een SPW-er dat zij goedkoop was en ik daarentegen tof.
Met als absolute hoogtepunt het samen met een oud-collega en een vriendin door middel van sociale druk overtuigen van een 40-jarige Bosnische kerel dat er erwten in zijn kut groeiden.
Je gaat me niet wijs maken dat je wat betreft sociale omgangsvormen dommere keuzes dan dat hebt hebt gemaakt.
Schijt aan de wereld hebben, je nergens wat van aantrekken en doen waar je zin in hebt; als je dat doet komt het vanzelf goed.
En als je dat van nature niet gewoon lukt, dan zorg je maar dat je al dronken de kroeg binnen komt en forceer je het op die manier.
Dude, er is hier slechts één tent waar, naast de plaatselijke dorpsalcoholist en zijn twee vrienden, ook nog andere mensen komen en zelfs dáár ben ik nog nooit geweest vanwege het te hoge kansloosheidsgehaltequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:42 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Groesbeek is zeker wel de place to be. Nu ben ik er ook geboren en gedeelte van mijn leven getogen!
Nee... dat heet nu Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
Wel bizar dat hier vanuit het niets ineens iemand uit Groesbeek het topic binnen komt vallen trouwens.
Vooroordelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, er is hier slechts één tent waar, naast de plaatselijke dorpsalcoholist en zijn twee vrienden, ook nog andere mensen komen en zelfs dáár ben ik nog nooit geweest vanwege het te hoge kansloosheidsgehalte.
Oh Oh Groesbeekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, check de artiesten: http://www.dehoeve.nl/
En dan krijg je dit er als bonus bij.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:10 schreef Dizorn het volgende:
Kunnen we daar geen Meet organiseren dan Kasta? Lijkt me de perfecte locatie
Op paiq zit ook een hoog gehalte met bindingsangst meiden. Als je die na 3x chatten om een date vraagt, voelen ze zichzelf al in een hoek gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef Chawi het volgende:
Ik werd niet pissig in ieder geval. Maar ik was wel van het snelle daten. Alleen IRL weet je wat je daadwerkelijk voor vlees in de kuip hebt. En laat nu best vaak zijn voorgekomen dat de foto's niet echt leken op het werkelijke plaatje...
Dus snel daten, better safe than sorry
Niet van uit het niets, post hier zelf heel soms ook iets, en lees al praktisch vanaf het begin van deze reeks regelmatig mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
Wel bizar dat hier vanuit het niets ineens iemand uit Groesbeek het topic binnen komt vallen trouwens.
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oh Oh Groesbeek
[ afbeelding ]
Die jongen op de achtergrond zeker! Broer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.
Idd de jongen op de achtergrond, nee neefje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die jongen op de achtergrond zeker! Broer?
In dergelijke incestueuze dorpsgemeenschappen? Vrij groot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
In dergelijke incestueuze dorpsgemeenschappen? Vrij groot.
Waarom zo de nadruk leggen op het vinden van de liefde van je leven? Heb meer zoiets spreek een keer af, is het gezellig dan nog een keer en anders so what. Het is allemaal zo van het moeten, het 'vinden van' als enige doel. Dat begrijp ik nooit zo goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef Chawi het volgende:
waarom hebben mensen toch zo'n moeite mee om toe te geven dat ze op zoek zijn naar liefde (in welke vorm of zwaarte dan ook)?
Duh daarom heet het ook DATINGsite..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Chawi het volgende:
Het is geen kwestie van moeten, het gaat om het uitgangspunt. Je betaalt geen geld aan RelatiePlanet om te leren kantklossen.
En bij mij was het tijd voor liefde en nee, geen last van rammelende eierstokken...Heb 2 jaar lang heerlijk van mezelf en mijn sletterige kant genoten. Ik vond het wel weer eens tijd om wat langer naar hetzelfde gezicht te kijken
.
En natuurlijk moet het op zijn minst gezellig zijn om uberhaupt tot een vervolgdate te komen. Voor mij was het hele date gebeuren op deze manier leuke reis. Ik heb er ook nog wat aan over gehouden. Mocht ik weer vrijgezel worden, dan doe ik het op dezelfde manier
Maar ga mij niet vertellen dat als je ingeschreven staat op een datingsite, dat je dan niet op zoek bent en alleen gaat voor de leuke ervaringen. Maar misschien is het wel een gebrek aan mijn kant dat ik dat niet kan inzien.
Leg dan ook even uit wat er grappig aan is. Je bent niet de eerste die op deze manier met een nietszeggende opmerking dit topic komt vervuilen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Datingsites HAHAAHAHAH wat een grap
Dat kan jij niet snappen, jij komt uit een ander tijdperk opa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leg dan ook even uit wat er grappig aan is. Je bent niet de eerste die op deze manier met een nietszeggende opmerking dit topic komt vervuilen.
Troll inderdaad ff ergens anders, kutkindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dat kan jij niet snappen, jij komt uit een ander tijdperk opa.![]()
Ga jij maar beroemd worden pink floyd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Troll inderdaad ff ergens anders, kutkind
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Chawi het volgende:
Maar ga mij niet vertellen dat als je ingeschreven staat op een datingsite, dat je dan niet op zoek bent en alleen gaat voor de leuke ervaringen. Maar misschien is het wel een gebrek aan mijn kant dat ik dat niet kan inzien.
quote:
Blokkeer hem en stop met dit topic te vervuilenquote:
Ik denk dat de meeste vrouwen toch een partner kunnen vinden zonder een datingsite te hoeven gebruiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?
Ik weet niet of je in deze zin alle vrouwen over 1 kam kan scheren. Ik weet dat er vrouwen op datingsites zitten allesbehalve om er een relatie te vinden. Ik spreek dus maar even vanuit mijzelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?
waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef kastanova het volgende:
Oh my, skippy heeft weer een paar kloons uit de kast getrokken voor een monodialoog...
Hoe eenzaam ben je dán...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef macondo het volgende:
Tijd voor een modje, want dit gaat nergens meer over. Zonde.
HAAHAHAAHAHAHHAHAHAquote:Geen briljante teksten paraat op deze plek. Later. Misschien. Of weet je wat we doen, we plakken hier gewoon mijn film toplijst. Had ik nog liggen.
1 Requiem for a Dream (2000)
2 On the Waterfront (1954)
3 Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (2003)
4 Bast of Eden (1955)
5 La haine (1995)
6 Okuribito (2008)
7 Raging Bull (1980)
8 12 Angry Men (1957)
9 Pulp Fiction (1994)
10 Usual Suspects, The (1995)
11 Big Lebowski, The (1998)
12 Låt den rätte komma in (2008)
13 The Sting (1973)
14 The Hustler (1961)
15 Annie Hall (1977)
16 The Shawshank Redemption (1994)
17 Soldaat van Oranje (1977)
18 The Godfather (1972)
19 Fight Club (1999)
20 Seven (1995)
21 The Hangover (2009)
22 Fantastic MrFox (2009)
23 Gran Torino (2008)
24 (500) Days of Summer (2009)
25 La battaglia di Algeri (1966)
26 Fargo (1996)
27 Blade Runner (1982)
28 Casablanca (1942)
29 DrStrangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
30 Caché (2005)
31 Trois couleurs: Bleu (1993)
32 Nuovo Cinema Paradiso (1988)
33 Die Welle (2008)
34 All Quiet on the Western Front (1930)
35 The Godfather II (1974)
36 Bronenosets Potyomkin (1925)
37 Children of Men (2006)
38 The Dark Knight (2008)
39 Frost/Nixon (2008)
40 The Grapes of Wrath (1940)
41 La battaglia di Algeri (1966)
42 Full Metal Jacket (1987)
43 Vox Populi (2008)
44 High Noon (1952)
45 Le huitième jour (1996)
46 Platoon (1986)
47 Simon (2004)
48 Donnie Darko (2001)
49 Inglourious Basterds (2009)
50 Looking for Eric (2009)
Pink Floyd?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ga jij maar beroemd worden pink floyd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Troep in mijn oren. Luister naar Kanye West - E.T
Meeste in de zin van de personen die ik tegenkom maar goed misschien ligt dat wel aan mijn profiel dat ik een bepaalde type aantrek.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef Chawi het volgende:
Ik weet niet of je in deze zin alle vrouwen over 1 kam kan scheren.
Daarmee zet je wel de deur niet op een kier maar wagenwijd open voor menig teleurstelling. Hoeveel dates cq. teleurstellingen heeft het gekost voordat je dat relatiemateriaal tegenkwam.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef Chawi het volgende:
Mijn uitgangspunt om mij in te schrijven was om een zo groot mogelijke keuze te hebben in een aanbod van mannen die vrijgezel waren...om te kunnen onderzoeken of er relatiemateriaal tussen zou zitten.
Volgens jou is Pink Floyd cultuur. Maar voor mij is het crap. Elk mens is verschillend en ieder mens heeft zijn eigen waarde en normen. Dat moet jij wel weten. En jij weet niks over mijn cultuur. Mijn fobo onthult alleen mijn liefde voor kangoeroes. En jij weet niet wat ik met kangoeroes heb, heftig verhaal hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
cultuurbarbaar...
maar goed, je FoBo onthult wel een hoog cultuurbarbarisme...
Hoezo? Een beetje vrouw filtert enorm hoor...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Meeste in de zin van de personen die ik tegenkom maar goed misschien ligt dat wel aan mijn profiel dat ik een bepaalde type aantrek.
[..]
Daarmee zet je wel de deur niet op een kier maar wagenwijd open voor menig teleurstelling. Hoeveel dates cq. teleurstellingen heeft het gekost voordat je dat relatiemateriaal tegenkwam.
Fijn, ga je nu internetdaten met skippy of inschrijven op een datingsite?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Volgens jou is Pink Floyd cultuur. Maar voor mij is het crap. Elk mens is verschillend en ieder mens heeft zijn eigen waarde en normen. Dat m
oet jij wel weten. En jij weet niks over mijn cultuur. Mijn fobo onthult alleen mijn liefde voor kangoeroes. En jij weet niet wat ik met kangoeroes heb, heftig verhaal hoor.
Samengevat:
Onwetendheid, vooroordelen.
Had je maar ook van te voren ontopic moeten gaan schijnheil.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fijn, ga je nu internetdaten met skippy of inschrijven op een datingsite?
Ff ontopic aub
Ik mag niks meer zeggen van snakeyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat een toeval een kangoeroe.
Het heeft me veel dates opgeleverd en maar één teleurstelling. Dat was een seksistische boer en de teleurstelling was meer in mezelf dat hij uberhaupt op mijn radar verschenen wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Daarmee zet je wel de deur niet op een kier maar wagenwijd open voor menig teleurstelling. Hoeveel dates cq. teleurstellingen heeft het gekost voordat je dat relatiemateriaal tegenkwam.
Jij wilt gewoon seks.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef Chawi het volgende:
[..]
Het heeft me veel dates opgeleverd en maar één teleurstelling. Dat was een seksistische boer en de teleurstelling was meer in mezelf dat hij uberhaupt op mijn radar verschenen was.
Omdat een man geen relatiemateriaal is, is hij of de avond die we samen doorbrengen nog geen teleurstelling. In tegenstelling. Ik en kan ook voor het meerendeel van mijn dates spreken, hebben een, op zijn brabants gezegd, kei leuke avond gehad. Bleef alleen wel bij één avond.
Snakey doet alleen zijn werk. Laten we ontopic gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen van snakey
In tegenstelling? Ik denk dat je " integendeel" bedoeltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef Chawi het volgende:
[..]
Het heeft me veel dates opgeleverd en maar één teleurstelling. Dat was een seksistische boer en de teleurstelling was meer in mezelf dat hij uberhaupt op mijn radar verschenen was.
Omdat een man geen relatiemateriaal is, is hij of de avond die we samen doorbrengen nog geen teleurstelling. In tegenstelling. Ik en kan ook voor het meerendeel van mijn dates spreken, hebben een, op zijn brabants gezegd, kei leuke avond gehad. Bleef alleen wel bij één avond.
En jij wilt ook alleen seks.quote:
Waarom heb je geen ban ? Dit ga ik melden!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Snakey doet alleen zijn werk. Laten we ontopic gaan.
Ik denk dat de mensen hier niet op zoek zijn naar parasieten...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen toch een partner kunnen vinden zonder een datingsite te hoeven gebruiken.
Ik bedoel maar ik hoef alleen maar te lopen op straat en ze komen op mij af als parasieten.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
In tegenstelling? Ik denk dat je " integendeel" bedoelt
Maar je keek dan vooral naar zn foto's ?
Aardige muur..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:26 schreef Chawi het volgende:
[..]
Klopt Godshand...In tegendeel
1-Foto's
2-Geen kinderen
3-Roker, Yes please
4-Lengte > 1.80
5-Profieltekst
7- Bovenstaand liefst zonder al te veel fouten![]()
8-Zijn "gevatheid" op de chat
9-Date
Ja maar foto's zeggen niet zoveel bv online. In het echt schijn ik heel anders eruit te zien dan mijn foto's en omgekeerd geldt ook voor mijn dates. Sommige meiden waren irl nauwelijks terug te herkennen, tenzij je ze liet lachen en onder een bepaalde hoek aankeekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef Chawi het volgende:
Lol, nu kan ik ook al niet meer tellen...Ben lekker op dreef ;-)
Is dat een muur? Ik vind van niet. Op punt 5 en 7 na, deed ik dat ook als ik een man IRL tegenkwam.
Ik vind mijn "eisenlijstje" nog wel meevallen met wat je af en toe tegenkomt.
Dat zou zomaar mijn lijstje kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:26 schreef Chawi het volgende:
[..]
Klopt Godshand...In tegendeel
1-Foto's
2-Geen kinderen
3-Roker, Yes please
4-Lengte > 1.80
5-Profieltekst
7- Bovenstaand liefst zonder al te veel fouten![]()
8-Zijn "gevatheid" op de chat
9-Date
Mannen zien er vrijwel hetzelfde uit als ze net hun nest uit komen. Vrouwen niet bepaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou zomaar mijn lijstje kunnen zijnMaar wat Godshand zegt klopt: foto's zeggen meestal niets, iedereen zet toch zijn allerbeste foto neer, niet een waarop je net uit je nest komt.
Ben ik niet helemaal met je eens, dat vrijwel hetzelfde. Teleurstelling niet zozeer, meer van "oh je ziet er heel anders uit dan op de foto" plus mannen die hun lengte (lichaamslengtequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mannen zien er vrijwel hetzelfde uit als ze net hun nest uit komen. Vrouwen niet bepaald.
Maarre je zegt 'teleurstelling' als in meteen 0 interesse meer of..?
Zijn er mannen die hun lengte overdrijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, dat vrijwel hetzelfde. Teleurstelling niet zozeer, meer van "oh je ziet er heel anders uit dan op de foto" plus mannen die hun lengte (lichaamslengte) een beetje overdrijven, tja, dat is dan wel meteen geen interesse, want ik wil geen man die kleiner is dan ik.
Meestal wel een beetje, maar als ze zeggen dat ze 1.80 zijn en het is 1.75, tja, dan ben ik alweer langer met hakken aan (en ik draag niet eens hoge hakken).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn er mannen die hun lengte overdrijven?
Doe ik nooit, heeft toch geen zin. Langere vrouwen kunnen soms wel eens wat hebben, maar als ze moet bukken voor het zoenen voelt dat toch wel raar...
Er zijn ook vrouwen die hun gewicht overdrijven en hun leeftijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, die zijn er genoeg. Ik ben zelf 1.70 en draag graag of eigenlijk alleen maar hakken. Dus 1.80 is gewoon nodig. Ken weinig mannen en/of vrouwen die het aantrekkelijk vinden als de man kleiner is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe ik nooit, heeft toch geen zin. Langere vrouwen kunnen soms wel eens wat hebben, maar als ze moet bukken voor het zoenen voelt dat toch wel raar...
Ach er zijn genoeg meiden van 1,70 m die mijn 1,76 m voldoende vinden...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ja, die zijn er genoeg. Ik ben zelf 1.70 en draag graag of eigenlijk alleen maar hakken. Dus 1.80 is gewoon nodig. Ken weinig mannen en/of vrouwen die het aantrekkelijk vinden als de man kleiner is.
Grootste afknapper vind ik gewoon het overdrijven of afzwakken van kenmerken.
Mijn schoonzusje vroeg ooit eens: Meis, waarom heb jij volslank in je profiel staan.Je bent helemaal niet dik.
Lief schoonzusje van me, ik heb maatje 40 en ben voorzien van een zacht laagje.Mooi verdeeld, maar het zit er wel. Mannen die slank willen, die moeten niet bij mij zijn, want slanker dan dit gaat het niet worden.
Ik zit niet op een chatmaatje te wachten (sowieso een hekel aan chatten), mijn inzet is altijd iemand te ontmoeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef Chawi het volgende:
Daarom heeft mooier voordoen dan je werkelijk bent, zo weinig zin. Of je moet niet de intentie hebben om iemand ooit te ontmoeten
probeer speeddating dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit niet op een chatmaatje te wachten (sowieso een hekel aan chatten), mijn inzet is altijd iemand te ontmoeten.
Heb ik wel aan zitten denken, maar dat is meestal niet in de buurt plus ook niet in mijn leeftijdscategoriequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
probeer speeddating dan...
meteen 25 mensen voor je neus
Wat is je leeftijdscategorie dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik wel aan zitten denken, maar dat is meestal niet in de buurt plus ook niet in mijn leeftijdscategorieplus dat ik geen zin heb om daar in mijn eentje naar toe te gaan en ik ken verder geen singles in mijn categorie.
Ja en?quote:
Maar dan weten jullie allebei wel van te voren waar je aan toe ben en daar gaat het omquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg meiden van 1,70 m die mijn 1,76 m voldoende vinden...
Met hakken vind ik het geen ramp, onder de douche is ze dan toch weer kleiner
Je gaat alleen om tussen 50 man te zitten. Dus dan ben je toch niet alleen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Nog niet tegengekomen hier in de buurt. En wat ik zei, in mijn eentje
Misschien ben ik wel een schijtertquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je gaat alleen om tussen 50 man te zitten. Dus dan ben je toch niet alleen?
Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat inderdaad de juiste foto het verschil kan maken. Sinds ik de laatste keer mijn hoofdfoto heb aangepast op de diverse datingsites (ik heb er meestal twee of drie) loopt het aantal interesseberichten en flirts gestaag toe. Wel vaak nadat ik eerst het dames profiel heb bezocht maar toch.
Zelfs al drie dames gehad die me een paar maanden geleden binnen 10 sec een "geen interesse bericht" stuurde maar nu plotseling uit het niets wel een interessebericht stuurde.
[..]
Er zijn ook vrouwen die hun gewicht overdrijven en hun leeftijd.
"Ja ik ben dan wel 49 maar ik schrijf 41 want anders val ik in de verkeerde categorie"
iedereen doet zich mooier voor op een datingsite
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Iemand hier dat trouwens weleens gedaan, dat speeddaten? Het lijkt me ook wel een beetje geforceerd, snel vragen stellen en hup naar de volgende.
Ja dus![]()
En wat zei je? Hij is net gekomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Seven. het volgende:
Knots was weer hier. Weer veel gepraat. Maar ook seks gehad en daarna belde zijn dochtertje waar hij bleef.
Hij ziet haar doordeweeks niet, dus niet zo gek dat hij dan gaat eh. Geen afknapper wat mij betreft. Maar er was dus weer een kleine discussie over hoe serieus ik was want ik ben bij een maatje van me gaan slapen, of ik iemand geneukt heb. En dat man-vrouw vriendschappen niet bestaan en zo. Hij zegt dat hij me voor wil stellen aan zijn dochter, want ik had ook zo mijn twijfels of hij wel serieus is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat zei je? Hij is net gekomen![]()
Maar lijkt me wel een afknapper als iemand zijn dochter opeens belt.
quote:
Hij kan wel meer zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Als hij je aan zijn dochter wil voorstellen, dan lijkt het me wel serieus toch? Hij klinkt wel een beetje jaloers trouwens.
Dat is inderdaad zo, maar ervaar dit altijd als een probleem... ben namelijk redelijk fotogeniek echter het plaatje wat men krijgt in hun hoofd strookt niet met de werkelijkheid. Maar goed met geen foto wil niemand praten dus wat moet je dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat inderdaad de juiste foto het verschil kan maken.
Daar vergis je je in hoor. Als ik iemand wel zie zitten, dan ben ik in eerste instantie serieus. Maar het duurt een lange tijd voor ik uitsluit dat het van tijdelijke aard is. Kwestie van ook een relatie een kans van slagen te geven. Ondertussen heb ik dan geen probleem met exclusiviteit, al geef ik mijn eigen woning dan nog niet op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef Dizorn het volgende:
Oh misschien moet ik toch iets beter je dagboek lezen dan..
Alsnog blijft mijn conclusie redelijk hetzelfde aangezien ik jou niet meteen serieus zie worden.
Ik had zo een jongen die er behoorlijk lekker uitzag. Maar toen bleek dat hij zonder zonnebril echt niet aantrekkelijk was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar ervaar dit altijd als een probleem... ben namelijk redelijk fotogeniek echter het plaatje wat men krijgt in hun hoofd strookt niet met de werkelijkheid. Maar goed met geen foto wil niemand praten dus wat moet je dan?
Nee ik zei ook al ben geen Kasta die zal het beter wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Daar vergis je je in hoor. Als ik iemand wel zie zitten, dan ben ik in eerste instantie serieus. Maar het duurt een lange tijd voor ik uitsluit dat het van tijdelijke aard is. Kwestie van ook een relatie een kans van slagen te geven. Ondertussen heb ik dan geen probleem met exclusiviteit, al geef ik mijn eigen woning dan nog niet op.
Of je hebt een SOA...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
En niet zo gek dat ik pijn heb trouwens. Ik bloed!. Damn, mogelijk is hij gewoon té groot voor mij. Vorige keer kon ik een kleine 5 dagen niks doen. Dit herinnert mij aan mijn ontmaagding, een kleine 12 jaar geleden. Alleen dat deed tijdens de seks pijn en achteraf niet meer. Hier tijdens weinig last.
Nee joh, ik ben dusdanig onzeker dat het voor mij niet snel genoeg kan gaan allemaalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee ik zei ook al ben geen Kasta die zal het beter wetenMaar gezien al jouw twijfels analyses en weet ik veel wat je allemaal nadenkt terwijl je aan je dates denkt.. zie ik jou zeker niet snel serieus worden en als deze man nu al een beetje pusht op echte serieusheid (en dat vind ik het voorstellen aan zijn dochter toch behoorlijk naar klinken) dan dénk ik dat dat te snel voor jou zou zijn.
En als iemand geen foto's ZONDER zonnebril heeft moeten ze oprotten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
En niet zo gek dat ik pijn heb trouwens. Ik bloed!. Damn, mogelijk is hij gewoon té groot voor mij. Vorige keer kon ik een kleine 5 dagen niks doen. Dit herinnert mij aan mijn ontmaagding, een kleine 12 jaar geleden. Alleen dat deed tijdens de seks pijn en achteraf niet meer. Hier tijdens weinig last.
Nee, ik hou het voorlopig op Knots zijn grote knots. Tijdens wel wat pijn gehad als hij ineens te diep ging of zo.quote:
Had hij bescherming in de frontlinie dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ik hou het voorlopig op Knots zijn grote knots.
Jup.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Had hij bescherming in de frontlinie dan?
Dan is het herpes, hpv of je was blijkbaar niet in een geile stemmingquote:
Ik was geil genoeg. Zó groot is gewoon.. nou ja, wennen (hoop ik toch).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is het herpes, hpv of je was blijkbaar niet in een geile stemming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar door zo te blijven roepen dat zijn piemel zo groot is krijg ik een minderwaardigheidscomplex
WFPB!
Nee want in navolging van Seven zou jij 't anaal moeten doen met een hoop dirty talk, en dan geclaim achteraf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Godshand het volgende:
In navolging van Seven zal ik wel zeggen hoe diep de doos van mn volgende date is..
Nee, dat laat ik wel aan jou over. Succesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee want in navolging van Seven zou jij 't anaal moeten doen met een hoop dirty talk, en dan geclaim achteraf.
Ik denk dat we onze mening maar eens bij moeten stellen wat betreft knotsboy...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Seven. het volgende:
Knots was weer hier. Weer veel gepraat. Maar ook seks gehad en daarna belde zijn dochtertje waar hij bleef.
Je zou verbaast zijn...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Dizorn het volgende:
Als je op een niet gefotoshopte foto er goed uitziet, die laten zien. Kan je er nooit véél anders uitzien dan in het echt?
Welke mening bij stellen? En why kansloos?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze mening maar eens bij moeten stellen wat betreft knotsboy...
Volgens mij weet die kerel namelijk héél goed waar ie mee bezig is.
Oh en Seven, jij bent per definitie weer kansloos bezig...
En dat nét terwijl ik eindelijk eens goede hoop had.
Een site, hoezo?quote:
Mja, als je denkt dat het allemaal leuk en aardig is.. van mij mag het toch een stuk kleiner allemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Dizorn het volgende:
En ik dacht altijd dat alleen mannen gingen opscheppen over grootte
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.quote:
Size did matter, rememberquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, als je denkt dat het allemaal leuk en aardig is.. van mij mag het toch een stuk kleiner allemaal.
Doorgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.
Zit ik daar in een chat (speeddate?). Na 5 minuten: doorgaan. Na 10 minuten: doorgaan. Krijg je zo'n wazige foto. Wat moet ik daarmee man?
Je bedoelt van die blokjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.
Zit ik daar in een chat (speeddate?). Na 5 minuten: doorgaan. Na 10 minuten: doorgaan. Krijg je zo'n wazige foto. Wat moet ik daarmee man?
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Seven. het volgende:
Schiet eens op kasta!
Al zeker een week geen ruzie gemaakt met je.
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
Naja, ook dat is relatief natuurlijk...quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...
De heersende mening over hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welke mening bij stellen? En why kansloos?
Oh, dát. Nja, nevermind.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
De heersende mening over hem.
En waarom kansloos? Omdat je zowaar heel even reëler en volwassener geworden leek.
Maar nu dat je kennelijk niet voldoende aandacht oplevert stap je weer over op de altijd aandacht genererende rol van het warrige, labiele sletje.
En dat vind ik persoonlijk vrij zonde, maar ach, wie ben ik.
Misschien, maar eerder voor tips waar je die legaal mag scoren, al dan niet voor enkele euro'squote:
quote:Mocht je mensen kennen die je misschien een plezier kan doen met Paiq.nl, stuur ze dan de volgende link:
http://paiq.nl/232th32p
De eerste 3 mensen die je via deze link laat inschrijven, krijgen namelijk direct bij aanmelding 150 credits (in plaats van de gebruikelijke 20)!
Uitgeschreven want?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef Superlam het volgende:
Ik had me uitgeschreven van paiq en kreeg dit mailtje, dus voor de liefhebbers.
[..]
Omdat ik mezelf nog redelijk te jong vind voor zo'n site. En omdat het me nog prima in de kroeg lukt.quote:
En ga je haar zien?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:56 schreef Thornado het volgende:
Mijn Paiq date wil mij vanavond heel graag zien...en ik haar ook!
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef Superlam het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf nog redelijk te jong vind voor zo'n site. En omdat het me nog prima in de kroeg lukt.
Edit: En natuurlijk omdat ik de afgelopen 1,5 maand dat ik ingeschreven ben geweest niks fatsoenlijks ben tegengekomen.
Dan ga je samen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:02 schreef Thornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moet eigenlijk ook nog tv kijken...
doh
Haha, dat kan...maar wij zijn allebei geen TV kijkers...dus ik moet dan maar de hele avond naar haar kijken...oh, wat ergquote:
Dan moet zij ook de hele avond naar jou kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, dat kan...maar wij zijn allebei geen TV kijkers...dus ik moet dan maar de hele avond naar haar kijken...oh, wat erg
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Dan moet zij ook de hele avond naar jou kijken.
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Silenus het volgende:
Komt omdat veel vrouwen niet reageren. Ik stuur ook nooit een lange mail, zonde van m'n tijd. Mn foto en profiel moeten het werk doen hoor.
Meer dan 4 zinnen zou ik ook echt niet typen. 1 goede binnenkomer, en dan kijken of het de moeite waard is of niet.. Profiel zou idd wel een beetje voor je moeten spreken, anders blijf je bezig.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.
Bij mij wel, want ik heb natuurlijk een leuke foto en dito profiel.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.
Dat is dus de reden dat ik nooit berichtjes stuur. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef SophieL het volgende:
Vanmiddag weer eens voor een maand Relatieplanet full membership betaald.Het is alweer een poosje geleden dat ik op dating websites keek. Wat me gelijk opvalt is dat de reacties die ik van mannen krijg bijna allemaal zo kort zijn! Alleen 'hoi' of 'hoe is het'.
Hoi.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Al m'n laatste dates duurden minimaal 48 uur...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:37 schreef Silenus het volgende:
Nee, waarom? Een date kan ook wel 24 uur duren, dat maakt toch geen reet uit.
Haha ja oke en het hoeven ook echt geen lappen tekst te zijn, te lang is ook niet goed want grote kans dat een copy paste berichtje is, maar echt op alleen 'hoi' knap ik af. Of hij moet wel een verdomd goede profielfoto hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef kastanova het volgende:
En daarnaast, veel verder dan het krampachtig aanknopingspunten zoeken (Ik houd ook van top40 muziek en gezellige dingen doen, wat toevallig!.) kan zo'n eerste bericht toch niet gaan.
Alhoewel er waarschijnlijk tig vrouwen zullen zijn die daar alsnog hun oordeel op baseren.
Kan alle kanten uitgaan lijkt me. Je merkt snel genoeg of er een klik is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is volgens jullie de normale duur van een date wanneer je elkaar alleen online hebt gesproken? Kan me voorstellen dat een 3/4 uur wel genoeg is ook al is het nog gezellig.
Ligt er natuurlijk aan wat jij in je profiel hebt staan en of daar wat over te zeggen is. En verder eerst idd kijken of er uberhaubt belangstelling is, kan je daarna wat meer gaan lullen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha ja oke en het hoeven ook echt geen lappen tekst te zijn, te lang is ook niet goed want grote kans dat een copy paste berichtje is, maar echt op alleen 'hoi' knap ik af. Of hij moet wel een verdomd goede profielfoto hebben.
Ik stuur uitsluitend interesseberichtjesquote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha ja oke en het hoeven ook echt geen lappen tekst te zijn, te lang is ook niet goed want grote kans dat een copy paste berichtje is, maar echt op alleen 'hoi' knap ik af. Of hij moet wel een verdomd goede profielfoto hebben.
En jij bent dan weer de reden dat wij wél moeite moeten doen!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stuur uitsluitend interesseberichtjes.
Maar ik ben dan ook wel een extreem lui en verwend kutventje.
Je krijgt de 6 beste te zien dat is toch genoegquote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer dat je met Paiq met fotos beoordelen niet ook je best beoordeelden nog een keer kan rangschikken of iig een grotere lijst terugzien. Nu zie je er enkel 6 terug.
Paiq is wat dat betreft wel een uitkomst, hoef er alleen op oneliners te reageren en een enkele keer stuur ik er 1 terug naar een "fotobewonderaar" ideaal, lekker weinig moeite doenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer dat je met Paiq met fotos beoordelen niet ook je best beoordeelden nog een keer kan rangschikken of iig een grotere lijst terugzien. Nu zie je er enkel 6 terug.
Natuurlijk, ze hebben vrij snel door dat je leuk bent. Maar soms zijn ze in een speeddate op paiq heel afwachtend en afstandelijk en komen ze pas los bij een paar goede grappen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik maak me geen zorgen over die apenkoppen. Ik ga er vanuit dat ik een stuk beter overkomEchter als ze moeten kiezen tussen een heuse hosselkoning of iemand die dat net niet is, moeten we toch wat moeite doen om ze te overtuigen
Lijkt me gelijk zo overdreven, zo beschikbaar zijn, ...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:37 schreef Silenus het volgende:
Nee, waarom? Een date kan ook wel 24 uur duren, dat maakt toch geen reet uit.
Daarom ben ik van mening dat je beter iets langer kunt wachten met het aanschrijven van een "nieuwe vrouw" totdat de storm van hoi, hoest, en wat ben jij lekker geil, voorbij is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Silenus het volgende:
Juist niet, we moeten juist moeite doen dankzij al die onderontwikkele apenkoppen die elke 'nieuwe vrouw' op datingsites bestoken met kansloze mails waardoor je als man bijna direct op -10 begint.
Dan heb jij nog nooit met echt leuke mannen gedatequote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lijkt me gelijk zo overdreven, zo beschikbaar zijn, ...
Ik heb echt geen zin om me weer op nog een datingsite in te schrijven, lijkt me ook geen reet aan om daar met z'n tienen te zitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef SophieL het volgende:
Hebben jullie je ook ingeschreven bij die nieuwe dating website Pepper? Kreeg vanmorgen een email dat het vanaf nu live is. http://www.pepper.nl. "De eerste 5000 leden ontvangen een gratis full membership".
Vind het een beetje tegenvallen, al zal dat wel beter worden als er meer mensen zich ingeschreven hebben. Ik had maar 3 matches. Je kunt niet zoeken dus verder dan die drie kan ik niet kijken. Pas morgen krijg ik nieuwe matches te zien.
Gezellig is gezellig, als je het beide leuk vindt zit er geen vastgesteld eind aan een date ofzo. Tenzij er natuurlijk eentje moet werken of een andere afspraak heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lijkt me gelijk zo overdreven, zo beschikbaar zijn, ...
Hoeveel fotobewonderaars krijg je per week dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Paiq is wat dat betreft wel een uitkomst, hoef er alleen op oneliners te reageren en een enkele keer stuur ik er 1 terug naar een "fotobewonderaar" ideaal, lekker weinig moeite doen
Afgelopen week waren het er 9. (makkelijk bekijken als je een week weg bent en dan pas weer eens op Paiq komt.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoeveel fotobewonderaars krijg je per week dan?
Heb zojuist een foto geupload. Moet ik me zorgen maken als ik na een week geen bewonderaar heb?
Had ik ook hahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef VacaLoca het volgende:
Fuck, ik zie nu pas dat die 6 best beoordeelde per sessie is en niet bewaard wordt. Je kan bij Paiq dus echt niet even rondklikken en dan later eens beslissen om een reactie te sturen.
Verdomme zaten paar leuke bij maar die zal ik dan wel niet meer terugzienMatig systeem eigenlijk.
So true.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef VacaLoca het volgende:
Fuck, ik zie nu pas dat die 6 best beoordeelde per sessie is en niet bewaard wordt. Je kan bij Paiq dus echt niet even rondklikken en dan later eens beslissen om een reactie te sturen.
Verdomme zaten paar leuke bij maar die zal ik dan wel niet meer terugzienMatig systeem eigenlijk.
Link, foto, laat ons mee genietenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wat houdt 'Beste Paiq-index' precies in? Want daar zie ik nu een van de lelijkste vrouwen ooit bij staan, en zoiets zeg ik niet snel.
Nee. Ik ga niet iemand ongevraagd op een forum gooien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Link, foto, laat ons mee genieten
Hahahha, ik heb trouwens eerlijk gezegd nog nooit een echt lekkere chick gezien op een datingsitequote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet iemand ongevraagd op een forum gooien.
Maar zie al dat het te maken heeft met matchprofiel...
Trouwens zie dat zij 7 credits kost voor een oneliner en een andere chick die wel lekker is 43 credits!
Ik ben nog niet zo thuis op Paiq, maar waar staat dat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wat houdt 'Beste Paiq-index' precies in? Want daar zie ik nu een van de lelijkste vrouwen ooit bij staan, en zoiets zeg ik niet snel.
Als je op de naam klikt zie je het.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef SophieL het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo thuis op Paiq, maar waar staat dat dan?
Qua uiterlijk zitten er echt wel mooie vrouwen op datingsites dus ik denk dat je kieskeurig bent.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahha, ik heb trouwens eerlijk gezegd nog nooit een echt lekkere chick gezien op een datingsite![]()
Misschien ben ik kieskeurig..
Er zijn genoeg mooie vrouwen (en mannen) op datingsites. Sommige mensen kunnen beter eens in de spiegel kijken voordat ze anderen afkraken op 'hun lelijkheid' en alleen met een supermodel genoegen te willen nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zitten er echt wel mooie vrouwen op datingsites dus ik denk dat je kieskeurig bent.![]()
Misschien is het dus waar dat vrouwen altijd wachten op mannen met een filmsteruiterlijk maar ik krijg hier toch ook het gevoel dat het bij mannen precies hetzelfde is.
Ja, met de index ben ik bekend.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op de naam klikt zie je het.
En een paiq-index wordt ook gedeeltelijk berekend door de fotoscores van elkaars foto's te matchen. Dusseh, ik wil niet lullig zijn, maarreh....
Daar heb je een goed punt. Bij Take me out ook zo.. Er worden er zo veel weggedrukt omdat de ander "te lelijk is"quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mooie vrouwen (en mannen) op datingsites. Sommige mensen kunnen beter eens in de spiegel kijken voordat ze anderen afkraken op 'hun lelijkheid' en alleen met een supermodel genoegen te willen nemen.
Als je foto's beoordeeld komen er 3 kolommen met 6 personen te staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef SophieL het volgende:
[..]
Ja, met de index ben ik bekend.Alleen zie ik nergens de term 'beste Paiq index' staan.
Precies. En door wat voor wijven ook echt, dat moet dan nog doorgaan voor 'lekker' (mijn type is het niet, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde bevolkingsgroepen zoals laagopgeleide tokkies daarop vallen) maar die hebben een eisenlijst van heb ik jou daar.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Bij Take me out ook zo.. Er worden er zo veel weggedrukt omdat de ander "te lelijk is"
Nou en, als je er zelf goed uitziet vind ik ook dat je mag ''eisen'' dat je partner er goed uitziet. En dus weg mag drukken als je de persoon in kwestie niet aantrekkelijk vindtquote:Op zondag 20 maart 2011 19:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. En door wat voor wijven ook echt, dat moet dan nog doorgaan voor 'lekker' (mijn type is het niet, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde bevolkingsgroepen zoals laagopgeleide tokkies daarop vallen) maar die hebben een eisenlijst van heb ik jou daar.
En allemaal nog niet eens de mavo afgemaakt, maar praatjes voor tien over waar een man aan moet voldoen.
Het gaat niet om 'er goed uitzien', als je dat programma ziet weet je dat er op zich best prima gasten met een opleiding/goede baan worden weggedrukt door plamuurdozen die nog niet tot tien kunnen tellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou en, als je er zelf goed uitziet vind ik ook dat je mag ''eisen'' dat je partner er goed uitziet. En dus weg mag drukken als je de persoon in kwestie niet aantrekkelijk vindt
Je valt op vrouwen die te hoog gegrepen zijn voor je maar op een datingsite ben je nog nooit een vrouw tegengekomen met de wauw factor. Ben ik toch benieuwd op wat voor soort types je valt ?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja ik denk dat ik inderdaad te kieskeurig ben, maar ik ben tot nu toe niet echt de vrouw tegengekomen op een datingsite waarvan ik dacht: wauw. En ik heb zo het idee dat dat ook niet gaat gebeuren maar who knows.. Ik val iig wel op vrouwen die te hoog gegrepen zijn voor mijDat weet ik zelf.
Heb mijn foto net 5 min staan!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op de naam klikt zie je het.
En een paiq-index wordt ook gedeeltelijk berekend door de fotoscores van elkaars foto's te matchen. Dusseh, ik wil niet lullig zijn, maarreh....
Net met foto's beoordelen was het gemiddelde uiterlijk wel stuk beneden het gemiddelde op straat/school/kroegquote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mooie vrouwen (en mannen) op datingsites. Sommige mensen kunnen beter eens in de spiegel kijken voordat ze anderen afkraken op 'hun lelijkheid' en alleen met een supermodel genoegen te willen nemen.
mwah, een paar dates in een weekend kan soms best.. maar dan is het meer voor de gein.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens hoe gaan jullie om met de wetenschap een date te hebben met iemand die wellicht nog wel 10 dates gepland heeft staan? Of hebben jullie nog nooit een rits aan dates achter elkaar gedaan?
Take me out is nep. Ze huren zelfs webcam sletjes in. Is zelfs een topic over op Fok.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daar heb je een goed punt. Bij Take me out ook zo.. Er worden er zo veel weggedrukt omdat de ander "te lelijk is"
Bedoel je innerlijk of uiterlijk gezien? Ik val gewoon op (te) mooie vrouwen.. en die mooie vrouwen vallen vaak weer om mooie mannen. En dat ben ik zeker niet..quote:Op zondag 20 maart 2011 19:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je valt op vrouwen die te hoog gegrepen zijn voor je maar op een datingsite ben je nog nooit een vrouw tegengekomen met de wauw factor. Ben ik toch benieuwd op wat voor soort types je valt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |