Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat inderdaad de juiste foto het verschil kan maken. Sinds ik de laatste keer mijn hoofdfoto heb aangepast op de diverse datingsites (ik heb er meestal twee of drie) loopt het aantal interesseberichten en flirts gestaag toe. Wel vaak nadat ik eerst het dames profiel heb bezocht maar toch.
Zelfs al drie dames gehad die me een paar maanden geleden binnen 10 sec een "geen interesse bericht" stuurde maar nu plotseling uit het niets wel een interessebericht stuurde.
[..]
Er zijn ook vrouwen die hun gewicht overdrijven en hun leeftijd.
"Ja ik ben dan wel 49 maar ik schrijf 41 want anders val ik in de verkeerde categorie"
iedereen doet zich mooier voor op een datingsite
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Iemand hier dat trouwens weleens gedaan, dat speeddaten? Het lijkt me ook wel een beetje geforceerd, snel vragen stellen en hup naar de volgende.
Ja dus![]()
En wat zei je? Hij is net gekomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Seven. het volgende:
Knots was weer hier. Weer veel gepraat. Maar ook seks gehad en daarna belde zijn dochtertje waar hij bleef.
Hij ziet haar doordeweeks niet, dus niet zo gek dat hij dan gaat eh. Geen afknapper wat mij betreft. Maar er was dus weer een kleine discussie over hoe serieus ik was want ik ben bij een maatje van me gaan slapen, of ik iemand geneukt heb. En dat man-vrouw vriendschappen niet bestaan en zo. Hij zegt dat hij me voor wil stellen aan zijn dochter, want ik had ook zo mijn twijfels of hij wel serieus is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat zei je? Hij is net gekomen![]()
Maar lijkt me wel een afknapper als iemand zijn dochter opeens belt.
quote:
Hij kan wel meer zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Als hij je aan zijn dochter wil voorstellen, dan lijkt het me wel serieus toch? Hij klinkt wel een beetje jaloers trouwens.
Dat is inderdaad zo, maar ervaar dit altijd als een probleem... ben namelijk redelijk fotogeniek echter het plaatje wat men krijgt in hun hoofd strookt niet met de werkelijkheid. Maar goed met geen foto wil niemand praten dus wat moet je dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat inderdaad de juiste foto het verschil kan maken.
Daar vergis je je in hoor. Als ik iemand wel zie zitten, dan ben ik in eerste instantie serieus. Maar het duurt een lange tijd voor ik uitsluit dat het van tijdelijke aard is. Kwestie van ook een relatie een kans van slagen te geven. Ondertussen heb ik dan geen probleem met exclusiviteit, al geef ik mijn eigen woning dan nog niet op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef Dizorn het volgende:
Oh misschien moet ik toch iets beter je dagboek lezen dan..
Alsnog blijft mijn conclusie redelijk hetzelfde aangezien ik jou niet meteen serieus zie worden.
Ik had zo een jongen die er behoorlijk lekker uitzag. Maar toen bleek dat hij zonder zonnebril echt niet aantrekkelijk was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar ervaar dit altijd als een probleem... ben namelijk redelijk fotogeniek echter het plaatje wat men krijgt in hun hoofd strookt niet met de werkelijkheid. Maar goed met geen foto wil niemand praten dus wat moet je dan?
Nee ik zei ook al ben geen Kasta die zal het beter wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Daar vergis je je in hoor. Als ik iemand wel zie zitten, dan ben ik in eerste instantie serieus. Maar het duurt een lange tijd voor ik uitsluit dat het van tijdelijke aard is. Kwestie van ook een relatie een kans van slagen te geven. Ondertussen heb ik dan geen probleem met exclusiviteit, al geef ik mijn eigen woning dan nog niet op.
Of je hebt een SOA...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
En niet zo gek dat ik pijn heb trouwens. Ik bloed!. Damn, mogelijk is hij gewoon té groot voor mij. Vorige keer kon ik een kleine 5 dagen niks doen. Dit herinnert mij aan mijn ontmaagding, een kleine 12 jaar geleden. Alleen dat deed tijdens de seks pijn en achteraf niet meer. Hier tijdens weinig last.
Nee joh, ik ben dusdanig onzeker dat het voor mij niet snel genoeg kan gaan allemaalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee ik zei ook al ben geen Kasta die zal het beter wetenMaar gezien al jouw twijfels analyses en weet ik veel wat je allemaal nadenkt terwijl je aan je dates denkt.. zie ik jou zeker niet snel serieus worden en als deze man nu al een beetje pusht op echte serieusheid (en dat vind ik het voorstellen aan zijn dochter toch behoorlijk naar klinken) dan dénk ik dat dat te snel voor jou zou zijn.
En als iemand geen foto's ZONDER zonnebril heeft moeten ze oprotten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
En niet zo gek dat ik pijn heb trouwens. Ik bloed!. Damn, mogelijk is hij gewoon té groot voor mij. Vorige keer kon ik een kleine 5 dagen niks doen. Dit herinnert mij aan mijn ontmaagding, een kleine 12 jaar geleden. Alleen dat deed tijdens de seks pijn en achteraf niet meer. Hier tijdens weinig last.
Nee, ik hou het voorlopig op Knots zijn grote knots. Tijdens wel wat pijn gehad als hij ineens te diep ging of zo.quote:
Had hij bescherming in de frontlinie dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ik hou het voorlopig op Knots zijn grote knots.
Jup.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Had hij bescherming in de frontlinie dan?
Dan is het herpes, hpv of je was blijkbaar niet in een geile stemmingquote:
Ik was geil genoeg. Zó groot is gewoon.. nou ja, wennen (hoop ik toch).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is het herpes, hpv of je was blijkbaar niet in een geile stemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |