Mannen zien er vrijwel hetzelfde uit als ze net hun nest uit komen. Vrouwen niet bepaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou zomaar mijn lijstje kunnen zijnMaar wat Godshand zegt klopt: foto's zeggen meestal niets, iedereen zet toch zijn allerbeste foto neer, niet een waarop je net uit je nest komt.
Ben ik niet helemaal met je eens, dat vrijwel hetzelfde. Teleurstelling niet zozeer, meer van "oh je ziet er heel anders uit dan op de foto" plus mannen die hun lengte (lichaamslengtequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mannen zien er vrijwel hetzelfde uit als ze net hun nest uit komen. Vrouwen niet bepaald.
Maarre je zegt 'teleurstelling' als in meteen 0 interesse meer of..?
Zijn er mannen die hun lengte overdrijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, dat vrijwel hetzelfde. Teleurstelling niet zozeer, meer van "oh je ziet er heel anders uit dan op de foto" plus mannen die hun lengte (lichaamslengte) een beetje overdrijven, tja, dat is dan wel meteen geen interesse, want ik wil geen man die kleiner is dan ik.
Meestal wel een beetje, maar als ze zeggen dat ze 1.80 zijn en het is 1.75, tja, dan ben ik alweer langer met hakken aan (en ik draag niet eens hoge hakken).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn er mannen die hun lengte overdrijven?
Doe ik nooit, heeft toch geen zin. Langere vrouwen kunnen soms wel eens wat hebben, maar als ze moet bukken voor het zoenen voelt dat toch wel raar...
Er zijn ook vrouwen die hun gewicht overdrijven en hun leeftijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, die zijn er genoeg. Ik ben zelf 1.70 en draag graag of eigenlijk alleen maar hakken. Dus 1.80 is gewoon nodig. Ken weinig mannen en/of vrouwen die het aantrekkelijk vinden als de man kleiner is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe ik nooit, heeft toch geen zin. Langere vrouwen kunnen soms wel eens wat hebben, maar als ze moet bukken voor het zoenen voelt dat toch wel raar...
Ach er zijn genoeg meiden van 1,70 m die mijn 1,76 m voldoende vinden...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ja, die zijn er genoeg. Ik ben zelf 1.70 en draag graag of eigenlijk alleen maar hakken. Dus 1.80 is gewoon nodig. Ken weinig mannen en/of vrouwen die het aantrekkelijk vinden als de man kleiner is.
Grootste afknapper vind ik gewoon het overdrijven of afzwakken van kenmerken.
Mijn schoonzusje vroeg ooit eens: Meis, waarom heb jij volslank in je profiel staan.Je bent helemaal niet dik.
Lief schoonzusje van me, ik heb maatje 40 en ben voorzien van een zacht laagje.Mooi verdeeld, maar het zit er wel. Mannen die slank willen, die moeten niet bij mij zijn, want slanker dan dit gaat het niet worden.
Ik zit niet op een chatmaatje te wachten (sowieso een hekel aan chatten), mijn inzet is altijd iemand te ontmoeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef Chawi het volgende:
Daarom heeft mooier voordoen dan je werkelijk bent, zo weinig zin. Of je moet niet de intentie hebben om iemand ooit te ontmoeten
probeer speeddating dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit niet op een chatmaatje te wachten (sowieso een hekel aan chatten), mijn inzet is altijd iemand te ontmoeten.
Heb ik wel aan zitten denken, maar dat is meestal niet in de buurt plus ook niet in mijn leeftijdscategoriequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
probeer speeddating dan...
meteen 25 mensen voor je neus
Wat is je leeftijdscategorie dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik wel aan zitten denken, maar dat is meestal niet in de buurt plus ook niet in mijn leeftijdscategorieplus dat ik geen zin heb om daar in mijn eentje naar toe te gaan en ik ken verder geen singles in mijn categorie.
Ja en?quote:
Maar dan weten jullie allebei wel van te voren waar je aan toe ben en daar gaat het omquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg meiden van 1,70 m die mijn 1,76 m voldoende vinden...
Met hakken vind ik het geen ramp, onder de douche is ze dan toch weer kleiner
Je gaat alleen om tussen 50 man te zitten. Dus dan ben je toch niet alleen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Nog niet tegengekomen hier in de buurt. En wat ik zei, in mijn eentje
Misschien ben ik wel een schijtertquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je gaat alleen om tussen 50 man te zitten. Dus dan ben je toch niet alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |