Oh, dát. Nja, nevermind.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
De heersende mening over hem.
En waarom kansloos? Omdat je zowaar heel even reëler en volwassener geworden leek.
Maar nu dat je kennelijk niet voldoende aandacht oplevert stap je weer over op de altijd aandacht genererende rol van het warrige, labiele sletje.
En dat vind ik persoonlijk vrij zonde, maar ach, wie ben ik.
Misschien, maar eerder voor tips waar je die legaal mag scoren, al dan niet voor enkele euro'squote:
quote:Mocht je mensen kennen die je misschien een plezier kan doen met Paiq.nl, stuur ze dan de volgende link:
http://paiq.nl/232th32p
De eerste 3 mensen die je via deze link laat inschrijven, krijgen namelijk direct bij aanmelding 150 credits (in plaats van de gebruikelijke 20)!
Uitgeschreven want?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef Superlam het volgende:
Ik had me uitgeschreven van paiq en kreeg dit mailtje, dus voor de liefhebbers.
[..]
Omdat ik mezelf nog redelijk te jong vind voor zo'n site. En omdat het me nog prima in de kroeg lukt.quote:
En ga je haar zien?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:56 schreef Thornado het volgende:
Mijn Paiq date wil mij vanavond heel graag zien...en ik haar ook!
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef Superlam het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf nog redelijk te jong vind voor zo'n site. En omdat het me nog prima in de kroeg lukt.
Edit: En natuurlijk omdat ik de afgelopen 1,5 maand dat ik ingeschreven ben geweest niks fatsoenlijks ben tegengekomen.
Dan ga je samen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:02 schreef Thornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moet eigenlijk ook nog tv kijken...
doh
Haha, dat kan...maar wij zijn allebei geen TV kijkers...dus ik moet dan maar de hele avond naar haar kijken...oh, wat ergquote:
Dan moet zij ook de hele avond naar jou kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, dat kan...maar wij zijn allebei geen TV kijkers...dus ik moet dan maar de hele avond naar haar kijken...oh, wat erg
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Dan moet zij ook de hele avond naar jou kijken.
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Silenus het volgende:
Komt omdat veel vrouwen niet reageren. Ik stuur ook nooit een lange mail, zonde van m'n tijd. Mn foto en profiel moeten het werk doen hoor.
Meer dan 4 zinnen zou ik ook echt niet typen. 1 goede binnenkomer, en dan kijken of het de moeite waard is of niet.. Profiel zou idd wel een beetje voor je moeten spreken, anders blijf je bezig.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.
Bij mij wel, want ik heb natuurlijk een leuke foto en dito profiel.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.
Dat is dus de reden dat ik nooit berichtjes stuur. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef SophieL het volgende:
Vanmiddag weer eens voor een maand Relatieplanet full membership betaald.Het is alweer een poosje geleden dat ik op dating websites keek. Wat me gelijk opvalt is dat de reacties die ik van mannen krijg bijna allemaal zo kort zijn! Alleen 'hoi' of 'hoe is het'.
Hoi.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |