Dude, er is hier slechts één tent waar, naast de plaatselijke dorpsalcoholist en zijn twee vrienden, ook nog andere mensen komen en zelfs dáár ben ik nog nooit geweest vanwege het te hoge kansloosheidsgehaltequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:42 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Groesbeek is zeker wel de place to be. Nu ben ik er ook geboren en gedeelte van mijn leven getogen!
Nee... dat heet nu Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
Wel bizar dat hier vanuit het niets ineens iemand uit Groesbeek het topic binnen komt vallen trouwens.
Vooroordelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, er is hier slechts één tent waar, naast de plaatselijke dorpsalcoholist en zijn twee vrienden, ook nog andere mensen komen en zelfs dáár ben ik nog nooit geweest vanwege het te hoge kansloosheidsgehalte.
Oh Oh Groesbeekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, check de artiesten: http://www.dehoeve.nl/
En dan krijg je dit er als bonus bij.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:10 schreef Dizorn het volgende:
Kunnen we daar geen Meet organiseren dan Kasta? Lijkt me de perfecte locatie
Op paiq zit ook een hoog gehalte met bindingsangst meiden. Als je die na 3x chatten om een date vraagt, voelen ze zichzelf al in een hoek gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef Chawi het volgende:
Ik werd niet pissig in ieder geval. Maar ik was wel van het snelle daten. Alleen IRL weet je wat je daadwerkelijk voor vlees in de kuip hebt. En laat nu best vaak zijn voorgekomen dat de foto's niet echt leken op het werkelijke plaatje...
Dus snel daten, better safe than sorry
Niet van uit het niets, post hier zelf heel soms ook iets, en lees al praktisch vanaf het begin van deze reeks regelmatig mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:46 schreef kastanova het volgende:
Wel bizar dat hier vanuit het niets ineens iemand uit Groesbeek het topic binnen komt vallen trouwens.
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Oh Oh Groesbeek
[ afbeelding ]
Die jongen op de achtergrond zeker! Broer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.
Idd de jongen op de achtergrond, nee neefje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die jongen op de achtergrond zeker! Broer?
In dergelijke incestueuze dorpsgemeenschappen? Vrij groot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe groot is deze kans nou weer dat je precies familie van mij weet te posten. Overigens geef ik je geen ongelijk over hoeveel dat zegt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
In dergelijke incestueuze dorpsgemeenschappen? Vrij groot.
Waarom zo de nadruk leggen op het vinden van de liefde van je leven? Heb meer zoiets spreek een keer af, is het gezellig dan nog een keer en anders so what. Het is allemaal zo van het moeten, het 'vinden van' als enige doel. Dat begrijp ik nooit zo goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef Chawi het volgende:
waarom hebben mensen toch zo'n moeite mee om toe te geven dat ze op zoek zijn naar liefde (in welke vorm of zwaarte dan ook)?
Duh daarom heet het ook DATINGsite..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Chawi het volgende:
Het is geen kwestie van moeten, het gaat om het uitgangspunt. Je betaalt geen geld aan RelatiePlanet om te leren kantklossen.
En bij mij was het tijd voor liefde en nee, geen last van rammelende eierstokken...Heb 2 jaar lang heerlijk van mezelf en mijn sletterige kant genoten. Ik vond het wel weer eens tijd om wat langer naar hetzelfde gezicht te kijken
.
En natuurlijk moet het op zijn minst gezellig zijn om uberhaupt tot een vervolgdate te komen. Voor mij was het hele date gebeuren op deze manier leuke reis. Ik heb er ook nog wat aan over gehouden. Mocht ik weer vrijgezel worden, dan doe ik het op dezelfde manier
Maar ga mij niet vertellen dat als je ingeschreven staat op een datingsite, dat je dan niet op zoek bent en alleen gaat voor de leuke ervaringen. Maar misschien is het wel een gebrek aan mijn kant dat ik dat niet kan inzien.
Leg dan ook even uit wat er grappig aan is. Je bent niet de eerste die op deze manier met een nietszeggende opmerking dit topic komt vervuilen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Datingsites HAHAAHAHAH wat een grap
Dat kan jij niet snappen, jij komt uit een ander tijdperk opa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leg dan ook even uit wat er grappig aan is. Je bent niet de eerste die op deze manier met een nietszeggende opmerking dit topic komt vervuilen.
Troll inderdaad ff ergens anders, kutkindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dat kan jij niet snappen, jij komt uit een ander tijdperk opa.![]()
Ga jij maar beroemd worden pink floyd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Troll inderdaad ff ergens anders, kutkind
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Chawi het volgende:
Maar ga mij niet vertellen dat als je ingeschreven staat op een datingsite, dat je dan niet op zoek bent en alleen gaat voor de leuke ervaringen. Maar misschien is het wel een gebrek aan mijn kant dat ik dat niet kan inzien.
quote:
Blokkeer hem en stop met dit topic te vervuilenquote:
Ik denk dat de meeste vrouwen toch een partner kunnen vinden zonder een datingsite te hoeven gebruiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is een leuke ervaring, mocht er iemand gevonden worden dan is dat mooi meegenomen. Overigens merk ik dat de meeste vrouwen zich hier niet zo in kun vinden, waarom weer ik niet precies. Waarom eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |