SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar door zo te blijven roepen dat zijn piemel zo groot is krijg ik een minderwaardigheidscomplex
WFPB!
Nee want in navolging van Seven zou jij 't anaal moeten doen met een hoop dirty talk, en dan geclaim achteraf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Godshand het volgende:
In navolging van Seven zal ik wel zeggen hoe diep de doos van mn volgende date is..
Nee, dat laat ik wel aan jou over. Succesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee want in navolging van Seven zou jij 't anaal moeten doen met een hoop dirty talk, en dan geclaim achteraf.
Ik denk dat we onze mening maar eens bij moeten stellen wat betreft knotsboy...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Seven. het volgende:
Knots was weer hier. Weer veel gepraat. Maar ook seks gehad en daarna belde zijn dochtertje waar hij bleef.
Je zou verbaast zijn...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Dizorn het volgende:
Als je op een niet gefotoshopte foto er goed uitziet, die laten zien. Kan je er nooit véél anders uitzien dan in het echt?
Welke mening bij stellen? En why kansloos?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze mening maar eens bij moeten stellen wat betreft knotsboy...
Volgens mij weet die kerel namelijk héél goed waar ie mee bezig is.
Oh en Seven, jij bent per definitie weer kansloos bezig...
En dat nét terwijl ik eindelijk eens goede hoop had.
Een site, hoezo?quote:
Mja, als je denkt dat het allemaal leuk en aardig is.. van mij mag het toch een stuk kleiner allemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Dizorn het volgende:
En ik dacht altijd dat alleen mannen gingen opscheppen over grootte
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.quote:
Size did matter, rememberquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, als je denkt dat het allemaal leuk en aardig is.. van mij mag het toch een stuk kleiner allemaal.
Doorgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.
Zit ik daar in een chat (speeddate?). Na 5 minuten: doorgaan. Na 10 minuten: doorgaan. Krijg je zo'n wazige foto. Wat moet ik daarmee man?
Je bedoelt van die blokjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.
Zit ik daar in een chat (speeddate?). Na 5 minuten: doorgaan. Na 10 minuten: doorgaan. Krijg je zo'n wazige foto. Wat moet ik daarmee man?
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Seven. het volgende:
Schiet eens op kasta!
Al zeker een week geen ruzie gemaakt met je.
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
En niet zo gek dat ik pijn heb trouwens. Ik bloed!. Damn, mogelijk is hij gewoon té groot voor mij. Vorige keer kon ik een kleine 5 dagen niks doen. Dit herinnert mij aan mijn ontmaagding, een kleine 12 jaar geleden. Alleen dat deed tijdens de seks pijn en achteraf niet meer. Hier tijdens weinig last.
Naja, ook dat is relatief natuurlijk...quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...
De heersende mening over hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welke mening bij stellen? En why kansloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |