Idd, erg mooi dat aftellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel zeer vet gedaan zo met die intro
Mijn "Ik ben *wijst naar vrijstelling* de eerste finalist van WIDM 2011" theorie ook, hoop ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef JimboSlice het volgende:
Mijn 'niet in de camera gekeken theorie' gaat zo vast uitgelegd worden
quote:
Mja eigenlijk idd..als Art t was geweest, was ik tegen de vlakte gegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Prachtig programma. Geweldig.
Vind het een kleine teleurstelling dat Art het niet is, maar toch.
Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja eigenlijk idd..als Art t was geweest, was ik tegen de vlakte gegaan
Idd. Dat was dan echt de meest kansloze Mol ooit geweest als je kijkt naar het geld dat hij heeft binnengesleept..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Dit.
Dat hadden we echt niet leuk gevonden.
Pruik + petjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Was het nou wel dat petje? Waarvan we dachten dat het een pruik was?
Als hij beter z'n best had gedaan was hij misschien niet tot de finale gekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Miendientje het volgende:
Wat was Art een slechte kandidaat, hij heeft gewonnen maar hij had veel meer geld kunnen winnen als hij beter zijn best had gedaan.
Hij heeft nu genoeg geldquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
Art weer met dat stomme rode shirt. Heeft hij wel andere tshirts?
Te veel emos gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Danielle83 het volgende:
Je kan beter afvragen wat Art met zn haar heeft gedaan
True!quote:
En dat haar geneest je hier niet van?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Art, kwam ik maar uit Geldrop
Iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat we door het fanatieke kijken en zoeken waarschijnlijk alles wat Patrick heeft gedaan al weten
Nee, ik zie alleen die lieve sproetjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Engel-b het volgende:
[..]
En dat haar geneest je hier niet van?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd
We zijn goed bezig geweest dit jaar
Maar hij is uiteindelijk wel de winnaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Nee toch baal ik dat Art zoveel genepmolt heeft. Zoveel rare acties had die gast, waarom nou toch.
Art heeft al t Mol werk gedaan voor mquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we nu alleen maar fragmenten waarin Patrick níet molt?
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Jane het volgende:
En nog een opdracht waar de Mol niks gedaan heeft.![]()
Echt hè?! Irritante hulpmolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Art heeft al t Mol werk gedaan voor m
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Jane het volgende:
En nog een opdracht waar de Mol niks gedaan heeft.![]()
Ja sorry, maar dat vind ik altijd het ergste.quote:
ik ook hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat vind ik altijd het ergste.
Volgend jaar niet meer doen dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.
Wel een vet programma nog steed hoor, maar als je zo intensief ermee bezig bent als wij, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ja, wat de hints betreft, is dat wel zo. Of anders gezegd, er worden altijd honderden theorieën geopperd en uiteindelijk blijken er maar 1 of 2 in te zitten. Dat kun je verwachten, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.
Wel een vet programma nog steed hoor, maar als je zo intensief ermee bezig bent als wij, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Dat is sowieso al een trend de laatste jaren. De mol heeft in principe zelf weinig te doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Engel-b het volgende:
Naja zeg!! Zelfs de busactie heeft hij niets voor hoeven doen![]()
![]()
Toch aparte serie dan als de mol geen werk had
Behalve dan mollen....quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een trend de laatste jaren. De mol heeft in principe zelf weinig te doen
Iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook grappig, een WIDM seizoen met alle mollen van de vorige seizoenen. Benieuwd wat daar uitkomt
George als meestermolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook grappig, een WIDM seizoen met alle mollen van de vorige seizoenen. Benieuwd wat daar uitkomt
Niks. De Mol zijn is de beloningquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Igen het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar wat kan de Mol nou eigenlijk winnen?
Niks, niet via het spel tenminstequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Igen het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar wat kan de Mol nou eigenlijk winnen?
Ja dat bedoelde ik ook.quote:
Nee juist wel wie is de molquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
IddEn dan ipv Wie is de mol, Wie is NIET de mol?
Ik zou ook liever de Mol zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef GotC het volgende:
Ik zou liever de Mol zijn dan winnaar zijnBedoel, je moet een lange weg afgaan voordat je winnaar kan zijn..
Hij hoefde niks meer te doen met een groep vol Mollenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
Waar blijven de molacties van Patrick?
erg jammer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij hoefde niks meer te doen met een groep vol Mollen
Die opnamen dat ze naar beneden rennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef henkde_j het volgende:
Deze vulkaan run vond ik echt het WIDM hoogtepunt. Die opnamen![]()
Net de eerste (en enige?), op het strand.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
Waar blijven de molacties van Patrick?
Op het laatst toch? Wat je nog meer had kunnen zien...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
En de Molhints van de regie? Krijgen we die te zien?
Joh! Wil ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Die opnamen dat ze naar beneden rennen![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Die opnamen dat ze naar beneden rennen![]()
Daar wacht ik ook nog opquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op het laatst toch? Wat je nog meer had kunnen zien...
Heb er 2 iig hier al gelezen afgelopen weken. Die van 'Wie is de mol? en dan een pauze en dan een zin beginnen met 'Patrick'. En die ene waar Patrick een vrijstelling omhoog houdt waarop staat 'de mol' en hij zegt 'ik ben de' en hier naar wijst.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op het laatst toch? Wat je nog meer had kunnen zien...
quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef GotC het volgende:
Djeez, wanneer hebben ze dat geld opgehaald? Heb t idee dat er zo weinig binnen was gekomen
Kon ook niet anders.quote:
tuurlijk, wisten we toch alquote:
quote:
quote:
Kun je beter BN-er worden, daar heb je meer kans op volgens mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Stickertje het volgende:
wanneer stoppen ze eens met BN-ners... ik wil ook een keer meedoen
Dat vind ik ook.. Errug jammer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Nou, mijn conclusie:
de mol-acties waren karig, érg karig. En ook jammer dat ze niet langer bij Art stilgestaan hebben, waarom hij zoveel gemold heeft, met bijna alle opdrachten.
Ik ook hoor, maar het werd:quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen hebben helaas wat anders te doen de laatste maanden
Idd! Pfff nu al weer zin in volgend jaarquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Weet iemand de muziek als ze op de vulkaan zijn?
Nee, ik vind dat Art meer gemold heeft!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
DaMart kan er niet tegen dat ie de Mol fout had
Volgens mij zijn ze daar niet op in gegaan. Hij heeft wel een kokertje uit de zee verduisterd, maar die was nog niet in de pot terecht gekomen volgens mij dus kan er ook niet uit verdwenen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Aalbers het volgende:
heeft patrick 400 euro gestolen? was net even aan de telefoon
Art had Patrick heel vaak door. Eigenlijk zijn de kandidaten deze editie de mol te slim afgeweest. Niks lukte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef gohan16 het volgende:
Ik vond Art echt irritant in heel wat afleveringen. Ik vind hem echt een held nu, hoe hij heeft gespeeld! Terechte winnaar.
Patrick was wel een faalmol, maar omdat de groep zelf faalde heeft hij geluk gehad.
Ze zijn er inderdaad niet op in gegaan. Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar niet op in gegaan. Hij heeft wel een kokertje uit de zee verduisterd, maar die was nog niet in de pot terecht gekomen volgens mij dus kan er ook niet uit verdwenen zijn.
De PS waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De mol is aan het tweeten dat er hints in zijn tweets zaten, nu nog oude aan het herhalen.
Foutje misschien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Aalbers het volgende:
maar wat bedoelen ze nu met de gespiegelde Soundos?
Was ook raar iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Aalbers het volgende:
Gefeliciteerd! Vooral ook omdat je theorie 100% klopte, en expres erin was gezet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Patrick!![]()
Eindelijk een keer bij het rechte eind.
Je moet dan toch echt ergens op klikken oid, dat spiegelen gaat toch niet vanzelf? Maar er was nog wel een hint bedacht hier waardoor Patrick de mol moet zijn. Maar die is niet op tv genoemd. Geen idee of er meer hints in zaten dan ze toelichten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Foutje misschien?
Al vind ik het jammer dat het woord Stoof niet werd verklaard (dus of het een foutje was, of expres)
Misschien staat dat op de site.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Aalbers het volgende:
Elk jaar kloppen die hints wel. Ook bij Inge o.a.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ik terugkijk zijn de hints waarvan ik dacht: zal toch niks zijn, dus wel dikke hints
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Patrick!![]()
Eindelijk een keer bij het rechte eind.
Dat kokertje wat ie verduisterd had toch? Anders kan Anna lekker de PC Hooft in!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
Maar ze hebben het dus niet gehad over die verdwenen ¤400,-
Ze hebben dit gewoon expres gedaan om je op een dwaalspoor te zetten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je moet dan toch echt ergens op klikken oid, dat spiegelen gaat toch niet vanzelf? Maar er was nog wel een hint bedacht hier waardoor Patrick de mol moet zijn. Maar die is niet op tv genoemd. Geen idee of er meer hints in zaten dan ze toelichten?
Ik ben op de site aan het kijken naar de hints en ik heb gewoon het gevoel dat ze sommige dingen, die eigenlijk onbedoeld waren, gewoon van wieisdemol.com hebben geplukt. Eigenlijk geen echte hint, maar zo leuk gevonden, we doen net of het een hint is, oid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ik terugkijk zijn de hints waarvan ik dacht: zal toch niks zijn, dus wel dikke hints
Kijk, dat is nou een echte hint. En onontdekt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Elke eerste letter van de WIDM-tweets vormen de naam Patrick Stoof
Dat niemand daar opgekomen is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Wel via een anagram he, dat maakt het een stuk ingewikkelder.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
En aangezien hij de slechtste mol ooit is bijt ie in het stof.quote:
Jij ook met je Art tunnelquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Bah, het is voorbijén de ontknoping viel - zoals verwacht- tegen.
Like duh, het is achterstevorenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een echte hint. En onontdekt!Wat wonderbaarlijk is.
Nee ik had geen tunnel. Het was voor mij 50/50 maar had wel gehoopt op Art ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Als iemand daar aan gedacht had, zou het al heel snel bekeken zijn geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |