mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Jane het volgende:
En nog een opdracht waar de Mol niks gedaan heeft.![]()
Ja sorry, maar dat vind ik altijd het ergste.quote:
ik ook hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat vind ik altijd het ergste.
Volgend jaar niet meer doen dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.
Wel een vet programma nog steed hoor, maar als je zo intensief ermee bezig bent als wij, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ja, wat de hints betreft, is dat wel zo. Of anders gezegd, er worden altijd honderden theorieën geopperd en uiteindelijk blijken er maar 1 of 2 in te zitten. Dat kun je verwachten, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.
Wel een vet programma nog steed hoor, maar als je zo intensief ermee bezig bent als wij, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Dat is sowieso al een trend de laatste jaren. De mol heeft in principe zelf weinig te doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Engel-b het volgende:
Naja zeg!! Zelfs de busactie heeft hij niets voor hoeven doen![]()
![]()
Toch aparte serie dan als de mol geen werk had
Behalve dan mollen....quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een trend de laatste jaren. De mol heeft in principe zelf weinig te doen
Iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook grappig, een WIDM seizoen met alle mollen van de vorige seizoenen. Benieuwd wat daar uitkomt
George als meestermolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook grappig, een WIDM seizoen met alle mollen van de vorige seizoenen. Benieuwd wat daar uitkomt
Niks. De Mol zijn is de beloningquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Igen het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar wat kan de Mol nou eigenlijk winnen?
Niks, niet via het spel tenminstequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Igen het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar wat kan de Mol nou eigenlijk winnen?
Ja dat bedoelde ik ook.quote:
Nee juist wel wie is de molquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
IddEn dan ipv Wie is de mol, Wie is NIET de mol?
Ik zou ook liever de Mol zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef GotC het volgende:
Ik zou liever de Mol zijn dan winnaar zijnBedoel, je moet een lange weg afgaan voordat je winnaar kan zijn..
Hij hoefde niks meer te doen met een groep vol Mollenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
Waar blijven de molacties van Patrick?
erg jammer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij hoefde niks meer te doen met een groep vol Mollen
Die opnamen dat ze naar beneden rennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef henkde_j het volgende:
Deze vulkaan run vond ik echt het WIDM hoogtepunt. Die opnamen![]()
Net de eerste (en enige?), op het strand.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
Waar blijven de molacties van Patrick?
Op het laatst toch? Wat je nog meer had kunnen zien...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
En de Molhints van de regie? Krijgen we die te zien?
Joh! Wil ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Die opnamen dat ze naar beneden rennen![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Die opnamen dat ze naar beneden rennen![]()
Daar wacht ik ook nog opquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op het laatst toch? Wat je nog meer had kunnen zien...
Heb er 2 iig hier al gelezen afgelopen weken. Die van 'Wie is de mol? en dan een pauze en dan een zin beginnen met 'Patrick'. En die ene waar Patrick een vrijstelling omhoog houdt waarop staat 'de mol' en hij zegt 'ik ben de' en hier naar wijst.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op het laatst toch? Wat je nog meer had kunnen zien...
quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef GotC het volgende:
Djeez, wanneer hebben ze dat geld opgehaald? Heb t idee dat er zo weinig binnen was gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |