Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja eigenlijk idd..als Art t was geweest, was ik tegen de vlakte gegaan
Idd. Dat was dan echt de meest kansloze Mol ooit geweest als je kijkt naar het geld dat hij heeft binnengesleept..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Dit.
Dat hadden we echt niet leuk gevonden.
Pruik + petjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Was het nou wel dat petje? Waarvan we dachten dat het een pruik was?
Als hij beter z'n best had gedaan was hij misschien niet tot de finale gekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Miendientje het volgende:
Wat was Art een slechte kandidaat, hij heeft gewonnen maar hij had veel meer geld kunnen winnen als hij beter zijn best had gedaan.
Hij heeft nu genoeg geldquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
Art weer met dat stomme rode shirt. Heeft hij wel andere tshirts?
Te veel emos gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Danielle83 het volgende:
Je kan beter afvragen wat Art met zn haar heeft gedaan
True!quote:
En dat haar geneest je hier niet van?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Art, kwam ik maar uit Geldrop
Iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat we door het fanatieke kijken en zoeken waarschijnlijk alles wat Patrick heeft gedaan al weten
Nee, ik zie alleen die lieve sproetjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Engel-b het volgende:
[..]
En dat haar geneest je hier niet van?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd
We zijn goed bezig geweest dit jaar
Maar hij is uiteindelijk wel de winnaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Nee toch baal ik dat Art zoveel genepmolt heeft. Zoveel rare acties had die gast, waarom nou toch.
Art heeft al t Mol werk gedaan voor mquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we nu alleen maar fragmenten waarin Patrick níet molt?
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Jane het volgende:
En nog een opdracht waar de Mol niks gedaan heeft.![]()
Echt hè?! Irritante hulpmolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Art heeft al t Mol werk gedaan voor m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |