Nee, ik vind dat Art meer gemold heeft!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
DaMart kan er niet tegen dat ie de Mol fout had
Volgens mij zijn ze daar niet op in gegaan. Hij heeft wel een kokertje uit de zee verduisterd, maar die was nog niet in de pot terecht gekomen volgens mij dus kan er ook niet uit verdwenen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Aalbers het volgende:
heeft patrick 400 euro gestolen? was net even aan de telefoon
Art had Patrick heel vaak door. Eigenlijk zijn de kandidaten deze editie de mol te slim afgeweest. Niks lukte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef gohan16 het volgende:
Ik vond Art echt irritant in heel wat afleveringen. Ik vind hem echt een held nu, hoe hij heeft gespeeld! Terechte winnaar.
Patrick was wel een faalmol, maar omdat de groep zelf faalde heeft hij geluk gehad.
Ze zijn er inderdaad niet op in gegaan. Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar niet op in gegaan. Hij heeft wel een kokertje uit de zee verduisterd, maar die was nog niet in de pot terecht gekomen volgens mij dus kan er ook niet uit verdwenen zijn.
De PS waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De mol is aan het tweeten dat er hints in zijn tweets zaten, nu nog oude aan het herhalen.
Foutje misschien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Aalbers het volgende:
maar wat bedoelen ze nu met de gespiegelde Soundos?
Was ook raar iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Aalbers het volgende:
Gefeliciteerd! Vooral ook omdat je theorie 100% klopte, en expres erin was gezet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Patrick!![]()
Eindelijk een keer bij het rechte eind.
Je moet dan toch echt ergens op klikken oid, dat spiegelen gaat toch niet vanzelf? Maar er was nog wel een hint bedacht hier waardoor Patrick de mol moet zijn. Maar die is niet op tv genoemd. Geen idee of er meer hints in zaten dan ze toelichten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Foutje misschien?
Al vind ik het jammer dat het woord Stoof niet werd verklaard (dus of het een foutje was, of expres)
Misschien staat dat op de site.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Aalbers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |