Kan iemand dit wat concreter uitleggen aan mij? Ik ben geen student dus ik kan geen OV-studentenkaart gebruiken.quote:De festivalgangers uit het buitenland kunnen hun klassiek toegangsticket of e-treinticket combineren met een vervoerbewijs (heen-en-terugreis) dat geldig is op de vreemde spoorwegnetten tot de Belgische grens.
Je koopt een kaartje tot aan de grens en stapt daar over op de gratis trein (als in Belgie).quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef hallo-daar het volgende:
Ik herhaal:
Dit staat op de site van Werchter:
[..]
Kan iemand dit wat concreter uitleggen aan mij? Ik ben geen student dus ik kan geen OV-studentenkaart gebruiken.
Ik hoop toch echt dat Mumford and Sons komen, zou het echt een misser vinden als Werchter 2x op rij ze niet boekt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Frenkel het volgende:
Mumford & Sons zie ik niet echt meer komen,
Maar The Streets nog en ik ben tevreden!
Precies, dat zou wel mooi zijn..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat Mumford and Sons komen, zou het echt een misser vinden als Werchter 2x op rij ze niet boekt...
Nederlanders moeten immers wat te zeiken hebben, niet waar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:12 schreef kreuk050 het volgende:
Vorig topic iedereen saggo over de BEP, nu iedereen blij omdat QOTSA komenhaha
Wat voor materiaal heeft Beady Eye? Want het is geen Oasis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef superjojo het volgende:
Ik snap echt niet dat Beady Eye in de Marquee staat, als Oasis twee jaar geleden nog dagafsluiter was.
Genoeg materiaal om een uur te vullen. Het is ook geen Oasis, het is Oasis zonder Noel en met maar 1 album. Maar om ze dan in de tent te zetten, lijkt me een onderschatting van hun populariteit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor materiaal heeft Beady Eye? Want het is geen Oasis.
Ik vroeg "wat", niet "hoeveel"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:17 schreef superjojo het volgende:
[..]
Genoeg materiaal om een uur te vullen.
Mwoah, dan kun je wel meer tentacts op het hoofdpodium zetten. Ik denk dat het prima staat in de tent.quote:Het is ook geen Oasis, het is Oasis zonder Noel en met maar 1 album. Maar om ze dan in de tent te zetten, lijkt me een onderschatting van hun populariteit.
Die van mij al een maand ofzoquote:
Ik heb hem dan ook via iemand anders via v&a hier gekocht, 40 gratis drankbonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die van mij al een maand ofzoVeel sneller dan vorig jaar volgens mij
Oh ja! Dan zijn het negen nieuwe namen, of vergis ik me nou...quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef MaJo het volgende:
Wat een flutnamenIk wil Mumford, Arcade & Radiohead!
Serieus? Ik vind hem bij the Killers al slecht (zingt zo valsquote:
Ik heb 'm vorig jaar (?) met the Killers in de HMH gezien, maar daar weet ik weinig meer van. Z'n solowerk vind ik wel te pruimen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind hem bij the Killers al slecht (zingt zo vals) dus verwacht er solo niet al te veel van... Maar ik vind hem wel lekker
![]()
Een festival met die drie namen zou erg geniaal zijn. *Lowlands 2011?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef MaJo het volgende:
Wat een flutnamenIk wil Mumford, Arcade & Radiohead!
Verder ben ik best tevreden met de line up hoor
Kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:52 schreef bloodymary het volgende:
Hoe moet ik dat zien A-trak op zondag op the Main Stage? Dat is toch een DJ?
Maar wel een goedequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:52 schreef bloodymary het volgende:
Hoe moet ik dat zien A-trak op zondag op the Main Stage? Dat is toch een DJ?
Radiohead kan je denk ik wel vergeten, die zijn te groot voor Lowlands. En Mumford and Sons stonden er vorig jaar ook al dus die kans lijkt me klein. Maar Arcade Fire staat een week later in de HMH en is dus wel kanshebberquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Een festival met die drie namen zou erg geniaal zijn. *Lowlands 2011?![]()
Gatver, wat een rottaak heb je danquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Ruder het volgende:
[..]
Volgens de site van Rockwerchter draait heeft hij als functie het Iron Maiden publiek klaar te maken voor BEP. Lijkt me best lastig maar oke![]()
Jij neemt ook je eigen aardappelen mee.?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar is een overzicht van de dichtsbijzijnde campings? En is er ook een camping met zoveel mogelijk Nederlanders?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Jij neemt ook je eigen aardappelen mee.?
Ik heb ze toch al een maand binnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij worden ze altijd in april/mei verzonden.
In ieder geval ruimschoots voor aanvang van het festival.
Je kunt ze ook uitprinten, dat is een kwestie van ehm 5 minutenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik heb ze toch al een maand binnen.
He, da's vlot! Andere jaren was het toch wat later, volgens mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik heb ze toch al een maand binnen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef mieknok het volgende:
Ik had mijn kaartjes al binnen 2 weken binnen... Had na betaling nog gebeld of alles goed was gegaan, en binnen no time lagen ze in de bus
Ik had speciaal papieren kaartjes genomen omdat je dan kan kiezen uit alle campings, vorig jaar kon je met mailtickets alleen op A3. Maar dat is geloof ik dit jaar weer veranderd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Ruder het volgende:
[..]
Je kunt ze ook uitprinten, dat is een kwestie van ehm 5 minuten
Oh dat geeft niets. Die waren mogelijk nog slechter dan de BEP in datzelfde jaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Kans op limp bizkit is nu wel erg klein aangezien ze op les ardentes staan
?????quote:Op maandag 4 april 2011 18:10 schreef JackHerrer het volgende:
Ke$ha![]()
Hopelijk komen er veel breezersletjes op af, dan beleef ik er ook nog plezier aan.
Fuck, whut?quote:Op maandag 4 april 2011 18:22 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.keshasparty.com/us/event/2011/07/01/more-sleazy
Oh, beter. Want de Marquee is toch een podium waar alleen maar bagger staat? Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 4 april 2011 18:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Lekker boeiend, het is toch marquee
Nee, ik bedoel ik sta waarschijnlijk toch vanaf Triggerfinger de hele dag bij de mainstage, dus bij de marquee ben ik niet te vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, beter. Want de Marquee is toch een podium waar alleen maar bagger staat? Zoiets bedoel je?
Vage redenatiequote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ik sta waarschijnlijk toch vanaf Triggerfinger de hele dag bij de mainstage, dus bij de marquee ben ik niet te vinden.
M.a.w. ik kom die dag toch niet in de marquee, dus al zetten ze er Dries Roelvink neer, dan vind ik het ook best, aangezien ik daar toch niet heen gaquote:
Maar als je er wel langs zou lopen en Dries staat daar...dan kun je toch sowieso naar het hoofdpodium ofzo lopen? En andersom ook. Dus lijkt me geen probleem allemaalquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
M.a.w. ik kom die dag toch niet in de marquee, dus al zetten ze er Dries Roelvink neer, dan vind ik het ook best, aangezien ik daar toch niet heen ga
Wat een topper....quote:Op maandag 4 april 2011 18:22 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.keshasparty.com/us/event/2011/07/01/more-sleazy
Hou je mond nouquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wat een topper....
Dadelijk komt Justin Bieber ook nog
http://rockwerchter.be/nl(...)03-9648-9fe9e45c3cdaquote:OFWGKTA, JAMES BLAKE, THE HIVES EN ANOUK RONDEN DONDERDAG LINE-UP AF
OFWGKTA, zijnde Odd Future Wolf Gang Kill Them All, oftewel Odd Future, is een elfkoppig hiphopcollectief uit LA dat het helemaal aan het maken is. Jimmy Fallon, Mos Def, The Roots en Kanye West zijn fan. Werchter volgt gegarandeerd. Nu al revelatie van het jaar, JAMES BLAKE, maakt op donderdag zijn opwachting in de intieme sfeer van de Pyramid Marquee. De perfecte plaats voor zijn experimentele elektronica inclusief subtiele warmte. THE HIVES, Zweeds van oorsprong en even ontvlambaar als lucifers, zullen energie van de Main Stage doen rollen. Theater met ballen! De succesvolste zangeres van de lage landen ANOUK staat voor de 6de keer op Rock Werchter en schaart zich zo geheel terecht- naast de grote kleppers. En er valt ook nog een toevoeging te noteren aan het zaterdagprogramma. EVALINE opent de Pyramid Marquee. Het zestal uit Californië gooide hoge ogen tijdens het afgelopen SXSW festival in Austin. Goede papieren voor een spot op Werchter dus.
Oasis, what what?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Seasick Steve, Nick cave, Oasis, QOTSA, James Blake, Fleet Foxes, Kasabian, Tame Impala, The National, White Lies, Kings of leon, Iron Maiden, Coldplay, Arctic Monkeys, Magnetic Man, A-trak. Kortom: genoeg redenen om wel te gaan.
Ik denk het wel, zal wel 1 uur en 40 minuten zijn, nooit dat ze en headliner maar 40 minuten laten spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Operc het volgende:
Ik zat even wat uurschema's te bekijken. Ik mag toch wel hopen dat Linkin Park langer speelt dan 40 minuten, hopelijk een typfoutje?
Leek mij ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zal wel 1 uur en 40 minuten zijn, nooit dat ze en headliner maar 40 minuten laten spelen.
Bright Eyes tegenover Elbowquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef MaJo het volgende:
Damn Eels tegenover QOTSAVoor de rest geen vervelende overlappingen
Ik ken Bright Eyes niet zo goed en dat zal ik zo maar laten, anders heb ik ook een dilemmaquote:
Verschrikkelijk, ik baal echt.quote:
Die blijf ik ook naar vinden. Ik hoop dan maar dat BE op lowlands staatquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Beady Eye tegenover Linkin Park(maar dat wisten we al...)
Was al half half bevestigd door Giel laatst, en http://www.lowlove.nl/nieuws/beady-eye-een-zekerheidjequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Die blijf ik ook naar vinden. Ik hoop dan maar dat BE op lowlands staat
A4, aangezien we al op woensdag daar gaan staan. Was vorig jaar ook goed bevallen. Pluspunt is toch echt wel die supermarktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja, wat een line-up ook eigenlijk.
Mensen, welke campings gaan jullie? Vorig jaar B0, dit jaar weet ik nog niet. we komen met de trein vanuit Groningen. Denk dat we een dag eerder al naar Mechelen gaan om op tijd aanwezig te zijn.
Supermarktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A4, aangezien we al op woensdag daar gaan staan. Was vorig jaar ook goed bevallen. Pluspunt is toch echt wel die supermarkt
2 minuten, afhankelijk aan welke kant je staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk lopen vanaf de Main naar de Marquee?
Ik zou gaan met een Vlaamse.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wij ook. Ach we sluiten wel bij een paar mooie vlaamse aan
Nopequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Gezicht het volgende:
Moeten er nog namen bekend worden gemaakt?
OP is schijnbaar nog niet bijgewerkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Gezicht het volgende:
Dus er staan vrijdag gewoon maar 2 namen op de Marquee? Of klopt de OP hier niet?
Nooit geweten dat daar ook een winkel wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie op de site van camping B0 staan dat er 250m van de camping een supermarkt is! DAMN!Wij naar het dorpje werchter lopen voor een mini-supermarktje waar alles op was. Nooit een supermarkt gezien.
Wel kraampjes met losse broodjes enzo direct te koop maar wij wilden gewoon wat voor 's ochtends bij de tent.
Beter was je naar Haacht gelopen, de andere kant opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie op de site van camping B0 staan dat er 250m van de camping een supermarkt is! DAMN!Wij naar het dorpje werchter lopen voor een mini-supermarktje waar alles op was. Nooit een supermarkt gezien.
Wel kraampjes met losse broodjes enzo direct te koop maar wij wilden gewoon wat voor 's ochtends bij de tent.
BEP als afsluiter is dan ook een echte dooddoenerquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef Piles het volgende:
Er zit nog niet echt leven in hier geloof ik, apart
Was vorig jaar idd wel andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef Piles het volgende:
Er zit nog niet echt leven in hier geloof ik, apart
Voor 's avonds was het heerlijk idd! Maar midden op de dag hield ik het echt niet volquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef bloodymary het volgende:
Toch komen er wel een paar hele gave bands, denk ik dat ik dit jaar ook meer dan andere jaren in de tent ben te vinden. Heb er wel heel veel zin in. Als het weer maar net zo is als vorig jaar!
Nu begint natuurlijk iedereen iets minder mag ook wel, maar ik vond het fijn, lekker zwoel 's avonds.
's Avonds lekker zwoel maar overdag niet te hardenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef bloodymary het volgende:
Vorig jaar was het programma ook zo top, en nu echt een stuk minder. Dat zie je wel aan het feit dat het nog steeds niet is uitverkocht.
Toch komen er wel een paar hele gave bands, denk ik dat ik dit jaar ook meer dan andere jaren in de tent ben te vinden. Heb er wel heel veel zin in. Als het weer maar net zo is als vorig jaar!
Nu begint natuurlijk iedereen iets minder mag ook wel, maar ik vond het fijn, lekker zwoel 's avonds.
Haha, ik weet wel in de avond rond 21.00 uur of zo de zon net van rechts voor het podium in je gezicht scheen en dan op een gegeven moment achter de bomen verdween. Dan begon iedereen te klappen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
's Avonds lekker zwoel maar overdag niet te harden
Dat laatste heb ik dan 4 dagen lang gemistquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, ik weet wel in de avond rond 21.00 uur of zo de zon net van rechts voor het podium in je gezicht scheen en dan op een gegeven moment achter de bomen verdween. Dan begon iedereen te klappen.
Word, yo. Te lang niet gezien dus daar is zeker wel een mustquote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oja, Hurts was ook tof, maar ik ga naar The Chemical Brothers
Op Pinkpop ben ik nooit geweest, maar het lijkt alsof er op dat festival meer publiek rondloopt als op Werchter. Het zal wel een gevoelskwestie zijn, maar Werchter is voor mij altijd vrij overzichtelijk. Zowel in de tent als voor Main Stage kan ik gemakkelijk vooraan komen (zelfs in het voorste vak), dat lijkt mij tijdens Pinkpop een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef mieknok het volgende:
Pinkpop was super! Helaas alweer afgelopen, maar nu aftellen naar Werchter!!
Foo Fighters + Volbeat had ik ook graag op RW11 gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Alleen had ik Foo Fighters graag ingewisseld voor Linkin Park en Black Eyed Peas.
Ik zou het je niet kunnen vertellen, want het word mijn 1ste keer Werchter, wel 7 keer Pinkpop en 3 keer Lowlands. Maar mijn vriend die al jaren naar Werchter gaat, en enkele keren op Pinkpop is geweest zegt dat de tent toegankelijker is omdat hij meer ´open´ is aan veel kanten, Pinkpoptent heeft maar 1 grote ingang. En bij de mainstage heeft het eerste vak poortjes met beveiliging, vol = vol. Maar na het 1ste vak kan je ook prima staan en alles goed zien, alleen is het bij grote bands lastiger naar toe lopen als je laat bent (als je zo klein bent als ik valt dat trouwens reuze meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Op Pinkpop ben ik nooit geweest, maar het lijkt alsof er op dat festival meer publiek rondloopt als op Werchter. Het zal wel een gevoelskwestie zijn, maar Werchter is voor mij altijd vrij overzichtelijk. Zowel in de tent als voor Main Stage kan ik gemakkelijk vooraan komen (zelfs in het voorste vak), dat lijkt mij tijdens Pinkpop een stuk lastiger.
Gelukkig zijn er kwalitatief gezien veel betere bands tijdens Werchter, dus er zal wel meer publiek rondlopenAlleen had ik Foo Fighters graag ingewisseld voor Linkin Park en Black Eyed Peas.
Campings gaan volgens mij ook pas om 16.00 uur open. Wij komen rond 9 uur pas aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef fixatoman het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen met zo'n camping XL ticket trouwens?
Want wij kunnen die woensdag pas om een uur of 5 ofzo daar aanwezig zijn, dus is er dan nog wel voldoende plaats op camping A? Ik neem aan dat ze niet meer XL tickets verkopen dan er op passen?:p
Ja zoiets is het wel inderdaad. Dus gewoon zorgen dat je 1 keer dag van te voren uitprint ofzo. Dan is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef daankes het volgende:
Vraagje naar aanleiding van e-tickets:
De mogelijkheid bestaat om uw ticket(s) meerdere keren te downloaden en af te drukken. Hou er rekening mee dat enkel de meest recent gedownloade tickets geldig zijn als toegangsbewijs.
Hoe zit dit? Vind het een beetje vaag moet ik zeggen. Betekent dus dat elke keer als je dat bestand vanuit je email opent je een unieke code krijgt, en de vorige uit de database word verwijderd ofzo?
Mij lijkt dat een beetje onnodig. Ik heb mijn treinkaartjes geboekt, met de codes van de e-tickets die ik in maart heb uitgeprint, dus ik neem aan dat die codes wel voldoenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja zoiets is het wel inderdaad. Dus gewoon zorgen dat je 1 keer dag van te voren uitprint ofzo. Dan is het probleem opgelost.
Nee dus...quote:Campingticket xl
Nieuw dit jaar: het campingticket xl. Met dit ticket kan men reeds vanaf woensdag 29 juni om 16u terecht op campings A2, A3 en A4 in zone Haacht. Het ticket blijft geldig tem maandagmiddag 4 juli, 12 uur. Let wel, gezien slechts 3 campings openen op woensdag is de oplage campingtickets xl beperkt. Het campingticket xl is enkel als e-ticket verkrijgbaar en kost 25 euro (excl. servicekosten) in voorverkoop.
Denk niet dat het zo erg zal zijn. Maar dit is mijn eerste jaar, en ik neem aan dat A1 ook gelijk de grootste camping is? Of maakt dat niet zoveel uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm zou dat betekenen dat A2 en A3 al volstaan als we aankomen? Ik hoop het niet.
Het kaartje staat hierbovenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo erg zal zijn. Maar dit is mijn eerste jaar, en ik neem aan dat A1 ook gelijk de grootste camping is? Of maakt dat niet zoveel uit.
Bedenk wel dat er een gigantische file kan staan en dat je waarschijnlijk op een ver gelegen parkeerplaats staat. Wellicht is de file dit jaar wat korter door die XL tickets, maar een file staat er altijd wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
Als je op de donderdag rond 12.00 aankomt, is het dan nog te doen op die campings, of staat alles vol.
Als we om 9.00 uur vertrekken vanuit Venlo kunnen we om 11.30 in Leuven zijn, een of 2 treinen eerder gaat evt ook nog wel![]()
Als je om 11:30 in Leuven bent, dan ben niet om 12:00 op Werchter denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
Als je op de donderdag rond 12.00 aankomt, is het dan nog te doen op die campings, of staat alles vol.
Als we om 9.00 uur vertrekken vanuit Venlo kunnen we om 11.30 in Leuven zijn, een of 2 treinen eerder gaat evt ook nog wel![]()
p.s Ik heb er echt zin in nu! Vooral na het zien van de Pinkpopbeelden (dat moet beter kunnen![]()
)
Als je laat in de middag aankomt, dan is er ook nog wel plek. Geen ruime keuze meer, maar plek is er wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
p.s Ik heb er echt zin in nu! Vooral na het zien van de Pinkpopbeelden (dat moet beter kunnen![]()
)
Er lopen zoveel mooie dames rond daar dat ze er gemiddeld uitzietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef Ruder het volgende:
Ja gedoe met bussen had ik wel verwacht
Op de camping moet het wel lukken, we hebben een hele mooie dame bij ons, dus dan krijgen we vast wat voorrang![]()
Daar zit wat in, maar dat is ook een van de redenen om er naar toe te gaan hequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er lopen zoveel mooie dames rond daar dat ze er gemiddeld uitziet
Winkel is juist handigquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef Guard het volgende:
Welke A camping dan ook is dichtbij de winkel, als ie op dezelfde plek als vorig jaar zit...
Maar de winkel heb je eigenlijk niet echt nodig...
En die tent, hoe moeilijk kan het nu zijn.
Och eten doe je op de weide, of bij de kraampjes langs de weg...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Winkel is juist handigIk ga echt niet voor 5 dagen voedsel meeslepen in de trein
Geen zorgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:45 schreef Dicear het volgende:
Een maat van me is bezorgd dat het een lastig verhaal wordt om zespersoonstent op te zetten als we rond twaalven('s middags) op donderdag aankomen. Hij is bang dat er dan teveel zooi etc op wordt gegooid door andere mensen of dat er geen goede plekken meer zijn. Is deze angst terecht? Ik denk van niet, maar dit is pas mijn eerste keer(en die van hem ook trouwens) dus ik zou graag de mening willen weten van trouwe werchter/andere festivalbezoekers. En oja, hij denkt dat het te moeilijk wordt om zo'n grote tent op zetten(we zijn met een groep van zes met 17-jarigen en 18-jarigen).
A3. Winkel is naast de in- en uitgang daar. Net als de douches, mocht je willen douchen. Tevens ook redelijk vlakbij de parkeerplaatsen dus hoef je niet al te ver te sjouwen met je zooi.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef Dicear het volgende:
Haha, ik weet het, ik zie het probleem ook niet echt, maar hij was er een beetje bezorgd over. Wat is trouwens de beste camping om te gaan zitten als je een supermarkt in de buurt wil hebben?
Nu al regen kunnen voorspellen voor 1 juli ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef Guard het volgende:
Het wordt niet zo warm als vorig jaar, maar de voorspellingen voor het Werchter-weekend zijn niet zo goed, zaterdag gaat het zo goed als zeker regenen... Donderdag en vrijdag wel aangenaam.
Het zijn nog redelijk lange termijn voorspellingen, dus misschien trekt het nog wel bij.
Absoluut. 39C is gewoon te warmquote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Cliffy het volgende:
Minder warm dan vorig jaar vind ik echt niet erg, 20-25 graden vind ik prima
Bedankt! Ik zal het tegen mijn maten zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef Migwi het volgende:
Lekker kort dag, maar iemand die nog een combiticket (klassiek ticket uiteraard) wilt overnemen?
Diegene met wie ik zou gaan kan niet meer mee, en alleen gaan, tja, dat is niet mijn ding.
Doe ik mijn campingticket (voor vanaf de woensdag) er gratis bij.
Oh, en ik heb ook nog 60 food&drink coupons voor 141 euro gekocht, die wil ik dus ook kwijt als 't even kan.
[..]
A3. Winkel is naast de in- en uitgang daar. Net als de douches, mocht je willen douchen. Tevens ook redelijk vlakbij de parkeerplaatsen dus hoef je niet al te ver te sjouwen met je zooi.
Een zachte straal en meestal niet al te warm. In de ochtend staat er altijd een lange rij (vooral rond 10 uur). Misschien kun je het best even douchen aan het begin van de avond (tijdens Bruno Mars of Kaiser Chiefsquote:
Dan ben je er rap bij.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor iemand die nog geen ticket heeft.
Ik heb een buddy die nog kaarten te koop heeft en daarbij heb ik nog een hotelbed over in Leuven.
En ik heb een parkeerplaats backstage dus we kunnen heen en weer pendelen
Bummer.quote:
Jej! Had de voorraad poncho's die ik over had na Pinkpop alweer klaargelegd, maar het ziet er idd steeds beter uit. Duimen dat het zo blijft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef Guard het volgende:
de weersverwachtingen worden al beter voor volgende week
Echt? Ben gewend dat je gewoon alle campings op kunt. Mijn vriend gaat al jaren naar Werchter, maar die weet dit soort dingen niet, interesseert hem nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:03 schreef Piles het volgende:
Je kan toch helemaal niet naar een andere camping? Je hebt maar een bandje voor 1
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef daankes het volgende:
Gister met pijn en moeite mijn combi ticket verkocht![]()
herkansing voor school op de maandag, en moet die in het weekend lerenquote:
Ehm, ik meen dat er voor de A campings de afgelopen jaren alleen douches bij A3 waren (iemand die 't zeker weet?), en die staan dan gewoon buiten A3 zodat iedereen ze kan gebruikenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:02 schreef mieknok het volgende:
Zijn er eigenlijk op elke camping douches, of moet je dan naar een andere camping?
Ik heb een hotel in Leuven voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoek nog een overnaching in Roosendaal/breda 29 juni-30juni maar volgens mij zijn er niet echt goedkope hotels in de buurt van de stations.
We gaan pas 30 juni 's ochtend heul vroeg door Belgie want dat scheelt geld omdat we dan gratis met het ov reizen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb een hotel in Leuven voor je.
Ik ga met de autoquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
We gaan pas 30 juni 's ochtend heul vroeg door Belgie want dat scheelt geld omdat we dan gratis met het ov reizen.
Heb veel gehoord over files enzo, vorig jaar niks van gemerkt omdat we met het OV gingen. Dat is soms toch nog wel handig.quote:
Ja, maar ik zit in Leuven het hotelletje en kan achter bij de artiesten parkerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb veel gehoord over files enzo, vorig jaar niks van gemerkt omdat we met het OV gingen. Dat is soms toch nog wel handig.![]()
Jij doet een reportage daar?
Jups foto reportage, dus alles fotograferenquote:
Vorig jaar hebben wij ook een aantal uur op de vluchtstrook voor de afslag gestaan, niet echt het hoogtepuntquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Piles het volgende:
Vorig jaar was het onmenselijk met de autoiets van 7 uur gedaan van de snelweg tot de parkeerplaats
Blij dat ik nu alleen de vrijdag ga
Dan zie ik je daar wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups foto reportage, dus alles fotograferen![]()
Als ik mijn contract goed heb gelezen dan mag datquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar wel.
Ik sta toch wel een paar keer vooraan en dan sta jij daar weer voor lijkt me. Jij mag zeker nog voor het eerste vak langslopen?
12 uur ongeveer dacht ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef JackHerrer het volgende:
Hoe laat gaat donderdag het festivalterrein open?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het wordt wel verdomd lekker weer zeg22 tot 25 graden en volkomen droog
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het wordt wel verdomd lekker weer zeg22 tot 25 graden en volkomen droog
Bij die winkel bij de A-campings kan je losse verse broodjes voor ¤ 0,60 halenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog tips wat te eten 's ochtends? We waren niet van plan telkens 4eu voor en broodje uit te geven ofzo. Misschien zie ik nog wat over het hoofd wat houdbaar blijft ofzo.
Ik ga zeker kijken, de ultieme voorpret!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Quannum het volgende:
Straks op Canvas: Rock Werchter 2010 Revisited, @ 23.15u (Hoogtepunten van Rock Werchter 2010)
Ik geef het maar even mee.
geen eigen eten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Die checklist word nogal moelijk om af te maken als ik zo de regels zie voor de camping.
Geen muziek, geen eigen eten,... muh...
Je leest nogal selectief...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Die checklist word nogal moelijk om af te maken als ik zo de regels zie voor de camping.
Geen muziek, geen eigen eten,... muh...
danku, nog eens kijken wat ik moet missen dit jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Quannum het volgende:
Straks op Canvas: Rock Werchter 2010 Revisited, @ 23.15u (Hoogtepunten van Rock Werchter 2010)
Ik geef het maar even mee.
Heb er zin inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vanavond naar Arctic Monkeys geweest in Paradiso, maar 1 ding:
Anders heb ik nog wel 1 te leenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb ik weer, één van mijn body´s moet ter reparatie weg
Maar goed we hebben er eentje gehuurd.
Hehe, wat voor één?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel 1 te leen
Hmm, ik pas.quote:
SLAAAAAAAAYERRRquote:
Valt wel mee hoor: Vanaf woensdag aanzienlijk koeler en afnemende neerslagkansen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:52 schreef MaJo het volgende:
En het weer wordt niet al te best volgens mij...
Ik zie je wel in het voorste vak?:pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef theclansman het volgende:
Ik denk idddat het scream for me belgium gaat worden scream for me werchter zal die wel niet uit ze strot krijgen . Was in 2006 ook in den bosch toen riep op een duur zelfs scream for me longbeach omdat,ie er niet meer uitkwam
Van waaruit rijden jullie/hoeveel plaatsen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er kunnen nog altijd mensen mee rijden, en heb eventueel nog een hotel bed over
Het leven is mooi
Amsterdam, kan eventueel twee mensen erbij herbergen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Van waaruit rijden jullie/hoeveel plaatsen?
t is toch nog nie uitverkocht?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:26 schreef daankes het volgende:
Kaartje verkocht voor 150 euro omdat ik de maandag erna zeker wist dat ik herkansing had.
Hoor ik 2 dagen later dat ik dat vak gewoon gehaald heb
Doei werchter, stomme lul dat ik ben.
Kunnen altijd , maar hangt er beetje vanaf hoe je daar leeftquote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef fixatoman het volgende:
Denken jullie dat ik met 50 euro per dag daar kan rondkomen?
Hoop het, was echt relaxtquote:Op maandag 27 juni 2011 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Is er eigenlijk weer gratis water dit jaar?
ik verkoop er 2 voor 150 per stukquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan zou ik even 70 euro verlies maken voor niks, dat vind ik dan weer net iets te ver gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |