Haha, ik weet wel in de avond rond 21.00 uur of zo de zon net van rechts voor het podium in je gezicht scheen en dan op een gegeven moment achter de bomen verdween. Dan begon iedereen te klappen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
's Avonds lekker zwoel maar overdag niet te harden
Dat laatste heb ik dan 4 dagen lang gemistquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, ik weet wel in de avond rond 21.00 uur of zo de zon net van rechts voor het podium in je gezicht scheen en dan op een gegeven moment achter de bomen verdween. Dan begon iedereen te klappen.
Word, yo. Te lang niet gezien dus daar is zeker wel een mustquote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oja, Hurts was ook tof, maar ik ga naar The Chemical Brothers
Op Pinkpop ben ik nooit geweest, maar het lijkt alsof er op dat festival meer publiek rondloopt als op Werchter. Het zal wel een gevoelskwestie zijn, maar Werchter is voor mij altijd vrij overzichtelijk. Zowel in de tent als voor Main Stage kan ik gemakkelijk vooraan komen (zelfs in het voorste vak), dat lijkt mij tijdens Pinkpop een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef mieknok het volgende:
Pinkpop was super! Helaas alweer afgelopen, maar nu aftellen naar Werchter!!
Foo Fighters + Volbeat had ik ook graag op RW11 gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Alleen had ik Foo Fighters graag ingewisseld voor Linkin Park en Black Eyed Peas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |