Haha, ik weet wel in de avond rond 21.00 uur of zo de zon net van rechts voor het podium in je gezicht scheen en dan op een gegeven moment achter de bomen verdween. Dan begon iedereen te klappen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
's Avonds lekker zwoel maar overdag niet te harden
Dat laatste heb ik dan 4 dagen lang gemistquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, ik weet wel in de avond rond 21.00 uur of zo de zon net van rechts voor het podium in je gezicht scheen en dan op een gegeven moment achter de bomen verdween. Dan begon iedereen te klappen.
Word, yo. Te lang niet gezien dus daar is zeker wel een mustquote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oja, Hurts was ook tof, maar ik ga naar The Chemical Brothers
Op Pinkpop ben ik nooit geweest, maar het lijkt alsof er op dat festival meer publiek rondloopt als op Werchter. Het zal wel een gevoelskwestie zijn, maar Werchter is voor mij altijd vrij overzichtelijk. Zowel in de tent als voor Main Stage kan ik gemakkelijk vooraan komen (zelfs in het voorste vak), dat lijkt mij tijdens Pinkpop een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef mieknok het volgende:
Pinkpop was super! Helaas alweer afgelopen, maar nu aftellen naar Werchter!!
Foo Fighters + Volbeat had ik ook graag op RW11 gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Alleen had ik Foo Fighters graag ingewisseld voor Linkin Park en Black Eyed Peas.
Ik zou het je niet kunnen vertellen, want het word mijn 1ste keer Werchter, wel 7 keer Pinkpop en 3 keer Lowlands. Maar mijn vriend die al jaren naar Werchter gaat, en enkele keren op Pinkpop is geweest zegt dat de tent toegankelijker is omdat hij meer ´open´ is aan veel kanten, Pinkpoptent heeft maar 1 grote ingang. En bij de mainstage heeft het eerste vak poortjes met beveiliging, vol = vol. Maar na het 1ste vak kan je ook prima staan en alles goed zien, alleen is het bij grote bands lastiger naar toe lopen als je laat bent (als je zo klein bent als ik valt dat trouwens reuze meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Op Pinkpop ben ik nooit geweest, maar het lijkt alsof er op dat festival meer publiek rondloopt als op Werchter. Het zal wel een gevoelskwestie zijn, maar Werchter is voor mij altijd vrij overzichtelijk. Zowel in de tent als voor Main Stage kan ik gemakkelijk vooraan komen (zelfs in het voorste vak), dat lijkt mij tijdens Pinkpop een stuk lastiger.
Gelukkig zijn er kwalitatief gezien veel betere bands tijdens Werchter, dus er zal wel meer publiek rondlopenAlleen had ik Foo Fighters graag ingewisseld voor Linkin Park en Black Eyed Peas.
Campings gaan volgens mij ook pas om 16.00 uur open. Wij komen rond 9 uur pas aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef fixatoman het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen met zo'n camping XL ticket trouwens?
Want wij kunnen die woensdag pas om een uur of 5 ofzo daar aanwezig zijn, dus is er dan nog wel voldoende plaats op camping A? Ik neem aan dat ze niet meer XL tickets verkopen dan er op passen?:p
Ja zoiets is het wel inderdaad. Dus gewoon zorgen dat je 1 keer dag van te voren uitprint ofzo. Dan is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef daankes het volgende:
Vraagje naar aanleiding van e-tickets:
De mogelijkheid bestaat om uw ticket(s) meerdere keren te downloaden en af te drukken. Hou er rekening mee dat enkel de meest recent gedownloade tickets geldig zijn als toegangsbewijs.
Hoe zit dit? Vind het een beetje vaag moet ik zeggen. Betekent dus dat elke keer als je dat bestand vanuit je email opent je een unieke code krijgt, en de vorige uit de database word verwijderd ofzo?
Mij lijkt dat een beetje onnodig. Ik heb mijn treinkaartjes geboekt, met de codes van de e-tickets die ik in maart heb uitgeprint, dus ik neem aan dat die codes wel voldoenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja zoiets is het wel inderdaad. Dus gewoon zorgen dat je 1 keer dag van te voren uitprint ofzo. Dan is het probleem opgelost.
Nee dus...quote:Campingticket xl
Nieuw dit jaar: het campingticket xl. Met dit ticket kan men reeds vanaf woensdag 29 juni om 16u terecht op campings A2, A3 en A4 in zone Haacht. Het ticket blijft geldig tem maandagmiddag 4 juli, 12 uur. Let wel, gezien slechts 3 campings openen op woensdag is de oplage campingtickets xl beperkt. Het campingticket xl is enkel als e-ticket verkrijgbaar en kost 25 euro (excl. servicekosten) in voorverkoop.
Denk niet dat het zo erg zal zijn. Maar dit is mijn eerste jaar, en ik neem aan dat A1 ook gelijk de grootste camping is? Of maakt dat niet zoveel uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm zou dat betekenen dat A2 en A3 al volstaan als we aankomen? Ik hoop het niet.
Het kaartje staat hierbovenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo erg zal zijn. Maar dit is mijn eerste jaar, en ik neem aan dat A1 ook gelijk de grootste camping is? Of maakt dat niet zoveel uit.
Bedenk wel dat er een gigantische file kan staan en dat je waarschijnlijk op een ver gelegen parkeerplaats staat. Wellicht is de file dit jaar wat korter door die XL tickets, maar een file staat er altijd wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
Als je op de donderdag rond 12.00 aankomt, is het dan nog te doen op die campings, of staat alles vol.
Als we om 9.00 uur vertrekken vanuit Venlo kunnen we om 11.30 in Leuven zijn, een of 2 treinen eerder gaat evt ook nog wel![]()
Als je om 11:30 in Leuven bent, dan ben niet om 12:00 op Werchter denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
Als je op de donderdag rond 12.00 aankomt, is het dan nog te doen op die campings, of staat alles vol.
Als we om 9.00 uur vertrekken vanuit Venlo kunnen we om 11.30 in Leuven zijn, een of 2 treinen eerder gaat evt ook nog wel![]()
p.s Ik heb er echt zin in nu! Vooral na het zien van de Pinkpopbeelden (dat moet beter kunnen![]()
)
Als je laat in de middag aankomt, dan is er ook nog wel plek. Geen ruime keuze meer, maar plek is er wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
p.s Ik heb er echt zin in nu! Vooral na het zien van de Pinkpopbeelden (dat moet beter kunnen![]()
)
Er lopen zoveel mooie dames rond daar dat ze er gemiddeld uitzietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef Ruder het volgende:
Ja gedoe met bussen had ik wel verwacht
Op de camping moet het wel lukken, we hebben een hele mooie dame bij ons, dus dan krijgen we vast wat voorrang![]()
Daar zit wat in, maar dat is ook een van de redenen om er naar toe te gaan hequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er lopen zoveel mooie dames rond daar dat ze er gemiddeld uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |