Dan ben je er rap bij.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor iemand die nog geen ticket heeft.
Ik heb een buddy die nog kaarten te koop heeft en daarbij heb ik nog een hotelbed over in Leuven.
En ik heb een parkeerplaats backstage dus we kunnen heen en weer pendelen
Bummer.quote:
Jej! Had de voorraad poncho's die ik over had na Pinkpop alweer klaargelegd, maar het ziet er idd steeds beter uit. Duimen dat het zo blijft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef Guard het volgende:
de weersverwachtingen worden al beter voor volgende week
Echt? Ben gewend dat je gewoon alle campings op kunt. Mijn vriend gaat al jaren naar Werchter, maar die weet dit soort dingen niet, interesseert hem nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:03 schreef Piles het volgende:
Je kan toch helemaal niet naar een andere camping? Je hebt maar een bandje voor 1
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef daankes het volgende:
Gister met pijn en moeite mijn combi ticket verkocht![]()
herkansing voor school op de maandag, en moet die in het weekend lerenquote:
Ehm, ik meen dat er voor de A campings de afgelopen jaren alleen douches bij A3 waren (iemand die 't zeker weet?), en die staan dan gewoon buiten A3 zodat iedereen ze kan gebruikenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:02 schreef mieknok het volgende:
Zijn er eigenlijk op elke camping douches, of moet je dan naar een andere camping?
Ik heb een hotel in Leuven voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoek nog een overnaching in Roosendaal/breda 29 juni-30juni maar volgens mij zijn er niet echt goedkope hotels in de buurt van de stations.
We gaan pas 30 juni 's ochtend heul vroeg door Belgie want dat scheelt geld omdat we dan gratis met het ov reizen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb een hotel in Leuven voor je.
Ik ga met de autoquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
We gaan pas 30 juni 's ochtend heul vroeg door Belgie want dat scheelt geld omdat we dan gratis met het ov reizen.
Heb veel gehoord over files enzo, vorig jaar niks van gemerkt omdat we met het OV gingen. Dat is soms toch nog wel handig.quote:
Ja, maar ik zit in Leuven het hotelletje en kan achter bij de artiesten parkerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb veel gehoord over files enzo, vorig jaar niks van gemerkt omdat we met het OV gingen. Dat is soms toch nog wel handig.![]()
Jij doet een reportage daar?
Jups foto reportage, dus alles fotograferenquote:
Vorig jaar hebben wij ook een aantal uur op de vluchtstrook voor de afslag gestaan, niet echt het hoogtepuntquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Piles het volgende:
Vorig jaar was het onmenselijk met de autoiets van 7 uur gedaan van de snelweg tot de parkeerplaats
Blij dat ik nu alleen de vrijdag ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |