Ik heb een hotel in Leuven voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoek nog een overnaching in Roosendaal/breda 29 juni-30juni maar volgens mij zijn er niet echt goedkope hotels in de buurt van de stations.
We gaan pas 30 juni 's ochtend heul vroeg door Belgie want dat scheelt geld omdat we dan gratis met het ov reizen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb een hotel in Leuven voor je.
Ik ga met de autoquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
We gaan pas 30 juni 's ochtend heul vroeg door Belgie want dat scheelt geld omdat we dan gratis met het ov reizen.
Heb veel gehoord over files enzo, vorig jaar niks van gemerkt omdat we met het OV gingen. Dat is soms toch nog wel handig.quote:
Ja, maar ik zit in Leuven het hotelletje en kan achter bij de artiesten parkerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb veel gehoord over files enzo, vorig jaar niks van gemerkt omdat we met het OV gingen. Dat is soms toch nog wel handig.![]()
Jij doet een reportage daar?
Jups foto reportage, dus alles fotograferenquote:
Vorig jaar hebben wij ook een aantal uur op de vluchtstrook voor de afslag gestaan, niet echt het hoogtepuntquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:07 schreef Piles het volgende:
Vorig jaar was het onmenselijk met de autoiets van 7 uur gedaan van de snelweg tot de parkeerplaats
Blij dat ik nu alleen de vrijdag ga
Dan zie ik je daar wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups foto reportage, dus alles fotograferen![]()
Als ik mijn contract goed heb gelezen dan mag datquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar wel.
Ik sta toch wel een paar keer vooraan en dan sta jij daar weer voor lijkt me. Jij mag zeker nog voor het eerste vak langslopen?
12 uur ongeveer dacht ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef JackHerrer het volgende:
Hoe laat gaat donderdag het festivalterrein open?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het wordt wel verdomd lekker weer zeg22 tot 25 graden en volkomen droog
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het wordt wel verdomd lekker weer zeg22 tot 25 graden en volkomen droog
Bij die winkel bij de A-campings kan je losse verse broodjes voor ¤ 0,60 halenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog tips wat te eten 's ochtends? We waren niet van plan telkens 4eu voor en broodje uit te geven ofzo. Misschien zie ik nog wat over het hoofd wat houdbaar blijft ofzo.
Ik ga zeker kijken, de ultieme voorpret!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Quannum het volgende:
Straks op Canvas: Rock Werchter 2010 Revisited, @ 23.15u (Hoogtepunten van Rock Werchter 2010)
Ik geef het maar even mee.
geen eigen eten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Die checklist word nogal moelijk om af te maken als ik zo de regels zie voor de camping.
Geen muziek, geen eigen eten,... muh...
Je leest nogal selectief...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Die checklist word nogal moelijk om af te maken als ik zo de regels zie voor de camping.
Geen muziek, geen eigen eten,... muh...
danku, nog eens kijken wat ik moet missen dit jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Quannum het volgende:
Straks op Canvas: Rock Werchter 2010 Revisited, @ 23.15u (Hoogtepunten van Rock Werchter 2010)
Ik geef het maar even mee.
Heb er zin inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vanavond naar Arctic Monkeys geweest in Paradiso, maar 1 ding:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |