Campings gaan volgens mij ook pas om 16.00 uur open. Wij komen rond 9 uur pas aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef fixatoman het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen met zo'n camping XL ticket trouwens?
Want wij kunnen die woensdag pas om een uur of 5 ofzo daar aanwezig zijn, dus is er dan nog wel voldoende plaats op camping A? Ik neem aan dat ze niet meer XL tickets verkopen dan er op passen?:p
Ja zoiets is het wel inderdaad. Dus gewoon zorgen dat je 1 keer dag van te voren uitprint ofzo. Dan is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef daankes het volgende:
Vraagje naar aanleiding van e-tickets:
De mogelijkheid bestaat om uw ticket(s) meerdere keren te downloaden en af te drukken. Hou er rekening mee dat enkel de meest recent gedownloade tickets geldig zijn als toegangsbewijs.
Hoe zit dit? Vind het een beetje vaag moet ik zeggen. Betekent dus dat elke keer als je dat bestand vanuit je email opent je een unieke code krijgt, en de vorige uit de database word verwijderd ofzo?
Mij lijkt dat een beetje onnodig. Ik heb mijn treinkaartjes geboekt, met de codes van de e-tickets die ik in maart heb uitgeprint, dus ik neem aan dat die codes wel voldoenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja zoiets is het wel inderdaad. Dus gewoon zorgen dat je 1 keer dag van te voren uitprint ofzo. Dan is het probleem opgelost.
Nee dus...quote:Campingticket xl
Nieuw dit jaar: het campingticket xl. Met dit ticket kan men reeds vanaf woensdag 29 juni om 16u terecht op campings A2, A3 en A4 in zone Haacht. Het ticket blijft geldig tem maandagmiddag 4 juli, 12 uur. Let wel, gezien slechts 3 campings openen op woensdag is de oplage campingtickets xl beperkt. Het campingticket xl is enkel als e-ticket verkrijgbaar en kost 25 euro (excl. servicekosten) in voorverkoop.
Denk niet dat het zo erg zal zijn. Maar dit is mijn eerste jaar, en ik neem aan dat A1 ook gelijk de grootste camping is? Of maakt dat niet zoveel uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm zou dat betekenen dat A2 en A3 al volstaan als we aankomen? Ik hoop het niet.
Het kaartje staat hierbovenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo erg zal zijn. Maar dit is mijn eerste jaar, en ik neem aan dat A1 ook gelijk de grootste camping is? Of maakt dat niet zoveel uit.
Bedenk wel dat er een gigantische file kan staan en dat je waarschijnlijk op een ver gelegen parkeerplaats staat. Wellicht is de file dit jaar wat korter door die XL tickets, maar een file staat er altijd wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
Als je op de donderdag rond 12.00 aankomt, is het dan nog te doen op die campings, of staat alles vol.
Als we om 9.00 uur vertrekken vanuit Venlo kunnen we om 11.30 in Leuven zijn, een of 2 treinen eerder gaat evt ook nog wel![]()
Als je om 11:30 in Leuven bent, dan ben niet om 12:00 op Werchter denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
Als je op de donderdag rond 12.00 aankomt, is het dan nog te doen op die campings, of staat alles vol.
Als we om 9.00 uur vertrekken vanuit Venlo kunnen we om 11.30 in Leuven zijn, een of 2 treinen eerder gaat evt ook nog wel![]()
p.s Ik heb er echt zin in nu! Vooral na het zien van de Pinkpopbeelden (dat moet beter kunnen![]()
)
Als je laat in de middag aankomt, dan is er ook nog wel plek. Geen ruime keuze meer, maar plek is er wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef Ruder het volgende:
p.s Ik heb er echt zin in nu! Vooral na het zien van de Pinkpopbeelden (dat moet beter kunnen![]()
)
Er lopen zoveel mooie dames rond daar dat ze er gemiddeld uitzietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef Ruder het volgende:
Ja gedoe met bussen had ik wel verwacht
Op de camping moet het wel lukken, we hebben een hele mooie dame bij ons, dus dan krijgen we vast wat voorrang![]()
Daar zit wat in, maar dat is ook een van de redenen om er naar toe te gaan hequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er lopen zoveel mooie dames rond daar dat ze er gemiddeld uitziet
Winkel is juist handigquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef Guard het volgende:
Welke A camping dan ook is dichtbij de winkel, als ie op dezelfde plek als vorig jaar zit...
Maar de winkel heb je eigenlijk niet echt nodig...
En die tent, hoe moeilijk kan het nu zijn.
Och eten doe je op de weide, of bij de kraampjes langs de weg...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Winkel is juist handigIk ga echt niet voor 5 dagen voedsel meeslepen in de trein
Geen zorgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:45 schreef Dicear het volgende:
Een maat van me is bezorgd dat het een lastig verhaal wordt om zespersoonstent op te zetten als we rond twaalven('s middags) op donderdag aankomen. Hij is bang dat er dan teveel zooi etc op wordt gegooid door andere mensen of dat er geen goede plekken meer zijn. Is deze angst terecht? Ik denk van niet, maar dit is pas mijn eerste keer(en die van hem ook trouwens) dus ik zou graag de mening willen weten van trouwe werchter/andere festivalbezoekers. En oja, hij denkt dat het te moeilijk wordt om zo'n grote tent op zetten(we zijn met een groep van zes met 17-jarigen en 18-jarigen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |