Ik zie je wel in het voorste vak?:pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef theclansman het volgende:
Ik denk idddat het scream for me belgium gaat worden scream for me werchter zal die wel niet uit ze strot krijgen . Was in 2006 ook in den bosch toen riep op een duur zelfs scream for me longbeach omdat,ie er niet meer uitkwam
Van waaruit rijden jullie/hoeveel plaatsen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er kunnen nog altijd mensen mee rijden, en heb eventueel nog een hotel bed over
Het leven is mooi
Amsterdam, kan eventueel twee mensen erbij herbergen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Van waaruit rijden jullie/hoeveel plaatsen?
t is toch nog nie uitverkocht?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:26 schreef daankes het volgende:
Kaartje verkocht voor 150 euro omdat ik de maandag erna zeker wist dat ik herkansing had.
Hoor ik 2 dagen later dat ik dat vak gewoon gehaald heb
Doei werchter, stomme lul dat ik ben.
Kunnen altijd , maar hangt er beetje vanaf hoe je daar leeftquote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef fixatoman het volgende:
Denken jullie dat ik met 50 euro per dag daar kan rondkomen?
Hoop het, was echt relaxtquote:Op maandag 27 juni 2011 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Is er eigenlijk weer gratis water dit jaar?
ik verkoop er 2 voor 150 per stukquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan zou ik even 70 euro verlies maken voor niks, dat vind ik dan weer net iets te ver gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |