Ik denk het wel, zal wel 1 uur en 40 minuten zijn, nooit dat ze en headliner maar 40 minuten laten spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Operc het volgende:
Ik zat even wat uurschema's te bekijken. Ik mag toch wel hopen dat Linkin Park langer speelt dan 40 minuten, hopelijk een typfoutje?
Leek mij ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zal wel 1 uur en 40 minuten zijn, nooit dat ze en headliner maar 40 minuten laten spelen.
Bright Eyes tegenover Elbowquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef MaJo het volgende:
Damn Eels tegenover QOTSAVoor de rest geen vervelende overlappingen
Ik ken Bright Eyes niet zo goed en dat zal ik zo maar laten, anders heb ik ook een dilemmaquote:
Verschrikkelijk, ik baal echt.quote:
Die blijf ik ook naar vinden. Ik hoop dan maar dat BE op lowlands staatquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Beady Eye tegenover Linkin Park(maar dat wisten we al...)
Was al half half bevestigd door Giel laatst, en http://www.lowlove.nl/nieuws/beady-eye-een-zekerheidjequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Die blijf ik ook naar vinden. Ik hoop dan maar dat BE op lowlands staat
A4, aangezien we al op woensdag daar gaan staan. Was vorig jaar ook goed bevallen. Pluspunt is toch echt wel die supermarktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja, wat een line-up ook eigenlijk.
Mensen, welke campings gaan jullie? Vorig jaar B0, dit jaar weet ik nog niet. we komen met de trein vanuit Groningen. Denk dat we een dag eerder al naar Mechelen gaan om op tijd aanwezig te zijn.
Supermarktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A4, aangezien we al op woensdag daar gaan staan. Was vorig jaar ook goed bevallen. Pluspunt is toch echt wel die supermarkt
2 minuten, afhankelijk aan welke kant je staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk lopen vanaf de Main naar de Marquee?
Ik zou gaan met een Vlaamse.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wij ook. Ach we sluiten wel bij een paar mooie vlaamse aan
Nopequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Gezicht het volgende:
Moeten er nog namen bekend worden gemaakt?
OP is schijnbaar nog niet bijgewerkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Gezicht het volgende:
Dus er staan vrijdag gewoon maar 2 namen op de Marquee? Of klopt de OP hier niet?
Nooit geweten dat daar ook een winkel wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie op de site van camping B0 staan dat er 250m van de camping een supermarkt is! DAMN!Wij naar het dorpje werchter lopen voor een mini-supermarktje waar alles op was. Nooit een supermarkt gezien.
Wel kraampjes met losse broodjes enzo direct te koop maar wij wilden gewoon wat voor 's ochtends bij de tent.
Beter was je naar Haacht gelopen, de andere kant opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie op de site van camping B0 staan dat er 250m van de camping een supermarkt is! DAMN!Wij naar het dorpje werchter lopen voor een mini-supermarktje waar alles op was. Nooit een supermarkt gezien.
Wel kraampjes met losse broodjes enzo direct te koop maar wij wilden gewoon wat voor 's ochtends bij de tent.
BEP als afsluiter is dan ook een echte dooddoenerquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef Piles het volgende:
Er zit nog niet echt leven in hier geloof ik, apart
Was vorig jaar idd wel andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef Piles het volgende:
Er zit nog niet echt leven in hier geloof ik, apart
Voor 's avonds was het heerlijk idd! Maar midden op de dag hield ik het echt niet volquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef bloodymary het volgende:
Toch komen er wel een paar hele gave bands, denk ik dat ik dit jaar ook meer dan andere jaren in de tent ben te vinden. Heb er wel heel veel zin in. Als het weer maar net zo is als vorig jaar!
Nu begint natuurlijk iedereen iets minder mag ook wel, maar ik vond het fijn, lekker zwoel 's avonds.
's Avonds lekker zwoel maar overdag niet te hardenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef bloodymary het volgende:
Vorig jaar was het programma ook zo top, en nu echt een stuk minder. Dat zie je wel aan het feit dat het nog steeds niet is uitverkocht.
Toch komen er wel een paar hele gave bands, denk ik dat ik dit jaar ook meer dan andere jaren in de tent ben te vinden. Heb er wel heel veel zin in. Als het weer maar net zo is als vorig jaar!
Nu begint natuurlijk iedereen iets minder mag ook wel, maar ik vond het fijn, lekker zwoel 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |