Nou ik zou oppassen, vond Flip er leuker uitzien voordat Servio het geknipt had eerlijk gezegd, nu echt een cone-headquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als ik Gerard was, zou ik het niet aandurven met Servio. Hij zal maar "per ongeluk" zijn haar verknippen
Misschien zijn deze streams helemaal niet live..quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef Day het volgende:
[..]
nee, niet korter, maar even bijknippen. Karim heeft nog 2 maanden te gaan.![]()
Yep, had qua gedrag zijn tweelingbroer kunnen zijn.
Yes! Wat deed jouw Servio voor engs in de trein?quote:
En aangezien het nu een loser is past het bij hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou ik zou oppassen, vond Flip er leuker uitzien voordat Servio het geknipt had eerlijk gezegd, nu echt een cone-head
Ik word er helemaal vrolijk van, die heerlijke venijnige posts!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En aangezien het nu een loser is past het bij hem
Kost me ook geen moeite, raar hequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik word er helemaal vrolijk van, die heerlijke venijnige posts!
Hij heeft het gisteren gewassen en Servio gaat het zo knippenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer zonder vet in zijn haar vandaag?
Hij wordt straks geknipt door Servioquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer zonder vet in zijn haar vandaag?
Daar ben ik het mee eens, maar het ging meer om Servio's knip-kunstquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En aangezien het nu een loser is past het bij hem
Nee ik ook niet, maar niets menselijks zal hem vreemd zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou bij Gerard heb ik nog niets sneaky's gezien, ik hoop ook niet dat dat gaat komen
Ik begrijp je volkomen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kost me ook geen moeite, raar he
Eerst handboeien om dan knippen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar het ging meer om Servio's knip-kunst
Maar we zullen zien, hopelijk maakt ie geen Mo-hawk ofzo bij Geer.![]()
Of stiekum wel een mohawk bij Gerard?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Eerst handboeien om dan knippen.
Over dan ranzig aftrekfiguur wil ik het ook niet hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef Misiuuu het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over 'de badjas'
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over dan ranzig aftrekfiguur wil ik het ook niet hebben.
Misschien is het wel een kwakjesbadjas ondertussen geworden
Kijk, dat zou nu echt humor zijn, het zou Servio heel wat stemmen opleveren!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Of stiekum wel een mohawk bij Gerard?![]()
[ afbeelding ]
Oh ja inderdaad, zo goed knipt ie den kik ook niet, bij Flip happen eruit maar ja dat geeft niet want het is toch een eikelquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar het ging meer om Servio's knip-kunst
Maar we zullen zien, hopelijk maakt ie geen Mo-hawk ofzo bij Geer.
Ja dat zeg ik!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een rare TT.. Flipse mot eruit!!!
Nu vind ik hem niet bijzonder aantrekkelijk.quote:
Maakt niet uit, ze heeft nog kleding voor 2 live-shows dus pcies genoeg!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna heeft een truitje aan die ze al eerder aan had.. hoe kan dat nou![]()
Ah vandaag en volgende week bij de exitquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze heeft nog kleding voor 2 live-shows dus pcies genoeg!![]()
![]()
![]()
![]()
Mogge heksiequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
slinger de stream aan en JA HOOR, Maik weer in die gore badjas
goedemorgen all
Ik zeg direct uittrekken die hap!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna heeft een truitje aan die ze al eerder aan had.. hoe kan dat nou![]()
No shit sherlock.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef sjaakspark het volgende:
Op de sst site zijn ze wel heel beperkt met info zeg. Alles word zeker tot uitzendingen bewaard. Nergens iets over dat Philip heeft gedrukt voor Sharon. (of heb ik dat gemist) Ook het verhaal van Monique en Philip is niet compleet. Net zo als meerdere dingen die wel in het huis gebeuren maar wij wel zien op de cam's Dat heet dus stemmers beïnvloeden met de onwaarheid.
Dat viel mij laatst ook al op..quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef sjaakspark het volgende:
Op de sst site zijn ze wel heel beperkt met info zeg. Alles word zeker tot uitzendingen bewaard. Nergens iets over dat Philip heeft gedrukt voor Sharon. (of
heb ik dat gemist) Ook het verhaal van Monique en Philip is niet compleet. Net zo als meerdere dingen die wel in het huis gebeuren maar wij wel zien op de cam's Dat heet dus stemmers
beïnvloeden met de onwaarheid.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
En laat nu Joanna haar zo geliefde In Your Face-strategie eens toepassen.
Kom op Jo, vertel even wie jij hebt genomineerd. Ik heb zin in een bommetje!!!
En ook al zag ik er misschien 1 ding tussen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:41 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik zal nooit iets in die webwinkel van Joanne bestellen, het is toch allemaal middelbare vrouwenkleding?? Zit niks aparts bij of flitsends
Neeeee, ze is zo eerlijk, ze spreekt altijd de waarheid en heeft geen vooroordelen. Herhaal: GEEN vooroordelenquote:
MOrgen heksie, bedankt voor de verslagen!! Heel prettig om te lezen na een dag hard werken. Toppie van je. Je verwoord het ook zo mooiquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Stability het volgende:
het zou leuk zijn als jo een missie krijgt , waarbij ze moet zeggen op wie ze gestemd heeft.
Philip wordt ontzettend gespaard... geen idee waarom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef sjaakspark het volgende:
Op de sst site zijn ze wel heel beperkt met info zeg. Alles word zeker tot uitzendingen bewaard. Nergens iets over dat Philip heeft gedrukt voor Sharon. (of heb ik dat gemist) Ook het verhaal van Monique en Philip is niet compleet. Net zo als meerdere dingen die wel in het huis gebeuren maar wij wel zien op de cam's Dat heet dus stemmers beïnvloeden met de onwaarheid.
Huilen valt daar ook onderquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat niemand er boos om mag worden andersvolgen er zware sancties!
moet ze ff naar de kinderboerderij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna wil een pony..
zegt ze tegen Sharon: Je gaat me nu toch niet meteen na-apen he!![]()
Flip zit erin voor het mooi zijn. Het mooi zijn is bij mij weg, als iemand verrot van binnen is dan zie ik het buitenkant ook met andere ogen aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Philip wordt ontzettend gespaard... geen idee waarom.
Misschien maakt hij Hummie blij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Philip wordt ontzettend gespaard... geen idee waarom.
hallooo, ik ben net wakker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien maakt hij Hummie blij.
Ze zullen wel zo slim zijn om de zaak zo te manipuleren dat Servio in het spel blijft. Die hebben ze namelijk nodig om de boel op scherp te houden. Dus het enige dat ze hoeven doen is in de uitzending van half acht uitgebreid aandacht te geven aan het stasiverhoor van Jo en Flipse tegen Monique. Dan kotst kijkend Nederland Flipse uit en kan hij gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zullen wel zo slim zijn om de zaak zo te manipuleren dat Servio in het spel blijft. Die hebben ze namelijk nodig om de boel op scherp te houden. Dus het enige dat ze hoeven doen is in de uitzending van half acht uitgebreid aandacht te geven aan het stasiverhoor van Jo en Flipse tegen Monique. Dan kotst kijkend Nederland Flipse uit en kan hij gaan.Zo boeiend is hij de laatste dagen niet meer, je ziet hem maar amper. Als je Ser ziet dan is het of liggend in bed of met een boek voor zijn neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
Een vals loeder is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze moeten juist wel boos worden. Amok in de tent, DAT willen we!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat niemand er boos om mag worden anders volgen er zware sancties!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een vals loeder is hetEn ze zeggen altijd dat mannen op foute vrouwen vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmpf!![]()
Ik heb hem nooit mooi gevonden..quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind philip helemaal niet mooi eigenlijk, hij lijkt wel verbouwd, vooral bij zijn neus. Daarnaast heeft ie nogal een gekke gelaatsklaur, geel/oranje.
Ja graag, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een rare TT.. Flipse mot eruit!!!
Wat is er mooi aan Philip?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flip zit erin voor het mooi zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit mooi gevonden..
Ik vond hem van begin al lijken op pipo de clown.. Als hij lacht! Alleen de smik ontbrak! Daarom moest ik met carnaval zo lachen toen hij echt gesminkt was! Leek precies!!!
Je kunt ook zeggen, ik zie alleen wat ik wil zien en weiger mijn mening te veranderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef TimeJumper het volgende:
Flapoortje klets iedereen weer de oren van het hoofd, not![]()
Dan moet je teveel persoonlijkheid laten zien natuurlijk om zelf eens een gesprek te beginnen, en die is ze nog aan het ontwikkelen, of was dat nou haar bi-zijn .
Afijn ze ontwikkeld zich rot, maar we zien er nog niet veel van![]()
Da's echt appels met peren vergelijken, zelfs al is het een soortgelijk programma maar WIDM is al jaren ontzettend populair.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
Laatste aflevering vanavond van Wie is de Mol, dat zal ongetwijfeld beter scoren.
Vanaf de zijkant heeft hij een beetje weg van een van die Beavis of Buttheadquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind philip helemaal niet mooi eigenlijk, hij lijkt wel verbouwd, vooral bij zijn neus. Daarnaast heeft ie nogal een gekke gelaatsklaur, geel/oranje.
Beavis of Buttheadquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant heeft hij een beetje weg van een van die Beavis of Butthead
Klopt, maar hij heeft nog wel potentie. Als Flipse weg is trekt Joanne nog meer naar hem toe en dan is het twee tegen de rest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo boeiend is hij de laatste dagen niet meer, je ziet hem maar amper. Als je Ser ziet dan is het of liggend in bed of met een boek voor zijn neus.
Eens, Lauraquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen, ik zie alleen wat ik wil zien en weiger mijn mening te veranderen
Gerard is een mooie man, Fenneke heeft gelijk, weg met die pot gelquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef Tamaartje het volgende:
Guido vind het haar van Gerard all natural staan
Ook Philip vind het oke staan.
Fenneke wil ook niet dat hij dat gel erin doet
Hoop dat ze het wat luchtiger knippen en dat hij er geen (of een beetje) gel in doet.. maar niet zoals het wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard is een mooie man, Fenneke heeft gelijk, weg met die pot gel
Welke van de twee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het nadeel van Guido is dat ik altijd mijn laptop op z'n kant moet zetten om hem goed te zien. Die heeft volgens mij voordat hij zich voor dit programma opgaf uitgebreid alle beelden van Nena in DGK bestudeerd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind Guido nu zoveel leuker. Hij heeft nog wel nare trekjes, maar wie heeft dat nietHij moet lekker bij Karim en Gerard blijven, dan zien we de guido die we graag willen zien.
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
hahaha het is echt zoquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze zeggen altijd dat mannen op foute vrouwen vallen?![]()
Hmpf!
Dat ligt helemaal aan de redactie. Als de uitzending van half acht vanavond helemaal vol zit met beelden van hoe ze Monique door de mangel hebben gehaald, denk ik dat er een aardige kans bestaat dat Flippie vanavond nog terug mag naar de Betuwequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja graag, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.![]()
Dat ik Servio in dat huis wil houden, het gaat echt niet goed met me.![]()
Ik heb ook redelijk fel blauwe kijkers maar zo eng ben ik toch nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Door die jukbeenderen.
Vind hem nu minder eng dan in de eerste week, toen was het echt too much, én die enorme jukbeenderen en die felblauwe kijkers. Hij heeft wel een mooi figuur.
One can hope...quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de redactie. Als de uitzending van half acht vanavond helemaal vol zit met beelden van hoe ze Monique door de mangel hebben gehaald, denk ik dat er een aardige kans bestaat dat Flippie vanavond nog terug mag naar de Betuwe
Nee, maar wel heel gewoontjes. Op zijn uiterlijk geen toegevoegde waarde voor een tv-programma.quote:
de ogen misschien. Maar ogen moeten spreken, doen die van Flip niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel gewoontjes. Op zijn uiterlijk geen toegevoegde waarde voor een tv-programma.
Neuhhhh ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen, ik zie alleen wat ik wil zien en weiger mijn mening te veranderen
Jaaaaaa daarom zou die ook goed bij Laura passen, die heeft ook van die enormeeee jukbeenderen dat het niet meer mooi is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Door die jukbeenderen.
Vind hem nu minder eng dan in de eerste week, toen was het echt too much, én die enorme jukbeenderen en die felblauwe kijkers. Hij heeft wel een mooi figuur.
mooi, dan kan ze vanavond lekker in het labyrinth gaan zitten bij stemmetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef danilel het volgende:
Jo weet niet wat ze aan moet trekken vanavond.....
Lauraquote:
Een zak over der hoofd aubquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef danilel het volgende:
Jo weet niet wat ze aan moet trekken vanavond.....
Flip heeft gewoon Albino ogen, die spreken niet, die staren altijd als hij gewoon probeert te kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
de ogen misschien. Maar ogen moeten spreken, doen die van Flip niet.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
goedenmiddag allen!
zo weer eventjes ingelogt hoor ik mootje haar verhaal doen tegen la la laura
let's the fight begins!
Middag Bolquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
goedenmiddag allen!
let's the fight begins!
Ow effe overschakelen, spannend!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
goedenmiddag allen!
let's the fight begins!
dat is toch helemaal top ! laat flipje ook een keer diep zakken en iedereen op hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef Urb het volgende:
Mo overtuigd nu Laura ook ff van Flip's dreigementen etc.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat TimeJumper het zo graag wil![]()
van A naar Spin en nu gradje......quote:
Wat een rat zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Philip had gisteren gezegd 'Wie er nu op Sharon gaat drukken die ga ik nomineren!' (van de vrouwen)
![]()
ja, maar dan moet het publiek dat nog wel goed voorgeschoteld krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Philip exit vanavond, lijkt me duidelijk. Door dit soort uitspraken maakt hij zich niet populair...
FF mijn HiDiHo streams aanzetten dat moet ik horenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef danilel het volgende:
[..]
Ow effe overschakelen, spannend!
(hoi bol!)
en er mocht toch niet gesproken worden over nominaties. Smerige beinvloeding,waar blijven de sancties of krijgt Geer die alleen maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Philip had gisteren gezegd 'Wie er nu op Sharon gaat drukken die ga ik nomineren!' (van de vrouwen)
![]()
Zit vanavond wel in de dagelijkse denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, maar dan moet het publiek dat nog wel goed voorgeschoteld krijgen
Ik schrik van mijn eigen gedachte, maar van mij mag Servio nog blijven, eerst Flip wieberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Philip exit vanavond, lijkt me duidelijk. Door dit soort uitspraken maakt hij zich niet populair...
Ja, nou en? Van die ene stem van philip hoef je niet naar huis hoor. Zou hem in zijn gezicht uitlachen en lekker drukken als ik zeker van het geheim was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
ja wat boeien mij die koffers nouquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef suzi1 het volgende:
shit waarom gaat die stream nu af bij de woorden van lau dat ze zo benieuwd is op wie jo heeft gestemd
Ja potver, twas net spannendquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Urb het volgende:
NEE camera terug naar slaapkamer FFS!
Het ging net over op wie Joan dan gestemd heeft.![]()
![]()
maar de polls zeggen tot nu toe nog duidelijk wat andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik schrik van mijn eigen gedachte, maar van mij mag Servio nog blijven, eerst Flip wieberen
Met Joanna veilig kus en knufflen omdat die net als hij thuis een relatie heeft. Komt van de week wel weer een kentering is als Lau en Mo op hem gaan inpraten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
Guidooooooooooo, weg daar, je was net op de goede weg!!!!
[ afbeelding ]
Maar die stemmers kijken niet de hele dag of komen op FOKquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar de polls zeggen tot nu toe nog duidelijk wat anders
Jammer genoeg wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ik had al veel eerder gestemd.. daarna is Philip zo veranderd.. dat ik nu liever zou willen dat Philip gaat. Laat Servio er nog maar ff in danquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmmmmm... het is toch wat FONS!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Urb het volgende:
NEE camera terug naar slaapkamer FFS!
Het ging net over op wie Joan dan gestemd heeft.![]()
![]()
Je kan je sponsors blijkbaar niet in hun hemmetje doen staan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
jo krijgt echt alle bescherming van stemmetje lijkt het wel...
Daarom juiist dus ligt het vanavond ook aan wat ze uit gaan zenden. je kunt het net zo brengen als je wiltquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maar die stemmers kijken niet de hele dag of komen op FOK
Hij moet Jo nog even doorkrijgen. Als Gui met Jo, Ser en Flip is dan moet ik hem niet, zit hij bij Lex, Geer en Karim, dan vind ik hem goed te verdragen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Met Joanna veilig kus en knufflen omdat die net als hij thuis een vriendin heeft. Komt van de week wel weer een kentering is als Lau en Mo op hem gaan inpraten.
Stem effe op Guido dan want anders is hij de geen die straks moet gaan omdat er een tweestrijd tussen Servio en Philip ontstaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had al veel eerder gestemd.. daarna is Philip zo veranderd.. dat ik nu liever zou willen dat Philip gaat. Laat Servio er nog maar ff in dan
heb je het over jezelf?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef waxmask het volgende:
Nu lijkt die vetklep op die Engelse vetklep....
autch, dat zou pijnlijk zijn jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Stem effe op Guido dan want anders is hij de geen die straks moet gaan omdat er een tweestrijd tussen Servio en Philip ontstaat.
Ik bedoelde op de site.. ik ga niet smsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Stem effe op Guido dan want anders is hij de geen die straks moet gaan omdat er een tweestrijd tussen Servio en Philip ontstaat.
Aan mij verdienen ze geen ruk!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
aan mij ook niet. Het is toch de productie die beslist. Guido zal er dus wel uit gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze geen ruk!!!
aan mij verdienen ze ook nog/ geen kijkcijfer nadaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze geen ruk!!!
Haar moeder is nog erger met de botox, haar gezicht beweegt niet eens mee als ze praat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
die bovenlip van jo staat gewoon stijf van de botox, hij beweegt niet eens meer als ze praat
nou he? die lippen ontploften bijnaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Haar moeder is nog erger met de botox, haar gezicht beweegt niet eens mee als ze praat.
Neej, is net een wax maskerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Haar moeder is nog erger met de botox, haar gezicht beweegt niet eens mee als ze praat.
iligaal streamen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
aan mij verdienen ze ook nog/ geen kijkcijfer nada
Guido gaat eigenlijk met iedereen wel leuk om. Maar bij Gerard is het altijd lekker scherp.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij moet Jo nog even doorkrijgen. Als Gui met Jo, Ser en Flip is dan moet ik hem niet, zit hij bij Lex, Geer en Karim, dan vind ik hem goed te verdragen.
sssssssssssssssssttt niets is wat het lijktquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
die bovenlip van jo staat gewoon stijf van de botox, hij beweegt niet eens meer als ze praat
Kwaliteit is er bijnaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
sssssssssssssssssttt niets is wat het lijkt
Zoek de verschillen, als die er zijn tenminste.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zie die wangen van der moederquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoek de verschillen, als die er zijn tenminste.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Annelies-G het volgende:
Die meiden gebruiken veel te veel make-up. Als ze 40 zijn hebben ze allemaal rimpels. Ik gebruik weinig tot geen make-up, ben 45 en nog nagenoeg rimpelloos
Hij wil gelijk trouwen als hij het huis uit is, meende ik te horen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Servio neemt zn trouwring mee?
Is die getrouwd dan
dat snap ik dus ook nog steeds niet. de ene keer zegtie dat hij getrouwd isquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Is die getrouwd dan
voor zover ik begreep wel, hij heeft het altijd over zijn manquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Is die getrouwd dan
Ligt dat aan make-up? Ik ben 1 jaar jonger maar heb ook geen noemenswaardige rimpels.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Annelies-G het volgende:
Die meiden gebruiken veel te veel make-up. Als ze 40 zijn hebben ze allemaal rimpels. Ik gebruik weinig tot geen make-up, ben 45 en nog nagenoeg rimpelloos
Vooral als er alcohol in de buurt isquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef DownToEarth het volgende:
Aafke is een super sterke persoonlijkheid
Iedereen verbaasd zich over haar ontstoken oog. Let op. Aafke drukt te pas en te onpas haar puisten uit, vervolgens wrijft ze door haar oog, gevolg, bacterie is verspreid. Oog onstoken, raar he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef DownToEarth het volgende:
Aafke is een super sterke persoonlijkheid
WTF back to the 80's? ,bloempot kapsel hahaquote:
oh gadverquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Iedereen verbaasd zich over haar ontstoken oog. Let op. Aafke drukt te pas en te onpas haar puisten uit, vervolgens wrijft ze door haar oog, gevolg, bacterie is verspreid. Oog onstoken, raar he?
Nou dan, dat is toch ook niet veel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ligt dat aan make-up? Ik ben 1 jaar jonger maar heb ook geen noemenswaardige rimpels.
Gebruik in het weekend of zo of wanneer ik zin heb af en toe een lichte foundation, niet zo'n afdekkend plakkaat als Aafke.
Ik dacht dat rimpelloosheid in m'n genen zat, valt weer tegen dan
Ja want van een ontzettende puist aan de binnenkant van je ooglid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Iedereen verbaasd zich over haar ontstoken oog. Let op. Aafke drukt te pas en te onpas haar puisten uit, vervolgens wrijft ze door haar oog, gevolg, bacterie is verspreid. Oog onstoken, raar he?
Jaa!!! Joanna heeft zich echt verlult gisteren..quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Yes, en ze zitten weer op Joan's goeie geheim.
Tsja wat moet ik daarvan vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef r_onald het volgende:
[..]
WTF back to the 80's? ,bloempot kapsel haha
Ik heb Faalfons maar weer even een tweet gestuurd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmmmmm... het is toch wat FONS!!!!!!!!!!!!!
Wij in Groningen noemen dat, een scheet op je oog hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja want van een ontzettende puist aan de binnenkant van je ooglid.
Nou dan mot je echt wel smerig doen om dat te krijgen, nog nooit van gehoord.
Wat heeft ze gezegd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa!!! Joanna heeft zich echt verlult gisteren..
het heeft gewerktquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Faalfons maar weer even een tweet gestuurd.
Me moeder zei dat Aakfe die puist ging uitdrukken met een wattenstaafje..quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja want van een ontzettende puist aan de binnenkant van je ooglid.
Nou dan mot je echt wel smerig doen om dat te krijgen, nog nooit van gehoord.
Als je mijn geheim weet, dan sla je je voor je kop dat je het niet g eraden hebtquote:
Er zullen wel meerdere redenen voor zijn, met weinig geld in z'n kluis is ie zowieso minder intressant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Laura zegt iets essentieels. Als je weggaat dan krijg je je kluis niet mee. Gerard zei van de week: ik raadt expres mis, ik parkeer het geld, tot de laatste klap. Kan iemand me die tactiek uitleggen?
ja OP je oog, maar IN je oog?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wij in Groningen noemen dat, een scheet op je oog hebben
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als je mijn geheim weet, dan sla je je voor je kop dat je het niet g eraden hebt
Als jullie achter mijn geheim komen kunnen jullie je voor je kop slaan! Ik weet het zeker...quote:
Werk nu 14 jaar in de zorg, ben het iig nog nooit tegen gekomen. Thank Godquote:
Laura is al in de paas sfeer zie ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef r_onald het volgende:
[..]
Laura is al in de paas sfeer zie ik
ja sorry dat is TE erg toch???quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
laura zegt. de golf van mexico is toch een natuur ramp...
hahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
laura en karim?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Yes, en ze zitten weer op Joan's goeie geheim.
Nee, jij niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb ook redelijk fel blauwe kijkers maar zo eng ben ik toch niet
Nou ik wens het je niet toe, en hoop dat je het nooit gaat tegenkomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Werk nu 14 jaar in de zorg, ben het iig nog nooit tegen gekomen. Thank God
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
laura en karim?
Want Laura vertelde gisteren dat Guido gaat drukken op Joanna, beetje lullig als ze dat nu doorlult aan karim en mo.
hahaha bah bah. als ze van laura af willen dan zetten ze haar toch gewoon onder de douche met der armen langs der lichaam. douche aanzetten en ze spoelt zo door het putje weg.quote:
Beetje jammer vooral omdat ze gisteren zei tegen Mo dat ze het niet kon zeggen omdat Guido het haar in vertrouwen had verteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Mo en Karim vertrouwt om er niet op te drukken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
niets is wat het lijkt hequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kinderopvang is beneden haar niveau zegt ze, nou meid ik zou nog maar effe doorleren
Daar was ook die natuur-ramp met die olie vorig jaar, wie is hier nu dom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar was ook die natuur-ramp met die olie vorig jaar, wie is hier nu dom?![]()
Haters will be hating.
Ik hoop het haha,al weer een niet speelster pleitequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahaha bah bah. als ze van laura af willen dan zetten ze haar toch gewoon onder de douche met der armen langs der lichaam. douche aanzetten en ze spoelt zo door het putje weg.
Dat is dan de plaats van de natuurramp, niet de natuurramp zelfquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar was ook die natuur-ramp met die olie vorig jaar, wie is hier nu dom?![]()
Haters will be hating.
Wow een kleine verspreking, stop de persen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat is dan de plaats van de natuurramp, niet de natuurramp zelf![]()
Pro-ers will be Low-ers
Joan heeft het verstand van een kind van 2 dus....quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:37 schreef Urb het volgende:
"Homo's stemmen op homo's" Aldus Joan.
[..]
Wow een kleine verspreking, stop de persen!![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:37 schreef Urb het volgende:
"Homo's stemmen op homo's" Aldus Joan.
[..]
Wow een kleine verspreking, stop de persen!![]()
Mo begint over bingo bij Servio maar ze gaan er niet op door...![]()
Knauw, knauw. Sharon ziet er goed uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Zit die loser weer met een stokje in zn mond
ahhhhhquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
Aaaaaaaaaaaah alex tegen sharon: ik vind je mooi
Interessantheid van de persoon ligt niet aan het hebben van een geheim maar aan de manier waarop de persoon in het spel staat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:41 schreef DownToEarth het volgende:
Ik vind dat de mensen zonder geheim de volgende week genomineerd moeten worden. Die zijn toch totaal niet meer interessant.
quote:Wie moet vanavond het huis verlaten?
17 maart om 11.05
Bekijk het live vanaf 19:30 uur bij Net5.
Afgelopen dinsdag is bekend geworden dat de vrouwen Servio, Philip en Guido hebben genomineerd. Vanavond moet één van die drie daadwerkelijk het huis verlaten. Servio had gisteren een flinke achterstand op de andere twee, maar er kan nog steeds gestemd worden. Dus kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef superkokje het volgende:
ik heb het voorspeld
looser ligt ernaast
Dit gesprek was wel lachen.quote:Onthouding
17 maart om 11.24
De één heeft er meer moeite mee dan de ander.
De mannen praten over een bijzonder probleem. In een huis zonder privacy is het moeilijk even een momentje voor jezelf te nemen. Gerard zegt daar helemaal geen moeite mee te hebben. Dat geldt niet voor hen allemaal. Karim heeft wel eens wat gevoeld, maar ik heb er geen slinger aan gegeven.
eenschquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef soyChantal het volgende:
alex ziet er echt vies uit zo met die baard
+10quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef Laysa het volgende:
Iedereen kan zeggen wat hij wil van Alex, maar hij is de enige in het huis die echt oprecht lief is...Niet handig in het spel maar wel heel aandoenlijk
hij wil dat pas NA de liveshow gaan doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
eenschscheren zal geen overbodige luxe zijn
nee echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef soyChantal het volgende:
[..]
hij wil dat pas NA de liveshow gaan doen?
lief? oh ik word al moe als ik hem zie.. als ik hem hoor praten val ik helemaal in slaapquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef Laysa het volgende:
Iedereen kan zeggen wat hij wil van Alex, maar hij is de enige in het huis die echt oprecht lief is...Niet handig in het spel maar wel heel aandoenlijk
hij is wel lief, maar een beetje actiever mag hij best worden iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef soyChantal het volgende:
[..]
lief? oh ik word al moe als ik hem zie.. als ik hem hoor praten val ik helemaal in slaap
Speltechnisch is het ook niet veel, maar heeft wel altijd een lief woord voor iedereenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef soyChantal het volgende:
[..]
lief? oh ik word al moe als ik hem zie.. als ik hem hoor praten val ik helemaal in slaap
Nee het is eenrichtingsverkeer geworden. Ze kunnen wel nog het geheim van een ander raden, maar bij hun valt er niks meer te halen. Dus die moeten weg, verloren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef marky het volgende:
[..]
Interessantheid van de persoon ligt niet aan het hebben van een geheim maar aan de manier waarop de persoon in het spel staat.
ieder zn mening ben het eens met het feit dat je niet persee een geheim hoeft te hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee het is eenrichtingsverkeer geworden. Ze kunnen wel nog het geheim van een ander raden, maar bij hun valt er niks meer te halen. Dus die moeten weg, verloren.
Ja, maar das saai voor het spel. Is hetzelfde als tikkertje spelen. Als je getikt wordt dan ben je af. En in dit geval speel je gewoon door.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ieder zn mening ben het eens met het feit dat je niet persee een geheim hoeft te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |