Je kan je sponsors blijkbaar niet in hun hemmetje doen staan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
jo krijgt echt alle bescherming van stemmetje lijkt het wel...
Daarom juiist dus ligt het vanavond ook aan wat ze uit gaan zenden. je kunt het net zo brengen als je wiltquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maar die stemmers kijken niet de hele dag of komen op FOK
Hij moet Jo nog even doorkrijgen. Als Gui met Jo, Ser en Flip is dan moet ik hem niet, zit hij bij Lex, Geer en Karim, dan vind ik hem goed te verdragen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Met Joanna veilig kus en knufflen omdat die net als hij thuis een vriendin heeft. Komt van de week wel weer een kentering is als Lau en Mo op hem gaan inpraten.
Stem effe op Guido dan want anders is hij de geen die straks moet gaan omdat er een tweestrijd tussen Servio en Philip ontstaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had al veel eerder gestemd.. daarna is Philip zo veranderd.. dat ik nu liever zou willen dat Philip gaat. Laat Servio er nog maar ff in dan
heb je het over jezelf?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef waxmask het volgende:
Nu lijkt die vetklep op die Engelse vetklep....
autch, dat zou pijnlijk zijn jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Stem effe op Guido dan want anders is hij de geen die straks moet gaan omdat er een tweestrijd tussen Servio en Philip ontstaat.
Ik bedoelde op de site.. ik ga niet smsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Stem effe op Guido dan want anders is hij de geen die straks moet gaan omdat er een tweestrijd tussen Servio en Philip ontstaat.
Aan mij verdienen ze geen ruk!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
aan mij ook niet. Het is toch de productie die beslist. Guido zal er dus wel uit gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze geen ruk!!!
aan mij verdienen ze ook nog/ geen kijkcijfer nadaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze geen ruk!!!
Haar moeder is nog erger met de botox, haar gezicht beweegt niet eens mee als ze praat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
die bovenlip van jo staat gewoon stijf van de botox, hij beweegt niet eens meer als ze praat
nou he? die lippen ontploften bijnaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Haar moeder is nog erger met de botox, haar gezicht beweegt niet eens mee als ze praat.
Neej, is net een wax maskerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Haar moeder is nog erger met de botox, haar gezicht beweegt niet eens mee als ze praat.
iligaal streamen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
aan mij verdienen ze ook nog/ geen kijkcijfer nada
Guido gaat eigenlijk met iedereen wel leuk om. Maar bij Gerard is het altijd lekker scherp.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij moet Jo nog even doorkrijgen. Als Gui met Jo, Ser en Flip is dan moet ik hem niet, zit hij bij Lex, Geer en Karim, dan vind ik hem goed te verdragen.
sssssssssssssssssttt niets is wat het lijktquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
die bovenlip van jo staat gewoon stijf van de botox, hij beweegt niet eens meer als ze praat
Kwaliteit is er bijnaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
sssssssssssssssssttt niets is wat het lijkt
Zoek de verschillen, als die er zijn tenminste.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zie die wangen van der moederquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoek de verschillen, als die er zijn tenminste.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Annelies-G het volgende:
Die meiden gebruiken veel te veel make-up. Als ze 40 zijn hebben ze allemaal rimpels. Ik gebruik weinig tot geen make-up, ben 45 en nog nagenoeg rimpelloos
Hij wil gelijk trouwen als hij het huis uit is, meende ik te horen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Servio neemt zn trouwring mee?
Is die getrouwd dan
dat snap ik dus ook nog steeds niet. de ene keer zegtie dat hij getrouwd isquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Is die getrouwd dan
voor zover ik begreep wel, hij heeft het altijd over zijn manquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Is die getrouwd dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |