Nee, maar wel heel gewoontjes. Op zijn uiterlijk geen toegevoegde waarde voor een tv-programma.quote:
de ogen misschien. Maar ogen moeten spreken, doen die van Flip niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel gewoontjes. Op zijn uiterlijk geen toegevoegde waarde voor een tv-programma.
Neuhhhh ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen, ik zie alleen wat ik wil zien en weiger mijn mening te veranderen
Jaaaaaa daarom zou die ook goed bij Laura passen, die heeft ook van die enormeeee jukbeenderen dat het niet meer mooi is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Door die jukbeenderen.
Vind hem nu minder eng dan in de eerste week, toen was het echt too much, én die enorme jukbeenderen en die felblauwe kijkers. Hij heeft wel een mooi figuur.
mooi, dan kan ze vanavond lekker in het labyrinth gaan zitten bij stemmetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef danilel het volgende:
Jo weet niet wat ze aan moet trekken vanavond.....
Lauraquote:
Een zak over der hoofd aubquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef danilel het volgende:
Jo weet niet wat ze aan moet trekken vanavond.....
Flip heeft gewoon Albino ogen, die spreken niet, die staren altijd als hij gewoon probeert te kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
de ogen misschien. Maar ogen moeten spreken, doen die van Flip niet.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
goedenmiddag allen!
zo weer eventjes ingelogt hoor ik mootje haar verhaal doen tegen la la laura
let's the fight begins!
Middag Bolquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
goedenmiddag allen!
let's the fight begins!
Ow effe overschakelen, spannend!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
goedenmiddag allen!
let's the fight begins!
dat is toch helemaal top ! laat flipje ook een keer diep zakken en iedereen op hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef Urb het volgende:
Mo overtuigd nu Laura ook ff van Flip's dreigementen etc.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat TimeJumper het zo graag wil![]()
van A naar Spin en nu gradje......quote:
Wat een rat zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Philip had gisteren gezegd 'Wie er nu op Sharon gaat drukken die ga ik nomineren!' (van de vrouwen)
![]()
ja, maar dan moet het publiek dat nog wel goed voorgeschoteld krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Philip exit vanavond, lijkt me duidelijk. Door dit soort uitspraken maakt hij zich niet populair...
FF mijn HiDiHo streams aanzetten dat moet ik horenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef danilel het volgende:
[..]
Ow effe overschakelen, spannend!
(hoi bol!)
en er mocht toch niet gesproken worden over nominaties. Smerige beinvloeding,waar blijven de sancties of krijgt Geer die alleen maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Philip had gisteren gezegd 'Wie er nu op Sharon gaat drukken die ga ik nomineren!' (van de vrouwen)
![]()
Zit vanavond wel in de dagelijkse denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, maar dan moet het publiek dat nog wel goed voorgeschoteld krijgen
Ik schrik van mijn eigen gedachte, maar van mij mag Servio nog blijven, eerst Flip wieberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Philip exit vanavond, lijkt me duidelijk. Door dit soort uitspraken maakt hij zich niet populair...
Ja, nou en? Van die ene stem van philip hoef je niet naar huis hoor. Zou hem in zijn gezicht uitlachen en lekker drukken als ik zeker van het geheim was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
ja wat boeien mij die koffers nouquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef suzi1 het volgende:
shit waarom gaat die stream nu af bij de woorden van lau dat ze zo benieuwd is op wie jo heeft gestemd
Ja potver, twas net spannendquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Urb het volgende:
NEE camera terug naar slaapkamer FFS!
Het ging net over op wie Joan dan gestemd heeft.![]()
![]()
maar de polls zeggen tot nu toe nog duidelijk wat andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik schrik van mijn eigen gedachte, maar van mij mag Servio nog blijven, eerst Flip wieberen
Met Joanna veilig kus en knufflen omdat die net als hij thuis een relatie heeft. Komt van de week wel weer een kentering is als Lau en Mo op hem gaan inpraten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
Guidooooooooooo, weg daar, je was net op de goede weg!!!!
[ afbeelding ]
Maar die stemmers kijken niet de hele dag of komen op FOKquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar de polls zeggen tot nu toe nog duidelijk wat anders
Jammer genoeg wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ik had al veel eerder gestemd.. daarna is Philip zo veranderd.. dat ik nu liever zou willen dat Philip gaat. Laat Servio er nog maar ff in danquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmmmmm... het is toch wat FONS!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef Urb het volgende:
NEE camera terug naar slaapkamer FFS!
Het ging net over op wie Joan dan gestemd heeft.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |