quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Stability het volgende:
het zou leuk zijn als jo een missie krijgt , waarbij ze moet zeggen op wie ze gestemd heeft.
Philip wordt ontzettend gespaard... geen idee waarom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef sjaakspark het volgende:
Op de sst site zijn ze wel heel beperkt met info zeg. Alles word zeker tot uitzendingen bewaard. Nergens iets over dat Philip heeft gedrukt voor Sharon. (of heb ik dat gemist) Ook het verhaal van Monique en Philip is niet compleet. Net zo als meerdere dingen die wel in het huis gebeuren maar wij wel zien op de cam's Dat heet dus stemmers beïnvloeden met de onwaarheid.
Huilen valt daar ook onderquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat niemand er boos om mag worden andersvolgen er zware sancties!
moet ze ff naar de kinderboerderij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna wil een pony..
zegt ze tegen Sharon: Je gaat me nu toch niet meteen na-apen he!![]()
Flip zit erin voor het mooi zijn. Het mooi zijn is bij mij weg, als iemand verrot van binnen is dan zie ik het buitenkant ook met andere ogen aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Philip wordt ontzettend gespaard... geen idee waarom.
Misschien maakt hij Hummie blij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Philip wordt ontzettend gespaard... geen idee waarom.
hallooo, ik ben net wakker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien maakt hij Hummie blij.
Ze zullen wel zo slim zijn om de zaak zo te manipuleren dat Servio in het spel blijft. Die hebben ze namelijk nodig om de boel op scherp te houden. Dus het enige dat ze hoeven doen is in de uitzending van half acht uitgebreid aandacht te geven aan het stasiverhoor van Jo en Flipse tegen Monique. Dan kotst kijkend Nederland Flipse uit en kan hij gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zullen wel zo slim zijn om de zaak zo te manipuleren dat Servio in het spel blijft. Die hebben ze namelijk nodig om de boel op scherp te houden. Dus het enige dat ze hoeven doen is in de uitzending van half acht uitgebreid aandacht te geven aan het stasiverhoor van Jo en Flipse tegen Monique. Dan kotst kijkend Nederland Flipse uit en kan hij gaan.Zo boeiend is hij de laatste dagen niet meer, je ziet hem maar amper. Als je Ser ziet dan is het of liggend in bed of met een boek voor zijn neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
Een vals loeder is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze moeten juist wel boos worden. Amok in de tent, DAT willen we!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat niemand er boos om mag worden anders volgen er zware sancties!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een vals loeder is hetEn ze zeggen altijd dat mannen op foute vrouwen vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmpf!![]()
Ik heb hem nooit mooi gevonden..quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind philip helemaal niet mooi eigenlijk, hij lijkt wel verbouwd, vooral bij zijn neus. Daarnaast heeft ie nogal een gekke gelaatsklaur, geel/oranje.
Ja graag, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een rare TT.. Flipse mot eruit!!!
Wat is er mooi aan Philip?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flip zit erin voor het mooi zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit mooi gevonden..
Ik vond hem van begin al lijken op pipo de clown.. Als hij lacht! Alleen de smik ontbrak! Daarom moest ik met carnaval zo lachen toen hij echt gesminkt was! Leek precies!!!
Je kunt ook zeggen, ik zie alleen wat ik wil zien en weiger mijn mening te veranderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef TimeJumper het volgende:
Flapoortje klets iedereen weer de oren van het hoofd, not![]()
Dan moet je teveel persoonlijkheid laten zien natuurlijk om zelf eens een gesprek te beginnen, en die is ze nog aan het ontwikkelen, of was dat nou haar bi-zijn .
Afijn ze ontwikkeld zich rot, maar we zien er nog niet veel van![]()
Da's echt appels met peren vergelijken, zelfs al is het een soortgelijk programma maar WIDM is al jaren ontzettend populair.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
Laatste aflevering vanavond van Wie is de Mol, dat zal ongetwijfeld beter scoren.
Vanaf de zijkant heeft hij een beetje weg van een van die Beavis of Buttheadquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind philip helemaal niet mooi eigenlijk, hij lijkt wel verbouwd, vooral bij zijn neus. Daarnaast heeft ie nogal een gekke gelaatsklaur, geel/oranje.
Beavis of Buttheadquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant heeft hij een beetje weg van een van die Beavis of Butthead
Klopt, maar hij heeft nog wel potentie. Als Flipse weg is trekt Joanne nog meer naar hem toe en dan is het twee tegen de rest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo boeiend is hij de laatste dagen niet meer, je ziet hem maar amper. Als je Ser ziet dan is het of liggend in bed of met een boek voor zijn neus.
Eens, Lauraquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen, ik zie alleen wat ik wil zien en weiger mijn mening te veranderen
Gerard is een mooie man, Fenneke heeft gelijk, weg met die pot gelquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef Tamaartje het volgende:
Guido vind het haar van Gerard all natural staan
Ook Philip vind het oke staan.
Fenneke wil ook niet dat hij dat gel erin doet
Hoop dat ze het wat luchtiger knippen en dat hij er geen (of een beetje) gel in doet.. maar niet zoals het wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard is een mooie man, Fenneke heeft gelijk, weg met die pot gel
Welke van de twee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het nadeel van Guido is dat ik altijd mijn laptop op z'n kant moet zetten om hem goed te zien. Die heeft volgens mij voordat hij zich voor dit programma opgaf uitgebreid alle beelden van Nena in DGK bestudeerd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind Guido nu zoveel leuker. Hij heeft nog wel nare trekjes, maar wie heeft dat nietHij moet lekker bij Karim en Gerard blijven, dan zien we de guido die we graag willen zien.
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
hahaha het is echt zoquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze zeggen altijd dat mannen op foute vrouwen vallen?![]()
Hmpf!
Dat ligt helemaal aan de redactie. Als de uitzending van half acht vanavond helemaal vol zit met beelden van hoe ze Monique door de mangel hebben gehaald, denk ik dat er een aardige kans bestaat dat Flippie vanavond nog terug mag naar de Betuwequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja graag, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.![]()
Dat ik Servio in dat huis wil houden, het gaat echt niet goed met me.![]()
Ik heb ook redelijk fel blauwe kijkers maar zo eng ben ik toch nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Door die jukbeenderen.
Vind hem nu minder eng dan in de eerste week, toen was het echt too much, én die enorme jukbeenderen en die felblauwe kijkers. Hij heeft wel een mooi figuur.
One can hope...quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de redactie. Als de uitzending van half acht vanavond helemaal vol zit met beelden van hoe ze Monique door de mangel hebben gehaald, denk ik dat er een aardige kans bestaat dat Flippie vanavond nog terug mag naar de Betuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |