Nou ik zou oppassen, vond Flip er leuker uitzien voordat Servio het geknipt had eerlijk gezegd, nu echt een cone-headquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als ik Gerard was, zou ik het niet aandurven met Servio. Hij zal maar "per ongeluk" zijn haar verknippen
Misschien zijn deze streams helemaal niet live..quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef Day het volgende:
[..]
nee, niet korter, maar even bijknippen. Karim heeft nog 2 maanden te gaan.![]()
Yep, had qua gedrag zijn tweelingbroer kunnen zijn.
Yes! Wat deed jouw Servio voor engs in de trein?quote:
En aangezien het nu een loser is past het bij hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou ik zou oppassen, vond Flip er leuker uitzien voordat Servio het geknipt had eerlijk gezegd, nu echt een cone-head
Ik word er helemaal vrolijk van, die heerlijke venijnige posts!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En aangezien het nu een loser is past het bij hem
Kost me ook geen moeite, raar hequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik word er helemaal vrolijk van, die heerlijke venijnige posts!
Hij heeft het gisteren gewassen en Servio gaat het zo knippenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer zonder vet in zijn haar vandaag?
Hij wordt straks geknipt door Servioquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer zonder vet in zijn haar vandaag?
Daar ben ik het mee eens, maar het ging meer om Servio's knip-kunstquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En aangezien het nu een loser is past het bij hem
Nee ik ook niet, maar niets menselijks zal hem vreemd zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou bij Gerard heb ik nog niets sneaky's gezien, ik hoop ook niet dat dat gaat komen
Ik begrijp je volkomen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kost me ook geen moeite, raar he
Eerst handboeien om dan knippen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar het ging meer om Servio's knip-kunst
Maar we zullen zien, hopelijk maakt ie geen Mo-hawk ofzo bij Geer.![]()
Of stiekum wel een mohawk bij Gerard?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Eerst handboeien om dan knippen.
Over dan ranzig aftrekfiguur wil ik het ook niet hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef Misiuuu het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over 'de badjas'
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over dan ranzig aftrekfiguur wil ik het ook niet hebben.
Misschien is het wel een kwakjesbadjas ondertussen geworden
Kijk, dat zou nu echt humor zijn, het zou Servio heel wat stemmen opleveren!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Of stiekum wel een mohawk bij Gerard?![]()
[ afbeelding ]
Oh ja inderdaad, zo goed knipt ie den kik ook niet, bij Flip happen eruit maar ja dat geeft niet want het is toch een eikelquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar het ging meer om Servio's knip-kunst
Maar we zullen zien, hopelijk maakt ie geen Mo-hawk ofzo bij Geer.
Ja dat zeg ik!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een rare TT.. Flipse mot eruit!!!
Nu vind ik hem niet bijzonder aantrekkelijk.quote:
Maakt niet uit, ze heeft nog kleding voor 2 live-shows dus pcies genoeg!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna heeft een truitje aan die ze al eerder aan had.. hoe kan dat nou![]()
Ah vandaag en volgende week bij de exitquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze heeft nog kleding voor 2 live-shows dus pcies genoeg!![]()
![]()
![]()
![]()
Mogge heksiequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
slinger de stream aan en JA HOOR, Maik weer in die gore badjas
goedemorgen all
Ik zeg direct uittrekken die hap!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna heeft een truitje aan die ze al eerder aan had.. hoe kan dat nou![]()
No shit sherlock.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef sjaakspark het volgende:
Op de sst site zijn ze wel heel beperkt met info zeg. Alles word zeker tot uitzendingen bewaard. Nergens iets over dat Philip heeft gedrukt voor Sharon. (of heb ik dat gemist) Ook het verhaal van Monique en Philip is niet compleet. Net zo als meerdere dingen die wel in het huis gebeuren maar wij wel zien op de cam's Dat heet dus stemmers beïnvloeden met de onwaarheid.
Dat viel mij laatst ook al op..quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef sjaakspark het volgende:
Op de sst site zijn ze wel heel beperkt met info zeg. Alles word zeker tot uitzendingen bewaard. Nergens iets over dat Philip heeft gedrukt voor Sharon. (of
heb ik dat gemist) Ook het verhaal van Monique en Philip is niet compleet. Net zo als meerdere dingen die wel in het huis gebeuren maar wij wel zien op de cam's Dat heet dus stemmers
beïnvloeden met de onwaarheid.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
En laat nu Joanna haar zo geliefde In Your Face-strategie eens toepassen.
Kom op Jo, vertel even wie jij hebt genomineerd. Ik heb zin in een bommetje!!!
En ook al zag ik er misschien 1 ding tussen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:41 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik zal nooit iets in die webwinkel van Joanne bestellen, het is toch allemaal middelbare vrouwenkleding?? Zit niks aparts bij of flitsends
Neeeee, ze is zo eerlijk, ze spreekt altijd de waarheid en heeft geen vooroordelen. Herhaal: GEEN vooroordelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |