iligaal streamen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
aan mij verdienen ze ook nog/ geen kijkcijfer nada
Guido gaat eigenlijk met iedereen wel leuk om. Maar bij Gerard is het altijd lekker scherp.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij moet Jo nog even doorkrijgen. Als Gui met Jo, Ser en Flip is dan moet ik hem niet, zit hij bij Lex, Geer en Karim, dan vind ik hem goed te verdragen.
sssssssssssssssssttt niets is wat het lijktquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
die bovenlip van jo staat gewoon stijf van de botox, hij beweegt niet eens meer als ze praat
Kwaliteit is er bijnaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
sssssssssssssssssttt niets is wat het lijkt
Zoek de verschillen, als die er zijn tenminste.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Haar moeder is nog erger met de botox, haar gezicht beweegt niet eens mee als ze praat.
Zie die wangen van der moederquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoek de verschillen, als die er zijn tenminste.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Annelies-G het volgende:
Die meiden gebruiken veel te veel make-up. Als ze 40 zijn hebben ze allemaal rimpels. Ik gebruik weinig tot geen make-up, ben 45 en nog nagenoeg rimpelloos
Hij wil gelijk trouwen als hij het huis uit is, meende ik te horen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Servio neemt zn trouwring mee?
Is die getrouwd dan
dat snap ik dus ook nog steeds niet. de ene keer zegtie dat hij getrouwd isquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Is die getrouwd dan
voor zover ik begreep wel, hij heeft het altijd over zijn manquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Is die getrouwd dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |