Er zullen wel meerdere redenen voor zijn, met weinig geld in z'n kluis is ie zowieso minder intressant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Laura zegt iets essentieels. Als je weggaat dan krijg je je kluis niet mee. Gerard zei van de week: ik raadt expres mis, ik parkeer het geld, tot de laatste klap. Kan iemand me die tactiek uitleggen?
ja OP je oog, maar IN je oog?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wij in Groningen noemen dat, een scheet op je oog hebben
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als je mijn geheim weet, dan sla je je voor je kop dat je het niet g eraden hebt
Als jullie achter mijn geheim komen kunnen jullie je voor je kop slaan! Ik weet het zeker...quote:
Werk nu 14 jaar in de zorg, ben het iig nog nooit tegen gekomen. Thank Godquote:
Laura is al in de paas sfeer zie ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef r_onald het volgende:
[..]
Laura is al in de paas sfeer zie ik
ja sorry dat is TE erg toch???quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
laura zegt. de golf van mexico is toch een natuur ramp...
hahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
laura en karim?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Yes, en ze zitten weer op Joan's goeie geheim.
Nee, jij niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb ook redelijk fel blauwe kijkers maar zo eng ben ik toch niet
Nou ik wens het je niet toe, en hoop dat je het nooit gaat tegenkomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Werk nu 14 jaar in de zorg, ben het iig nog nooit tegen gekomen. Thank God
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
laura en karim?
Want Laura vertelde gisteren dat Guido gaat drukken op Joanna, beetje lullig als ze dat nu doorlult aan karim en mo.
hahaha bah bah. als ze van laura af willen dan zetten ze haar toch gewoon onder de douche met der armen langs der lichaam. douche aanzetten en ze spoelt zo door het putje weg.quote:
Beetje jammer vooral omdat ze gisteren zei tegen Mo dat ze het niet kon zeggen omdat Guido het haar in vertrouwen had verteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Mo en Karim vertrouwt om er niet op te drukken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
niets is wat het lijkt hequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kinderopvang is beneden haar niveau zegt ze, nou meid ik zou nog maar effe doorleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |