Ligt dat aan make-up? Ik ben 1 jaar jonger maar heb ook geen noemenswaardige rimpels.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Annelies-G het volgende:
Die meiden gebruiken veel te veel make-up. Als ze 40 zijn hebben ze allemaal rimpels. Ik gebruik weinig tot geen make-up, ben 45 en nog nagenoeg rimpelloos
Vooral als er alcohol in de buurt isquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef DownToEarth het volgende:
Aafke is een super sterke persoonlijkheid
Iedereen verbaasd zich over haar ontstoken oog. Let op. Aafke drukt te pas en te onpas haar puisten uit, vervolgens wrijft ze door haar oog, gevolg, bacterie is verspreid. Oog onstoken, raar he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef DownToEarth het volgende:
Aafke is een super sterke persoonlijkheid
WTF back to the 80's? ,bloempot kapsel hahaquote:
oh gadverquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Iedereen verbaasd zich over haar ontstoken oog. Let op. Aafke drukt te pas en te onpas haar puisten uit, vervolgens wrijft ze door haar oog, gevolg, bacterie is verspreid. Oog onstoken, raar he?
Nou dan, dat is toch ook niet veel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ligt dat aan make-up? Ik ben 1 jaar jonger maar heb ook geen noemenswaardige rimpels.
Gebruik in het weekend of zo of wanneer ik zin heb af en toe een lichte foundation, niet zo'n afdekkend plakkaat als Aafke.
Ik dacht dat rimpelloosheid in m'n genen zat, valt weer tegen dan
Ja want van een ontzettende puist aan de binnenkant van je ooglid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Iedereen verbaasd zich over haar ontstoken oog. Let op. Aafke drukt te pas en te onpas haar puisten uit, vervolgens wrijft ze door haar oog, gevolg, bacterie is verspreid. Oog onstoken, raar he?
Jaa!!! Joanna heeft zich echt verlult gisteren..quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Yes, en ze zitten weer op Joan's goeie geheim.
Tsja wat moet ik daarvan vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:23 schreef r_onald het volgende:
[..]
WTF back to the 80's? ,bloempot kapsel haha
Ik heb Faalfons maar weer even een tweet gestuurd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmmmmm... het is toch wat FONS!!!!!!!!!!!!!
Wij in Groningen noemen dat, een scheet op je oog hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja want van een ontzettende puist aan de binnenkant van je ooglid.
Nou dan mot je echt wel smerig doen om dat te krijgen, nog nooit van gehoord.
Wat heeft ze gezegd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa!!! Joanna heeft zich echt verlult gisteren..
het heeft gewerktquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Faalfons maar weer even een tweet gestuurd.
Me moeder zei dat Aakfe die puist ging uitdrukken met een wattenstaafje..quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja want van een ontzettende puist aan de binnenkant van je ooglid.
Nou dan mot je echt wel smerig doen om dat te krijgen, nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |