quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef superkokje het volgende:
ik heb het voorspeld
looser ligt ernaast
Dit gesprek was wel lachen.quote:Onthouding
17 maart om 11.24
De één heeft er meer moeite mee dan de ander.
De mannen praten over een bijzonder probleem. In een huis zonder privacy is het moeilijk even een momentje voor jezelf te nemen. Gerard zegt daar helemaal geen moeite mee te hebben. Dat geldt niet voor hen allemaal. Karim heeft wel eens wat gevoeld, maar ik heb er geen slinger aan gegeven.
eenschquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef soyChantal het volgende:
alex ziet er echt vies uit zo met die baard
+10quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef Laysa het volgende:
Iedereen kan zeggen wat hij wil van Alex, maar hij is de enige in het huis die echt oprecht lief is...Niet handig in het spel maar wel heel aandoenlijk
hij wil dat pas NA de liveshow gaan doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
eenschscheren zal geen overbodige luxe zijn
nee echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef soyChantal het volgende:
[..]
hij wil dat pas NA de liveshow gaan doen?
lief? oh ik word al moe als ik hem zie.. als ik hem hoor praten val ik helemaal in slaapquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef Laysa het volgende:
Iedereen kan zeggen wat hij wil van Alex, maar hij is de enige in het huis die echt oprecht lief is...Niet handig in het spel maar wel heel aandoenlijk
hij is wel lief, maar een beetje actiever mag hij best worden iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef soyChantal het volgende:
[..]
lief? oh ik word al moe als ik hem zie.. als ik hem hoor praten val ik helemaal in slaap
Speltechnisch is het ook niet veel, maar heeft wel altijd een lief woord voor iedereenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef soyChantal het volgende:
[..]
lief? oh ik word al moe als ik hem zie.. als ik hem hoor praten val ik helemaal in slaap
Nee het is eenrichtingsverkeer geworden. Ze kunnen wel nog het geheim van een ander raden, maar bij hun valt er niks meer te halen. Dus die moeten weg, verloren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef marky het volgende:
[..]
Interessantheid van de persoon ligt niet aan het hebben van een geheim maar aan de manier waarop de persoon in het spel staat.
ieder zn mening ben het eens met het feit dat je niet persee een geheim hoeft te hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee het is eenrichtingsverkeer geworden. Ze kunnen wel nog het geheim van een ander raden, maar bij hun valt er niks meer te halen. Dus die moeten weg, verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |