wil je het bij de streams houden en niet persoonlijk worden? Thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef forumophilia het volgende:
[..]
vraag jij je niet af wat er mis met je is, aangezien zo ongeveer iedereen unaniem Joanna en Philip uitgekotsen?
Het is je (weer) vergevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Excuus voor de TT en het verkeerde cosnummer.
Aafke is ook heel erg van de damage-control. Altijd snel naar iedereen hollen om alles glad te strijken.quote:
584 ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Excuus voor de TT en het verkeerde cosnummer.
Toch nog iemand die van me houdt ...quote:
Hij is haar kontlikster en niet alleen kontligger.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef TimeJumper het volgende:
Whahaha Flip de leugenaar, "de eventuele verliefdheid van mij op Joanne"
Hij zou zo der reet inkruipen als ze hem dat toestond
Ja die hebben we al eerder gezienquote:
Serieus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Day het volgende:
Flip vergelijkt mo en maik's relatie met die van hem en Jo. Dat zegt ook wel wat.
Inkoopprijs vandaagquote:
WHehehehehequote:
Dit bewaren ze voor na de show.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef TimeJumper het volgende:
Whahaha Flip de leugenaar, "de eventuele verliefdheid van mij op Joanne"
Hij zou zo der reet inkruipen als ze hem dat toestond
Ehm.... teveel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoeveel puisten heeft Aafke eigenlijk uitgeknepen tot nu toe, iemand het bijgehouden?
Ze is ook continue aan het zoeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoeveel puisten heeft Aafke eigenlijk uitgeknepen tot nu toe, iemand het bijgehouden?
Goed opletten dan want dan hebben ze dus ook sex gehad die twee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Day het volgende:
Flip vergelijkt mo en maik's relatie met die van hem en Jo. Dat zegt ook wel wat.
Te veel om te tellen! Gisteren een dikke in haar oog die telt voor 100..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Flow3r het volgende:
Haar prinsje moet er morgen heel mooi uitzien!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat staat die heks met afgeschaafde neus en kin nu te strijken.. overhemden die de heren al 4 weken vol kreukels dragen? Nothing better to do, I presume..
Moet ze trouwens voorzichtig mee zijn, zo'n hete strijkbout....quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat staat die heks met afgeschaafde neus en kin nu te strijken.. overhemden die de heren al 4 weken vol kreukels dragen? Nothing better to do, I presume..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef mYsca het volgende:
Wat een vlekken bij Joanna en niet eens alleen op het gezicht
Daar kikt dit rare mens op nou hij is denk ik ook allang hard weggereden in Overschie Rotterdamquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
Jo denkt dat haar vriend jaloers is nu, die is um allang gepeerd die gast
Je moet toch wat heets in handen hebben na al die wekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef beequeen het volgende:
Joanna strijkt een shirt die al gestreken is?
Dat denk ik serieus ook...is het niet vanwege die flip , dan is het wel omdat ze ook op tv een zeikwijf isquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
For sure, maar ze wilde toch al van hem af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef Soury het volgende:
Meh, Joanna lijkt me het type trophywife. En hij lijkt me wel iemand die voor een trophywife gaat. Als het er maar lekker uitziet is het wel best.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Daar kikt dit rare mens op nou hij is denk ik ook allang hard weggereden in Overschie Rotterdam
Dan past hij goed bij haar ook gestoord dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, Joanna lijkt me het type trophywife. En hij lijkt me wel iemand die voor een trophywife gaat. Als het er maar lekker uitziet is het wel best.
Een keer blazen en ze valt om. Ik zou Amnesty inschakelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Dat is godsonmogelijk. Op iemand inhakken totdat die breekt en daarna nog even uitgebreid doorgaan om die persoon helemaal de genadeklap te geven, is niet zo te draaien dat het de eigen schuld van monique lijkt.
Die vriend verdient zijn geld toch met oud ijzer? Ziet er uit alsof ie zelf bij het grof vuil is weggehaald..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, Joanna lijkt me het type trophywife. En hij lijkt me wel iemand die voor een trophywife gaat. Als het er maar lekker uitziet is het wel best.
nee hoor, je krijgt dingen niet mee, maar je mist niks hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch nog iemand die van me houdt ...![]()
Ik probeer van alles terug te lezen.. ik mis te veel!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
New Orleans ligt in Florida volgens Aafke.
ja klopt ,ze zei pas nog dat ze laag over laag deot en de oude er nooit afhaaltquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Misiuuu het volgende:
Bah aafke is bruin oranje van dat make-up.. Dat bruine is zeker al oude make-up
Hoe ziet die vriend eruit dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die vriend verdient zijn geld toch met
oud ijzer? Ziet er uit alsof ie zelf bij het grof vuil is weggehaald..
Evenbeeld van die hond van d'r..quote:
Een dikkere versie van Maik.quote:
Ja, of toch de tsunami omdat het te makkelijk is..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef MargrietV het volgende:
Flip denkt dat het Katrina natuurramp is.
Als oud ijzerquote:
een stuk grover idd, zag laatst ergens een fotootje langskomen, van haar hyves ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ze zei een keer zoals Maik, maar dan forser.
In mijn wereld ligt het toch echt in Louisiana.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
New Orleans ligt in Florida volgens Aafke.
oh, even zoeken, of heeft iemand een link?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
vlgs mij staan er foto's van hem op haar hyves.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja klopt ,ze zei pas nog dat ze laag over
laag deot en de oude er nooit afhaalt
gooi die dan even hier op de site lol.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
vlgs mij staan er foto's van hem op haar hyves.
Hell No!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gooi die dan even hier op de site lol.
met of zonder balkje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Googel zelf even lui krengquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd als je hem vind ff postenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
oh, even zoeken, of heeft iemand een link?
Missen? willen we niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef delfse het volgende:
[..]
Het zal je dochter toch zijn? En dan noemt ze haar moeder nog haar milf? En wat zal haar vriend hier van vinden dat verliefde gedoe met Philip.En haar hele slechte gedrag tov Mo.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft iemand een doekje voor Guido, even het kwijl opvangen.
kijk maar es op der hyves ,enne niet lachen he ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Evenbeeld van die hond van d'r..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd als je hem vind ff posten
Ik ga er zomaar van uit dat dit allemaal ook wel in het Johanna-topic staat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef DownToEarth het volgende:
Dit is der hyves: http://joannaverweijen.hyves.nl/
Dat moesten ze toch afschermen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef DownToEarth het volgende:
Dit is der hyves: http://joannaverweijen.hyves.nl/
Ze sprong bovenop hem, als een hongerige tijger.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef mootie het volgende:
En Aafke weer pissig omdat Gerard zei dat Aafke probeerde hem te zoenen.
In mijn beleving deed ze het dus echt.
HAHAHAHAHA Omg! Ik rol van de bankquote:
Hij lijkt toch voor geen meter op Maik?quote:
hij lijkt op bart boonstra maar dan vetterquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hij lijkt toch voor geen meter op Maik?
Niet zo een smakelijk hapje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA Omg! Ik rol van de bank![]()
Euhm die lijkt niet op Maik vind ik.. Maar het is wel een beer!
Hij had erin gemoeten, met ik slik anabolenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef Day het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef delfse het volgende:
Ieder reality progamma moet een Amanda Balk type hebben van dgk maar Jo is nog dommer en achterbakser.En nog meer plastic.
NEE totaaal niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef Day het volgende:
[..]
Pfffff, wat een pens heeft hert daar.quote:
ik vind deze er toch wel een stuk leuker uitzien dan die enge maik hoorquote:
dat meen je nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind deze er toch wel een stuk leuker uitzien dan die enge maik hoor
ja ok, vind ik ook, maar wel een heel stuk leuker dan maikquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
ik vind het een griezel
ik vind die vriend van joanna ook leuker dan maik. maar volgens mij is niet zo moelijk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
ik vind het een griezel
Lijkt me een lieverd. Die gelukkig het licht heeft gezienquote:
oh ja, hij kan niks, dat scheeltquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en dan kan ie ook nog eens niks ! hahaha![]()
Het zijn gewoon alletwee griezelsquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik vind die vriend van joanna ook leuker dan maik. maar volgens mij is niet zo moelijk?
Hahaha nee idd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en dan kan ie ook nog eens niks ! hahaha![]()
zelfs daarop vind ik hem eng..ik hou nie van modellen bah, een man moet stoer zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef delfse het volgende:
Maik is wel een mooi model als je zijn foto s ziet.
Welnee kouwe rotkop heeft hijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef delfse het volgende:
je magquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
mag ik flip zn neus naar zijn achterhoofd slaan??
Ze is gewoon aan het oefenen voor haar volgend beroepquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Flashbox het volgende:
En dan nog vol blijven houden dat ze niks met hem wil de strijkplank
[ afbeelding ]
Ik ga ook voor een man die mannelijk en stoer er uit ziet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef Stability het volgende:
[..]
zelfs daarop vind ik hem eng..ik hou nie van modellen bah, een man moet stoer zijn
en geen model in een of ander flut blad
yeah !! echte kerels !quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik ga ook voor een man die mannelijk en stoer er uit ziet.
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
Guido noemt meneer de stem de eindbaas van het huis.
Zal ik em bij zijn oren voor je op zijn plaats houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
mag ik flip zn neus naar zijn achterhoofd slaan??
Ja en daar hoort Flip, Maaike en Aanhangsels Guidette en Alex van Laura zeker niet bijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik ga ook voor een man die mannelijk en stoer er uit ziet.
lijken eerder op broers van jo hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
vriend van Jo lijkt op deze 2![]()
[ afbeelding ]
Nee denk het niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet ie al iets van een week, geloof ik...quote:
Mooi is gelukkig een subjectief begripquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef delfse het volgende:
BS dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij is te lui om te drukken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat doet ie al iets van een week, geloof ik...
Volgens mijn vindt Gerard het helemaal niet erg als het geraden wordt zeker niet door iemand die hij het gunt. Kan hij lekker over zijn hobby zeilen praten hij heeft een mooie zeilboot.quote:
Flip doet een goedkotsmakertje meequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef MargrietV het volgende:
Oh nu gaat Joanna een zgn. goedmakertje doen! Kots!
en ik denk een blauwe Range Roverquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Volgens mijn vindt Gerard het helemaal niet erg als het geraden wordt zeker niet door iemand die hij het gunt. Kan hij lekker over zijn hobby zeilen praten hij heeft een mooie zeilboot.
Ja en daarna cashen.....(hij krijgt dan vast wel missies) .hij weet vlgs mij al best een hoop en als zijn geheim is geraden kan hij doorstormen op de geheimen van de anderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Volgens mijn vindt Gerard het helemaal niet erg als het geraden wordt zeker niet door iemand die hij het gunt. Kan hij lekker over zijn hobby zeilen praten hij heeft een mooie zeilboot.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja en daarna cashen.....(hij krijgt dan vast wel missies) .hij weet vlgs mij al best een hoop en als zijn geheim is geraden kan hij doorstormen op de geheimen van de anderen
Hij weet niet dat hij het geheim heeft, en denkt door Gerards reactie dat ie er naast zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Maar hij is te lui om te drukken?
Dat doen ze meestal toch? Vrijwel iedereen heef al gedrukt toch, anders past het nooit meer in de uitzendingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Urb het volgende:
KvdW gesloten tot vrijdag, de stem zal kenbaar maken wanneer ie weer open is, dat worden rennen naar de bel als dat gedaan word.
lol doen andere stemmers wel na haar vertoning van vanmiddag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Dark het volgende:
Jo denkt dat de achterban van Soof Stervio in het huis gaat houden.
Voor een keer is het oke eerst Philip eruit na zijn misselijke gedrag tegenover Mo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Dark het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef delfse het volgende:
[..]
Voor een keer is het oke eerst Philip eruit na zijn misselijke gedrag tegenover Mo.
Ja maar nu weten meerdere bewoners wss Sharon's geheim, dus word het rennen wie er het eerst is vrijdag dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal toch? Vrijwel iedereen heef al gedrukt toch, anders past het nooit meer in de uitzending
quote:Helder Mientje
16 maart om 18.30
Joanna is al vanaf dag één de Assepoester in het huis.
Dweilen, schrobben, vegen, stofzuigen, Joanna zorgt ervoor dat alles weer blinkend schoon is. Na al dat gepoets moet ze toch een keer tot rust komen. Daar blijkt Helder Mientje zo haar methodes voor te hebben: Ik kom tot rust als ik strijk. Als de mannen slim zijn, houden ze hun huishoudster voorlopig nog in het huis.
Had zij een achterban dan, ze had de minste stemmen, dus exit. Het zelfde lot van Spermavio morgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Dark het volgende:
Zou die kop wel eens willen zien, hij mag in ieder geval niet eerst weer naar binnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef delfse het volgende:
[..]
Voor een keer is het oke eerst Philip eruit na zijn misselijke gedrag tegenover Mo.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef delfse het volgende:
Helder Mientje
16 maart om 18.30
Dweilen, schrobben, vegen, stofzuigen, Joanna zorgt ervoor dat alles weer blinkend schoon is. Na al dat gepoets moet ze toch een keer tot rust komen. Daar blijkt Helder Mientje zo haar methodes voor te hebben: Ik kom tot rust als ik strijk. Als de mannen slim zijn, houden ze hun huishoudster voorlopig nog in het huis.
Dit zegt toch toch genoeg .Kindjes van god .
Kindje van god geniet beschermingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
De minnares van de Stem word weer goed neergezet.![]()
Volgens mij zit haar moeder achter die site.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef delfse het volgende:
Helder Mientje
16 maart om 18.30
Dit zegt toch toch genoeg . Kindje van god .
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
De minnares van de Stem word weer goed neergezet.![]()
Dus dat. Vanmiddag zei ze al dat ze nog 2 maanden in het huis moest bivakkeren en het daarom gezellig wil houden. Jo's woord is wet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt steeds duidelijk dat Jo in het huis moet blijven... Ze doen niet eens meer hun best om het te verbergen
Daar ben ik intussen van overtuigd....quote:
quote:Waar de f*ck is Monique?
16 maart om 17.35
Na Philip krijgt Monique ook van Joanna de nodige kritiek.
Joanna vindt dat ze de afgelopen dagen anders was. Waar de f*ck is Monique?, vraagt ze zich hardop af. Ik leerde je kennen als een leuke vrouw, maar de afgelopen dagen was je echt anders. In het gesprek waar ook Philip bij is, komen de drie tot de conclusie dat de relaties naar mate ze langer in het huis zitten, veranderen. Monique die nog de tranen van het vorige gesprek droogt, barst opnieuw uit in een heftige huilbui.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij zit haar moeder achter die site.....
Dat past typisch bij hem ja, net als de telefoon.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar nu weten meerdere bewoners wss Sharon's geheim, dus word het rennen wie er het eerst is vrijdag dus
Flip had het net al over bij de deur wachten ofzo.
laura lijkt zo net op grace jones van vroegerquote:
Na weken gelul en promotie begin ik zelfs te twijfelen aan dit gedoe ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar ben ik intussen van overtuigd....
Misschien dikke donatie van mammie?
SST verandert in een grote comercial voor de kliniek van mammie inderdaad....quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Na weken gelul en promotie begin ik zelfs te twijfelen aan dit gedoe ?
Kijk ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef danilel het volgende:
En om dit gedraai van de redactie kijk ik dus geen live uitzendingen of daily's
Ik denk dat ik me gruwelijk erger als ik deze wel zou zien
Die had tenminste nog persoonlijkheid, maar ze is net zo lelijk jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[..]
laura lijkt zo net op grace jones van vroeger
Mama is slechts tusserpersoon, zij ronselt klanten voor klinieken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
SST verandert in een grote comercial voor de kliniek van mammie inderdaad....
Dat zou best is kunnen. Ze verkleed zich ook een paar keer perdag en noemt best wel vaak de naam van haar website. Haar moeders bedrijf noemt ze de naam niet op de streams maar hemelt haar moeder op alsof ze ook een kindje van god is.quote:
Hij heeft al gedroomd dat hij donderdag naar huis ging, dus.........quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou die kop wel eens willen zien, hij mag in ieder geval niet eerst weer naar binnen
oh heeft god 2 kinderen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat zou best is kunnen. Ze verkleed zich ook een paar keer perdag en noemt best wel vaak de naam van haar website. Haar moeders bedrijf noemt ze de naam niet op de streams maar hemelt haar moeder op alsof ze ook een kindje van god is.
Gniffel !!!quote:
Ze zei net iets van 'en dat hoor ik dat van me moeder en ik heb haar vorige week ook al even gesproken'. Maw, ze heeft nog een keer op de één of andere manier iets van haar moeder vernomen ná de live-show van vorige week.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef danilel het volgende:
Ze heeft dr moederrr vorige week mogen bekijken (jo)
Moge zijn droom uitkomen, dat gun ik hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft al gedroomd dat hij donderdag naar huis ging, dus.........
neehee dat is haar spiritismequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zei net iets van 'en dat hoor ik dat van me moeder en ik heb haar vorige week ook al even gesproken'. Maw, ze heeft nog een keer op de één of andere manier iets van haar moeder vernomen ná de live-show van vorige week.
De groeten.quote:
Weet je dat 2000% zekaaah te wetaaah?quote:
Dat is geen fout. Dat werd gezegd door de stem.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Er staat een fout in de update. Daar staat dat de KvdW tot vrijdag gesloten is maar dat kan natuurlijk niet, mensen moeten actief spel spelen (ook de vrouwen die allemaal tot nu toe nog maar 1 x gedrukt hebben in 7 weken tijd)
Nee Johanna heeft één zoonquote:
schijnbaar kan dat wel want de riep de stem net ook over de speakersquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Er staat een fout in de update. Daar staat dat de KvdW tot vrijdag gesloten is maar dat kan natuurlijk niet, mensen moeten actief spel spelen (ook de vrouwen die allemaal tot nu toe nog maar 1 x gedrukt hebben in 7 weken tijd)
Is dat niet omdat ze gister bij de groep zat die een bericht van thuis kreeg?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zei net iets van 'en dat hoor ik dat van me moeder en ik heb haar vorige week ook al even gesproken'. Maw, ze heeft nog een keer op de één of andere manier iets van haar moeder vernomen ná de live-show van vorige week.
Goh ze heeft een zoonquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze gister bij de groep zat die een bericht van thuis kreeg?
Even wachten totdat Flip dichtbij staat danquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat jo dr strijkijzer zometeen ontploft op die blousjes....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef MargrietV het volgende:
Mo ik had gezegd, bemoei je met je eigen financiën, heb alles geregeld, heb je hulp daar niet bij nodig.
Met zijn uitgelebberd volgespoten lijf moet dat toch wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Niki.P het volgende:
Hoe kommen jullie er bij dat Joanne een zoon heeft..
Is niet erg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh ze heeft een zoon![]()
en die laat ze 3 maanden alleen, als ze de 3 maanden haalt dan.
Goh zou ik nooit kunnen
Doordenkertje troela Ze is geen kindje van god maar ze is godquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Niki.P het volgende:
Hoe kommen jullie er bij dat Joanne een zoon heeft..
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Jo verspreekt zich; ze mocht haar moeder bellen.
Je kunt een boel zeggen over Joanna, maar uitgelubberd is ze niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met zijn uitgelebberd volgespoten lijf moet dat toch wel.
Niets is wat het lijkt, we worden gewoon genaaidquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Het leek net je of je Mo toesprak, de zin was nogal warrig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mo hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan Joanne over haar prive zaken?
Haar moeder heeft een kliniek het mocht wat kosten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt een boel zeggen over Joanna, maar uitgelubberd is ze niet.
Ze laat toch niets zien verder. Dus wat mij betreft is het de put van vrouw Hollequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
pics pics???quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
een bever, knal er een boomstam in dan kan ze ergens op knagenquote:
Dat maakten Servio en Joanne ervanquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is niet erg.
Ze heeft haar zoontje extra botox beloofd als ze weer terug komt...
Nu heeft Gerard ineens gezegd dat hij zijn vrouw niet wou spreken?????
Wtf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze laat toch niets zien verder. Dus wat mij betreft is het de put van vrouw Holle
Gatver. Weer bewijs dat het zo vals is als de pest en dat o:a Joanna daar het lievertje is van de redactie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.
volgens mij is ze de tijd een beetje kwijt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
een bever, knal er een boomstam in dan kan ze ergens op knagen
[..]
Dat maakten Servio en Joanne ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |