NEE totaaal niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hij lijkt toch voor geen meter op Maik?
Pfffff, wat een pens heeft hert daar.quote:
ik vind deze er toch wel een stuk leuker uitzien dan die enge maik hoorquote:
dat meen je nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind deze er toch wel een stuk leuker uitzien dan die enge maik hoor
ja ok, vind ik ook, maar wel een heel stuk leuker dan maikquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
ik vind het een griezel
ik vind die vriend van joanna ook leuker dan maik. maar volgens mij is niet zo moelijk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
ik vind het een griezel
Lijkt me een lieverd. Die gelukkig het licht heeft gezienquote:
oh ja, hij kan niks, dat scheeltquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en dan kan ie ook nog eens niks ! hahaha![]()
Het zijn gewoon alletwee griezelsquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik vind die vriend van joanna ook leuker dan maik. maar volgens mij is niet zo moelijk?
Hahaha nee idd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en dan kan ie ook nog eens niks ! hahaha![]()
zelfs daarop vind ik hem eng..ik hou nie van modellen bah, een man moet stoer zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef delfse het volgende:
Maik is wel een mooi model als je zijn foto s ziet.
Welnee kouwe rotkop heeft hijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef delfse het volgende:
Maik is wel een mooi model als je zijn foto s ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |