Evenbeeld van die hond van d'r..quote:
Een dikkere versie van Maik.quote:
Ja, of toch de tsunami omdat het te makkelijk is..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef MargrietV het volgende:
Flip denkt dat het Katrina natuurramp is.
Als oud ijzerquote:
een stuk grover idd, zag laatst ergens een fotootje langskomen, van haar hyves ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ze zei een keer zoals Maik, maar dan forser.
In mijn wereld ligt het toch echt in Louisiana.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
New Orleans ligt in Florida volgens Aafke.
oh, even zoeken, of heeft iemand een link?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
vlgs mij staan er foto's van hem op haar hyves.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja klopt ,ze zei pas nog dat ze laag over
laag deot en de oude er nooit afhaalt
gooi die dan even hier op de site lol.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
vlgs mij staan er foto's van hem op haar hyves.
Hell No!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gooi die dan even hier op de site lol.
met of zonder balkje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Googel zelf even lui krengquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd als je hem vind ff postenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
oh, even zoeken, of heeft iemand een link?
Missen? willen we niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef delfse het volgende:
[..]
Het zal je dochter toch zijn? En dan noemt ze haar moeder nog haar milf? En wat zal haar vriend hier van vinden dat verliefde gedoe met Philip.En haar hele slechte gedrag tov Mo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |