quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
Joanna zeg nou eens eerlijk wie jij genomineerd hebt !! recht in d'r smoel !!
Precies waar je zelf zo van houd !
nee eerst even terug vertrouwen opbouwen en dan gebruiken om te backstekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
Joanna zeg nou eens eerlijk wie jij genomineerd hebt !! recht in d'r smoel !!
Precies waar je zelf zo van houd !
LOL je hebt gelijk .... eerst vertrouwen opbouwen en dan pas de boel naaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee eerst even terug vertrouwen opbouwen en dan gebruiken om te backstekken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
Eindelijk toch weer leuke streams of je het nu wel of niet *zielig* vind voor moneukmealsiklekkerdronkenben
Ah, ik zie dat je Joanne nog niet ontmoet hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flashbox het volgende:
Die Aafke is het grootste achterbakse wijf wat in het huis zit.
Komop ..... daar houd je toch vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flow3r het volgende:
Laat Joanna aub haar mond houden dat ze Maik genomineerd heeft anders zitten we nog urenlang naar dat gejank te kijken op de streams
dus datquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee eerst even terug vertrouwen opbouwen en dan gebruiken om te backstekken
Exactly.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flow3r het volgende:
Laat Joanna aub haar mond houden dat ze Maik genomineerd heeft anders zitten we nog urenlang naar dat gejank te kijken op de streams
Wat een arrogante kwal zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Urb het volgende:
Flip wil dat alle vrouwen aan hem komen vragen of ze nog wel in zijn top 3 staan.![]()
![]()
Wie denkt ie dat ie is?![]()
Femke blijkbaar ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Mylene het volgende:
Philip slaat toch wel alles. Wat heb ik me in die gozer vergist.
Ja , of Karim ofzo. Echt dom van Mo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Het is zo godvergeten zonde dat Gerard er niet bij komt zitten en die twee even het zwijgen oplegt.
Echt jammer dat Monique ook geen hulp wilde toestaan van andere bewoners.
Nope..... Dat neppe hert moet er voor uitkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flow3r het volgende:
ja toch, daarom zijn er streams, niet om een dom spelletje twister te bekijken dat 2 uur duurt, of een kookcursus maar gewoon roddel en achterklap daar draait het om geen slappe mensen gewoon het spel spelen en euro`s verdienen je zit er niet voor een pot pindakaas.quote:
quote:Woede om nominaties
16 maart om 17.00
Het is Philip niet in de koude kleren gaan zitten.
Eerder vertrouwde Monique Philip nog toe dat ze hem niet zou nomineren, nu blijkt dat ze wel degelijk zijn naam noemde tijdens de vijfde nominatieronde. Philip is woedend en hij uit zijn frustraties bij het vriendinnetje van Maik. In tranen geeft Monique toe dat ze een vergissing maakte. Ze geeft de overige bewoners de schuld van deze misstap. Komt het nog goed tussen Monique en Philip?
Hij wilde bj de politie. Perfect griezeltje ervoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Mylene het volgende:
Philip slaat toch wel alles. Wat heb ik me in die gozer vergist.
Denk dat ze hem goed door heeft gehad! Je kunt niet iedereen op zijn mooie blauwe ogen geloven dus!quote:
zekersquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toch, daarom zijn er streams, niet om een dom spelletje twister te bekijken dat 2 uur duurt, of een kookcursus maar gewoon roddel en achterklap daar draait het om geen slappe mensen gewoon het spel spelen en euro`s verdienen je zit er niet voor een pot pindakaas.
Die Joanna is ook heel erg, maar ik vind die Aafke veel erger, die begon gelijk na de nominatie te slijmen om zelf maar niet genominerd te worden de volgende keer. En ze lult alles veel sneller door dan dat ze het gehoord heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je Joanne nog niet ontmoet hebt.
Ik zie niks over bekstekking Joanna?quote:Woede om nominaties
16 maart om 17.00
Het is Philip niet in de koude kleren gaan zitten.
Eerder vertrouwde Monique Philip nog toe dat ze hem niet zou nomineren, nu blijkt dat ze wel degelijk zijn naam noemde tijdens de vijfde nominatieronde. Philip is woedend en hij uit zijn frustraties bij het vriendinnetje van Maik. In tranen geeft Monique toe dat ze een vergissing maakte. Ze geeft de overige bewoners de schuld van deze misstap. Komt het nog goed tussen Monique en Philip?
Het zal alleen maar erger worden, De grote pestshow.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef delfse het volgende:
Dit heeft niks meer met het spel te maken het is bijna chanteren met doe een oproep om voor mijn te stemmen om het goed te maken.
Je zou sokjes kunnen breien voor Mootje. Iets met een Bambi-motiefje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Dat jullie het nog aan kunnen horen, echt. Ik wordt er echt te agressief van als ik zoiets moet aanzien. En dat je dan niets kunt doen is nog het ergste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |