lamineren .. das toch tussen 2 stukjes plastic door door een fohn aan elkaar makenquote:
Ik kan het me voorstellenquote:
IQ heeft weinig te maken met EQ skattie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef mazaru het volgende:
Daar zit ze dan met haar hoogbegaafdheid, tegenover twee flapdrollen met het IQ van kikkerdril. En nog in janken uitbarsten en er niet tegenop kunnen.
[ afbeelding ]
lijkt meer op brainwashen van moquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Ifa het volgende:
Ik val er net in. Heeft Mo Phillip al voorgehouden dat hij vlak voor het stemmen bij de meiden komt slijmen?
een heeft een 0(A)?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Na een kwartier janken ziet Monique er uit als een oud wijf van 60.
En ze gedraagt zich als een meisje van 6.
Monique wat is het verschil tussen deze twee getallen?
Jo laat een mooi staaltje bekstekking zien.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Ifa het volgende:
Ik val er net in. Heeft Mo Phillip al voorgehouden dat hij vlak voor het stemmen bij de meiden komt slijmen?
en jo en flip moeten niet zo bashen, het is een spelletje en nomineren hoort er gewoon bij, ze stuurt hem toch niet eigenhandig naar huis? zielig ventjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef Papiergeld het volgende:
Al dat gezeik op Jo en Flip hier opeens. Mo moet gewoon niet zo janken..
nulquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Na een kwartier janken ziet Monique er uit als een oud wijf van 60.
En ze gedraagt zich als een meisje van 6.
Monique wat is het verschil tussen deze twee getallen?
Het lijkt anders de inquisitie wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef Papiergeld het volgende:
Oneenschquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef Papiergeld het volgende:
2000% zekaaah te wetaah (vraag maar aan haar oma)quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Laysa het volgende:
Ik kan echt geen kaas maken van die Joanne....wat een dom geleuter....Gelukkig heeft zij maar 7 dagen in de week en 24 uur per dag
dat de helft alle 2 met een 3 is ??quote:
Ik zal die eens bellen...kijken wat ze nu van dr kleindochter vindtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
2000% zekaaah te wetaah (vraag maar aan haar oma)
Ze voelt zich sterk. Nog nooit genomineerd en het liefje van het hokje. Vanmiddag zei ze dat ze nog 2 maanden in het huis moest zitten en het gezellig wiilde houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Day het volgende:
Waarom voert dat kutwijf het woord? Is zij genomineerd?
volgens mij niet van de laatste keerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef happyme28 het volgende:
Weet Mo al dat Joanna Maik genomineerd heeft?
Nopequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze lijkt gewoon niet ad rem genoeg. Maar ik denk dat Mo uiteindelijk gewoon haar eigen plan trekt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef mazaru het volgende:
Daar zit ze dan met haar hoogbegaafdheid, tegenover twee flapdrollen met het IQ van kikkerdril. En nog in janken uitbarsten en er niet tegenop kunnen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef happyme28 het volgende:
Alsof Jo en flips dat niet zullen doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef mYsca het volgende:
Jo en Flip hebben wel gelijk dat Mo zich laat beinvloeden door de verkeerde mensen. Want de 3 musketiers knikkeren haar er de volgende ronde eruit.
die gooien jo op de stoelquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef mYsca het volgende:
Jo en Flip hebben wel gelijk dat Mo zich laat beinvloeden door de verkeerde mensen. Want de 3 musketiers knikkeren haar er de volgende ronde eruit.
Die is doodquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zal die eens bellen...kijken wat ze nu van dr kleindochter vindt
Dus dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Je zegt toch gewoon dat nomineren bij het spel hoort. En wie daar problemen mee heeft, is een dikke, vette, kneus.
Boem, dikke vinger, deur dicht.
auw let op mijn vinger! ik wou nog achter je aanlopen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Je zegt toch gewoon dat nomineren bij het spel hoort. En wie daar problemen mee heeft, is een dikke, vette, kneus.
Boem, dikke vinger, deur dicht.
Arme Omaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is doodEn alleen Joanna kan contact maken met het hiernamaals.
je kunt toch medium bellen midden in de nacht op een van die commerciele zenders?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is doodEn alleen Joanna kan contact maken met het hiernamaals.
Oh my god...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: waar heb je nu zo'n verdriet van?
Oh, Servio gaat ook even inlikken bij de populaire bewoners?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef mYsca het volgende:
Geheime Alliantie gevormd Servio en Gerard ?
Wees blij dat Alex er niet bij komt om te troostenquote:
Betonplaat voor (en in) der kop....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
dan hou je hem er inquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Ifa het volgende:
Ik zeg Philip eruit -> geheime kamer in, en als Mootje lang genoeg van slag is, mag ie weer terug.
SMS Philiip naar ....
die mogen niet komen van joflipquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
jankt ze nou nog steeds, waar is die engerd in zijn badjas om haar te troosten
prachtig toch? dit is leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
die kwam net wel ff binnen maar was heel snel weer weg, had er geen zin in denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
jankt ze nou nog steeds, waar is die engerd in zijn badjas om haar te troosten
maar het brengt misschien wel geld opquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Ok, ze hebben haar helemaal de grond in getrapt. En nu troosten.
Hele enge psychologische spelletjes.
eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Nee die werd echt weggestuurd door JO en flipquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die kwam net wel ff binnen maar was heel snel weer weg, had er geen zin in denk ik
Omdat MAIK van inwendige Monique houdt en niet van uitwendige Monique.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom komt Maik niet die kamer in. Goffer de goffer, wat een gemanipuleer.
Is om agressief van te worden.....quote:
Precies. En Flip maar zeggen dat, als hij mag blijven, het haar niet kwalijk zal nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Zo echt ziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Maik is een viezerik maar ja Monique laat het allemaal toe, ach de beelden kan ze nog jaren en jaren via Joetoep bekijkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:20 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Omdat MAIK van inwendige Monique houdt en niet van uitwendige Monique.
je laat je toch niet zomaar wegsturen als ze je vriendin aan het janken zitten te brengen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee die werd echt weggestuurd door JO en flip
juist, ik ik ik ik ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Als je in sms-en gelooft...quote:
Doe je zender goed en geniet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom komt Maik niet die kamer in. Goffer de goffer, wat een gemanipuleer.
helemaal mee eens, we willen wel bloed aan de muur en herrie in de tentquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:20 schreef Flow3r het volgende:
we moeten Joanna, Mo, Flip en Servio er ZEKER inhouden![]()
weg met laura, Alex en Maik
Het is een beetje het gedrag wat een ontvoerder vertoont om een slachtoffer aan zich te binden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. En Flip maar zeggen dat, als hij mag blijven, het haar niet kwalijk zal nemen.
quote:
Leuk toch. Leer je vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Hoogbegaafd betekent niet dat je emotioneel ook superieur ontwikkeld bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Monique is hoogbegaafd? Serieus? Welke IQ-test heeft zij gedaan waar zij als hoogbegaafd uit de test is gekomen?
Maar even serieus, Philip is makkelijk op zijn pik getrapt. Je wordt genomineerd, big deal. That's the game. Niet iedereen hoort je geweldig te vinden.
Denk dat Philip een goede loverboy zou zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die wacht tot ze weer dronken is.
De raper
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Denk dat Philip een goede loverboy zou zijn.
dat ga je nog heel heel vaak uit moeten gaan leggen....................quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoogbegaafd betekent niet dat je emotioneel ook superieur ontwikkeld bent.
kamp exit!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Day het volgende:
Flip, lul niet! Je hebt allang een kamp gekozen.
heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ze zouden die Joanna moeten muilkorven, wat een zuiger is dat.
Alsof zij niet partijdig is.
Wat een trut is dat zeg.
heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Day het volgende:
Flip, lul niet! Je hebt allang een kamp gekozen.
Ha, dat voorbeeld zocht ik dus! Een loverboy gaat zo te werk, abreken en opbouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Denk dat Philip een goede loverboy zou zijn.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Mylene het volgende:
Als Philip na een donderdag de telefoon opneemt moet de boodschap luiden, jij staat automatisch genomineerd.
Ja je kan zeggen wat je wil, maar integendeel van Ridder Alex heeft hij wel gevoel voor timing.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die wacht tot ze weer dronken is.
De raper
Hahahahahaquote:
helemaal goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Gamey het volgende:
Val er net pas in maar ik krijg een gevoel van
troost, troost
schop schop schop schop
troost troost
SCHOP SCHOP
troost troost
SCHOP SCHOP
of vergis ik me nu
Ik vroeg het net ook al, ze lijkt wel zijn woordvoerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef Olga het volgende:
Wat heeft Jo er in godsnaam mee te maken? Het is toch iets tussen Flip en Mo?
aandachtshoer
heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
hoppa kom maar op met je kampen, gewoon roddel en achterklap, speel het spel op een vieze manier want dan kan je er euro`s mee winnen.
het is geen theekransje gaat om geld
En dat spreekt jou aan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is net een kat die een muis heeft gevangen. Niet gelijk doden, maar haar prooi een langzame dood laten sterven..
Wie welquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
ooooo ik trek servio niet !!!!!!!!!
past dat in je straatje??? ga eens gauw met het vliegtuig naar portugal !quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is net een kat die een muis heeft gevangen. Niet gelijk doden, maar haar prooi een langzame dood laten sterven..
Right on the spotquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Gamey het volgende:
Val er net pas in maar ik krijg een gevoel van
troost, troost
schop schop schop schop
troost troost
SCHOP SCHOP
troost troost
SCHOP SCHOP
of vergis ik me nu
klinkt wel leuk !! maar ff afwachten...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef MargrietV het volgende:
Boeiende opdracht Secret Story van onze redactie
AMSTERDAM - De bewoners van het Secret Story-huis moeten nog dichter op elkaars lip zitten. Ze zullen in tweetallen aan elkaar worden geboeid.
De bewoners zitten minimaal 24 uur of zelfs langer aan elkaar vast. Zelfs douchen moet samen! Morgenavond maakt 'De Stem' de opdracht bekend.
Donderdag zal een van de genomineerden het Huis der geheimen verlaten. De mensen kunnen nog stemmen op Guido, Servio en Philip.
televaag.
ja hoor, is toch een spel, ze zijn gecast en onderzocht of ze het aan konden hahahaha wat een gelul en gejammer, als het saai is ( laura) is het ook niet goed, vind dit nog te soft gooi er een paar bommetjes inquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsof IQ je hele persoonlijkheid bepaalt. Ruggengraat wil ook helpen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Monique is hoogbegaafd? Serieus? Welke IQ-test heeft zij gedaan waar zij als hoogbegaafd uit de test is gekomen?
Ik vind het prima als ze kletst maar bemoei je niet overal mee. Ik vond haar in het begin nog meevallen maar ze valt nu wel heel erg door de mand. En dan heb ik het niet over het gehuil van mo, maar met zijn tweetjes tegen 1quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vroeg het net ook al, ze lijkt wel zijn woordvoerder.
jah, da's nou net de lol toch? Al die saaie mensen laten we in het spel en de stiekemerds gooien we er uit? We lijken wel gekquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor, is toch een spel, ze zijn gecast en onderzocht of ze het aan konden hahahaha wat een gelul en gejammer, als het saai is ( laura) is het ook niet goed, vind dit nog te soft gooi er een paar bommetjes in
voor het spel is het allemaal zeker leuk en voor de stream ook... als ik dit in rl zou zien zal ik zeer snel voor de zwakste uitkomen in zon geval!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor, is toch een spel, ze zijn gecast en onderzocht of ze het aan konden hahahaha wat een gelul en gejammer, als het saai is ( laura) is het ook niet goed, vind dit nog te soft gooi er een paar bommetjes in
Kan wel, maar die kwal van een Maik wacht gewoon tot ze dronken is, dat noem ik verkrachten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja je kan zeggen wat je wil, maar integendeel van Ridder Alex heeft hij wel gevoel voor timing.
Jou niet dan?quote:
nee, iemand LAAT zich kapot maken, labiel karakterquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef MargrietV het volgende:
Flip en Joanna maken iemand totaal kapot. Smerig, Smerig!
dus datquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jou niet dan?
Als het huis vol Maiks en Guido's zou zitten zou ik het niet kunnen opbrengen om de streams te volgen..
Maar kom op zeg, die kan je toch gemakkelijk aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik vind het prima als ze kletst maar bemoei je niet overal mee. Ik vond haar in het begin nog meevallen maar ze valt nu wel heel erg door de mand. En dan heb ik het niet over het gehuil van mo, maar met zijn tweetjes tegen 1
dat is het juist het is een SPEL en ze zijn er vrijwillig in gegaan hebben veel meegekregen DGK en de BB`s en ze hebben ook de andere SST gezien, echt dat gejank moet gewoon wat gebeuren en niet een slap aftreksel van kroegpraat, gewoon hard het spel spelen niemand ontzien er kan er maar 1 de winnaar zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
voor het spel is het allemaal zeker leuk en voor de stream ook... als ik dit in rl zou zien zal ik zeer snel voor de zwakste uitkomen in zon geval!
geen sirene gehoord ?!?!?quote:
nu snap ik dus waarom stervio om gerard heen hangt....zegt ook dat ie nog een rijbewijs nodig heeft.....................quote:
jo gelooft in karma, dus komt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik wacht tot deze kutstreek bij Joanna in haar gezicht gaat ontploffen.....
Was hun bij Sharon niet gelukt...
lol geer heeft zelf al gezegd dat ie multi millionaire is (check de sercretstory site)quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Is CLUE gerard geraden omdat Gerard nu zegt: ik heb geen geld nodig?
Klopt maar dit is gewoon triestquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
dan waren we aan het klagen dat het zo saai was
Trolquote:
ja dogs wanna beg !! o dit is nu inene zoooo obviousquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nu snap ik dus waarom stervio om gerard heen hangt....zegt ook dat ie nog een rijbewijs nodig heeft.....................
heeft ze niet zoveel last van geloof ik, ze kan het allemaal goed kwijt in die huilbuienquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Mo gewoon leuk acteert, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Het lijkt me ondoenlijk om 24 uur per dag je intelligentie te verbergen, het moet er toch zo nu en dan doorheenbreken.
Felle discussie vind ik echt super om te zien, maar dit is inderdaad gewoon pijnlijk om naar te kijken. Dit valt niet echt onder vermaak.quote:
Ben ik ook met je eens hoor. Ik was gewoon weggelopen als ik Mo was. Alleen irriteer ik me aan Jo die zich echt overal mee bemoeitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, die kan je toch gemakkelijk aan.
Die zou ik beiden zo van stuk lullen en weg ermee.
Kunnen ze klagen tegen elkaar aan.
Monique blijft maar zitten, geen ruggegraat en maakt zichzelf slachtoffer
Nope dat zegt hij om de rest om de tuin te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Geheim Gerard is geraden vanmiddag. Gerard praat nu met Stervio over dat hij veel geld heeft en dat hij het geld niet hoeft te winnen en dergelijke en dat hij wel een tweede Land Rover wil.
Kortom: hij laat merken dat hij veel geld heeft. (hij kan het eindelijk vertellen).
check je info voor je postquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Geheim Gerard is geraden vanmiddag. Gerard praat nu met Stervio over dat hij veel geld heeft en dat hij het geld niet hoeft te winnen en dergelijke en dat hij wel een tweede Land Rover wil.
Kortom: hij laat merken dat hij veel geld heeft. (hij kan het eindelijk vertellen).
eens, soms ga je er gewoon te ver in mee. maar toch moet ik flipke en jo niet op deze manier! er zijn veel leukere manieren om het spel te spelen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is het juist het is een SPEL en ze zijn er vrijwillig in gegaan hebben veel meegekregen DGK en de BB`s en ze hebben ook de andere SST gezien, echt dat gejank moet gewoon wat gebeuren en niet een slap aftreksel van kroegpraat, gewoon hard het spel spelen niemand ontzien er kan er maar 1 de winnaar zijn.
Gemiste terechte streamlock......quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Felle discussie vind ik echt super om te zien, maar dit is inderdaad gewoon pijnlijk om naar te kijken. Dit valt niet echt onder vermaak.
Whahahahaaaaaa wat laat je je dan kennen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nu snap ik dus waarom stervio om gerard heen hangt....zegt ook dat ie nog een rijbewijs nodig heeft.....................
Nee, het is een kutwijf pur sang en heeft heel veel streepjes voor bij het hokje. Dat trek ik slecht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Jou niet dan?
Als het huis vol Maiks en Guido's zou zitten zou ik het niet kunnen opbrengen om de streams te volgen..
Eh, er is niet voor gerard gedrukt, dus hoe zo is zijn geheim geraden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Iemand met wat medeleven zou inderdaad niet zo blijven doorhakken. Verre van integer dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef forumophilia het volgende:
[..]
daar kun je toch niets aan doen of wel dan!!!!!!!!! Wat Philip en Joanna () flikken wel. Zij zijn een stelletje asociale gedrochten.
juist. Ik hou van goede actie maar niet dat de een de grond in wordt getrapt door flip en mevrouw aandachtshoerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Felle discussie vind ik echt super om te zien, maar dit is inderdaad gewoon pijnlijk om naar te kijken. Dit valt niet echt onder vermaak.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gemiste terechte streamlock......
Mijn reactie van eerder niet gelezen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
heb jij ook al last van moordneigingen? ik wel namelijk. gadverdamme wat een walgelijk stel.
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ondoenlijk om 24 uur per dag je intelligentie te verbergen, het moet er toch zo nu en dan doorheenbreken.
wie gaat er mee naar portugal ? ff orde op zaken stellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
heb jij ook al last van moordneigingen? ik wel namelijk. gadverdamme wat een walgelijk stel.
Als ze zo kan huilen op commando is ze niet alleen hoogbegaafd maar ook fakking briljant. Dan mag ze voor mijn part het spel nog winnen ook!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Helemaal mee eens. Ook al is het een spel betekent het nog niet dat je karaktermoord moet plegen. Diegene, die dat spannend vinden, die moeten maar eens in hun eigen spiegel kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef forumophilia het volgende:
[..]
met opzet inderdaad. Dit tweetal moet gewoon keihard afgerekend worden op deze actie.
Ik heb de pest aan servio, maar laat nou philip er maar uit vliegen donderdag. en een week later joanna tegen monique. Dan gaan ze meemaken hoe populair monique is.
dit tweetal heeft vamnmiddag de meest walgelijke actie in een rls sinds hele lange tijd laten zien.
Lager dan laag, waar maar 1 reactie op past:
geniaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef akveor het volgende:
WTF? Flip: Misschien moet je je achterban maar even vragen op mij te stemmen....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt dat ze haar achterban moet oproepen om op hem te stemmen.
ikke ikke ikke ikke ikke ikkequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wie gaat er mee naar portugal ? ff orde op zaken stellen
Dit is voor mij waarop het hele programma naar de kloten gaat lopen.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Mylene het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch.
niet iedereen is volwassen als ie 20 is, dr zijn laatbloeiersquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.
Nee, dat is eens! Ik zit hier echt vol verwondering naar te kijken!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Ikkequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke ikke ikke ikke ikke ikke
of is dat teveel op de jo mode ??
Ja heel erg om aan te zien dat iemand daar niet tegen opgewassen is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef forumophilia het volgende:
[..]
daar kun je toch niets aan doen of wel dan!!!!!!!!! Wat Philip en Joanna () flikken wel. Zij zijn een stelletje asociale gedrochten.
zullen we sterfio en joanne in 1 keer doen ? grrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke ikke ikke ikke ikke ikke
of is dat teveel op de jo mode ??
Morele Chantage!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef md89 het volgende:
Philip: "Als ik blijf dan heb je geluk gehad."
Nee Philip, als je blijft heb JIJ geluk gehad
Ik switch ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Dit is toch wel een oproep om vooral niet op Flip te stemmen...
Zag liever Servio vertrekken maar doe nu Flip maar.
ik zou ook niet op deze manier het spel spelen, maar hoe langer je op elkaars lip zit hoe meer je gaat zien, allemaal vooropgezet er moeten wel kijkcijfers gehaald worden en reken maar er wordt genoeg in gefluistert achter de schermen, en monique ach ze jankt graag meisje had zicvh nooit moeten opgeven of gevraagd moeten worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
eens, soms ga je er gewoon te ver in mee. maar toch moet ik flipke en jo niet op deze manier! er zijn veel leukere manieren om het spel te spelen!
Op hem gestemd, in het spel, de vuige hoer!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
Wat heeft Mo Flip aangedaan, snap er geen hout van.
hem genomineerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
Waar haal je die onzin vandaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.
Dat is al te laat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Wat een arrogantie. Daarom trekt hij zo naar Jo. Walchelijk stel mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Mylene het volgende:
Hij zegt nu dat ze hem weer mag aankijken.
Mo werkt dit zelf wel in de hand.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Damn en daar gaat ze nu om liggen janken....pffffquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Op hem gestemd, in het spel, de vuige hoer!
het zal dat wel zijn!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zou ook niet op deze manier het spel spelen, maar hoe langer je op elkaars lip zit hoe meer je gaat zien, allemaal vooropgezet er moeten wel kijkcijfers gehaald worden en reken maar er wordt genoeg in gefluistert achter de schermen, en monique ach ze jankt graag meisje had zicvh nooit moeten opgeven of gevraagd moeten worden.
Monique is gewoon niks in het dagelijkse leven gewend.
dat is waar, en Monique hoort er in de ene kant gewoon niet in maar aan de andere kant ze is ook berekenend geloof me.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
niet iedereen is volwassen als ie 20 is, dr zijn laatbloeiers
Inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
ze heeft hem genomineerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Ransjih het volgende:
maar mo hoeft zich niet te verantwoorden zeggen ze nog
Nadat ze vrolijk met 2 op haar aan het inhakken waren.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Ransjih het volgende:
maar mo hoeft zich niet te verantwoorden zeggen ze nog
Zit echt met mijn mond open te luisteren. Waar halen ze het allemaal vandaan. En geloven ze hun eigen gelul echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Day het volgende:
Jo: je hoeft je niet te verantwoorden naar andere mensen! OMG
ook een hoer, maar die maakt tenminste nog leuke tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Fokyeahhhh het volgende:
Ik hoop zo dat Phillip eruit gaat! Dan heb ik Servio 100 maal liever...
Dat wel natuurlijk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Op hem gestemd, in het spel, de vuige hoer!
Die is wel leukquote:
tja Joanna dat gaat jouw en je moedersbussiness geld kosten!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Eigen graf, Joanna.... "Behandel mensen zoals ze jou behandelen...."
en mo is al zo sufgeluld dat ze het niet eens meer doorheeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit echt met mijn mond open te luisteren. Waar halen ze het allemaal vandaan. En geloven ze hun eigen gelul echt?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Na de eerste tranen van monique heb ik de stream uitgezet. Dit is gewoon niet aan te zien. Verschrikkelijk. Dat mensen een ander mens zo op een asociale manier psychisch af kunnen maken. Ik hoop echt dat dit tweetal hier ongelooflijk voor gaat boeten tijdens toekomstige nominaties.
volgens mij ben je boos..........dat je zo hard op je toetsenbord slaatquote:
lolquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij ben je boos..........dat je zo hard op je toetsenbord slaat
misschien stijgt ze op de ladder straks met de landelijke verkiezingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef trollie67 het volgende:
boehoeeee..ik sta in de cda lijst op 34....ben een slet..zit in secret story,heb openbaar geneukt,ben redelijk dom...en nouhouuuu ben ik eeeerg zieluggggh....iedereen heeft ut gezien....snikkkkkkk...ook mijn gekots en dronkenschap...boehoeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |